Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hygiejnekursus
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 14:46

Jeg skal ha taget et hygiejnekursus og har læst man kan gøre det på nettet, men hvor? har søgt under det og der kommer mange steder op hvor man kan købe det, men er der nogle som er bedre end andre ? andre der har gjort det over nettet?

og når man så har købt det så får man vel nogle sider man skal læse ?

Håber nogle kan hjælpe :)

0
0
Svar på denne tråd

Man kan godt...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 17:30

... tage hygiejnekursus over nettet - men jeg vil anbefale dig at tage det på skole, hvis det på nogen måde er muligt for dig. Der er meget tørt stof og det giver meget mere mening når man får det ind "i praksis".

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 17:41

Man kan tage det på nettet her: www.alimentas.dk

Men som Sif skriver så er det tørt stof, dog ikke særlig svært :)

Sjetmandspony - den var go' :-D

Bakkens Makalu SH456, 1.kl. står til avlsrådighed for registrede shetlandsponyhopper!

Flere shetænderplage m. papirer sælges til gode hjem, kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Hygiejnekursus
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 18:04

Jeg tog hygiejnekursus sidste år, men valgte at gøre det på skole, hvilket klart kan anbefales!

Ja, det er kedeligt, men tilgengæld var det kun 3 dage, og så var det klaret :)

Jeg tog det på Hotel & Restaurantskolen i København, som sagt 3 dage og så med prøve på 3. dagen.

Der fulgte en udemærket bog med til kurset :)

Flere af mine veninder har taget det på nettet, og har efterfølgende sagt, at de ville ønske de kunne have taget det på skole!

Fordelen ved at tage det på skole er, at hvis der er noget du er tvivl om kan du spørge underviseren + du får en bog du kan læse i.

Så hvis du har mulighed for det vil jeg anbefale dig at tage kurset på en skole. Ellers skulle Hotel & Restaurantskolen også have internetkurser :-)

- Simone :-D

Man kan komme til verdens ende på en løgn - men aldrig tilbage igen.
0
0
Svar på denne tråd

jeg tog det for
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 18:22

ca 4 1/2 år siden - og ja gu er det tørt, men det er da så nemt at jeg nok havde gjort det over nettet om muligt dengang.

Men man kan så sige at det for NOGLE måske er bedre på skole, fordi man prøver at gøre/lave nogle ting når man er der.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

mit bidrag
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 21:50

Jeg tog kurset på KTS for et halvt års tid siden.

Vil sige at de tre dage på skolebænken var pænt kedelige og dræbende.... hvis det ikke havde været for nogle sjove medstuderende, en lille fødselsdagsfest med gaver til de studerende på skolen (også selvom jeg kun var der de tre dage ;-))og en levende underviser var jeg da gået helt amok af kedsomhed....

Jeg havde en del kendskab til emnet i forvejen, men manglede bare beviset, så jeg skulle ikke bruge så meget hjerneaktivitet på at lære tingede.

Skulle jeg vælge idag havde jeg nok taget det på nettet. På den anden side fik jeg løn under kurset af min arbejdsgiver, så en lille betalt ferie ;-)

KH

Sif

0
0
Svar på denne tråd

Tjsk tjsk tjsk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 21:55

Jeg har også taget hygiejnebevis og det var et af de mest spændende kurser jeg har været på - tørt og kedeligt, tjsk tjsk... Det kommer vist an på læreren (og eleverne).

Men ok, vi var få interesserede elever så vi kom vidt omkring og dybere ind i stoffet.

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar :)
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 16:50

okay . det er også lidt dyere når man skal på kursus er det ikk ? skal godt nok ikk selv betale det gør arbejdet men han sagde jeg skulle gøre det over nettet .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider