Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

For lækker til love
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 08:12

I går fik jeg zapper over på TV3 puls. Og så ca. 15 min af det nye program "for lækker til love"

Men helt ærligt. Der var da over hovedet ikke noget lækkert over de medvirkende efter min mening. Pigerne var fuldstændigt overdængede med make up og drengene var så metro sexuelle så det halve kunne være nok. Og oven i syntes jeg sinpelthen de var så overfladiske og dumme at hører på. Det er helt sikkert ikke et program jeg ville se igen.

Andre der har set det og hvad syntes i om det.

Hilsen

Line

kreativblog moeldrup-design.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd

kun give dig ret
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 08:15

føj føj føj.. kan slet ikke sådanne typer.. de jo ikke engang "lækre".. ad siger jeg bare..

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 08:28

Ja hold da op for en flok selvglade mennesker de har fundet.

De der "mænd" der er med er da de mest vattede og fesne mænd jeg længe har set og så det at de er så fulde af sig selv er da et kæmpe turn off.

Jeg tror bestemt heller ikke jeg kommer til at se det igen.

Mvh Anja

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Kun reklamen
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 08:39

Jeg har kun set reklamerne for programmet (117 gange , bl.a da jeg så Am Idol), og det var RIGELIGT. Jeg kan absolut heller ikke se noget lækkert ved dem.... Hverken ved udseendet eller de udtalelser de kom med. Men synes man, det er et hit at se Paradise Hotel, Sunny Beach o.lign med overfladiske, selvglade pyntedukker, er det sikkert et fantastisk program.

0
0
Svar på denne tråd

Det var sjovt!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 09:27

Hjemme ved os hylede vi af grin! Det var da det sjoveste program jeg længe har set Underholdning på højeste plan!

Tænk at man vil udstille sig selv på den måde i TV, det forstår jeg ikke... Men sjovt, det var det

Hilsen Lene

Savner Richard og Lafayett - det er ikke sjovt at miste :'(

0
0
Svar på denne tråd

Det var simpelthen for morsomt :-D
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 09:36

Altså...

Jamen...

Jeg vil MEGET gerne se en opfølgning på det program om ti-femten år, når rynkerne har sat sig, tyngdekraften har taget fat og København ikke længere er fulde af små "hotties" til fri afbenyttelse.

MANNER, de var sjove!

Venlig hilsen Camilla

Kursus med Horsebackteam d. 10. april kl. 8-16:30,
(afholdes i 4000 Roskilde).

Lær mere om hestens ryg, træning, genoptræning

samt balance, træning og opstilling hos rytteren.

0
0
Svar på denne tråd

for meget!!!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 11:58

ja det er simpelthen for meget med sådanne selvfede mennesker!!

har gået i parallelklasse med hende camilla på en udd. , og hun var da bare sådan en "se mig - hør mig" !!

tænk at udstille sig så dum i TV! Det viser da bare hvor lidt hjerne de har!

Veninder med interesser for hund/hest søges omkring 6510.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor har
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 12:04

man lidt hjerne, ved at udstille sig selv på tv?

Hvis man nu kan bruge det, til at opnå noget man gerne vil, er det vel ikke så dumt?

Vi har jo alle hver vores ønsker til livet, og hvis nogens ønsker/drømme er at komme i ugebladene, eller hvad ved jeg, er det vel ok??

Eller skal vi alle sammen puttes ned i samme kedlige kasse?

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

Springsadel sælges: 17", sort, bred bom: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=332164&t=332164

Canon EOS 400D sælges med udstyr. Kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 13:23

Jeg synes sku det var meget underholdende :-) Folk har jo lov til at være forskellige, og de bliver måske klogere engang med alle de krav de har.. Men lad dem da prøve! Jeg kender ham Søren lidt, og han er fin i virkeligheden.. Det eneste jeg krummede tæer over, er Gustav og hans veninde. "Skaaaaatter" "Baby" osv.

Tv'et gør dem sikkert også værre end de er, men vil gerne give jer ret i, at drengene er sku værre end piger mh.t til tøj, hår osv

~ Marco min øjesten ~

Endelig ejer af en P.R.E:

Diablo DG

Jeg træner på hestens præmisser, med hestens ve og vel i første række!

0
0
Svar på denne tråd

Så fordi at
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 13:25

Så fordi at de er pænere end gennemsnittet, og har præsteret at komme på TV, så skal Jantelovs-kortet straks trækkes?

Bare fordi at man selv synes at rønnebærene er sure, så kan det jo være at andre godt kan lide dem ;-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 13:40

TINE og JAN

I min verden må man gøre det man har lyst til...

Om man støtter Christiania, er nudist, deltager i Paradise eller som MIN SØSTER CAMILLA deltager i For lækker til love.

Jeg behøver ikke være enig i alt hvad min familie og venner gør og syndes...

Mit problem er nok nærmere at skulle forklare min datter, hvorfor folk hun ikke kender lige pludselig har en holdning til at hendes moster er hjernedød, luder eller det der er værrere...

Jeps... Jantelovs-kortet lige op i fjæset på en 12-årig pige.

FLOT !!!

Mvh Charlotte

Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd

Jantelovskortet
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 14:03

Hvem er det egentlig der trækker det???

Så vidt jeg kan bedømme så bliver det her trukket af dem der - i mangel af bedre ord - er "tilhængere" - på samme måde som når det er Tina Lund eller Andreas H der kritiseres.. Der KAN altså godt være andre årsager til at man ikke bryder sig om vedkommende..

Det minder efterhånden om racismekortet der trækkes lige så snart man ikke falder på halen og gør som der bliver sagt..

Er man tilhænger af Janteloven hvis man synes at de deltagende personer egentlig hverken er specielt pæne eller specielt kloge at høre på??? Og måske undrer sig lidt over lysten til at udstille det for at få 15 minutes of fame..

Eller er man racist hvis man beder en af anden etnisk herkomst rejse sig fra sit bussæde når der står en ældre dame som virkelig godt kunne bruge (det i øvrigt mærkede) sæde..

Eller er man homofob fordi der er en person man ikke bryder sig om og personen tilfældigvis er til mænd..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

hhmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 14:56

Jeg har så lige hørt i dag fra en, som kender temmelig meget til programmet, at det hele er utrolig opsat. De får af vide hvad de skal tale om og "scenerne" bliver taget om hele tiden... Så egentlig er det tv3, der udstiller de medvirkende, så jeg vil godt lige trække min kommentar om at udstille sig selv på tv, lidt tilbage....

Hilsen Lene

Savner Richard og Lafayett - det er ikke sjovt at miste :'(

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 15:38

Mit problem er nok nærmere at skulle forklare min datter, hvorfor folk hun ikke kender lige pludselig har en holdning til at hendes moster er hjernedød, luder eller det der er værrere...

Jeps... Jantelovs-kortet lige op i fjæset på en 12-årig pige.

FLOT !!!

Der er da ingen der har skrevet at hun er hjernedød, luder eller det der er værre. Så den kommentar stiller jeg mig ret uforstående overfor.

Og så er der da vist ingen der har smidt jantelovs-kortet op i fjæset på din 12-årige datter. Der er nok ingen her på hn der sidder og spekulere i at gøre din datter ked af det.

Fra min side af handler det bestemt heller ikke om janteloven, jeg syntes bare de var meget selvoptagende. (mest "mændene skal det så lige siges) Men hvis man vælger at være med i et program der hedder For lækker til love så må man altså forvente at blive kommenteret på, både positivt og negativt. Kan man ikke lide det så må man lade være med at deltage.

Jan Petersen: Jeg ved nu ikke om det efterhånden kan kaldes en præstation at komme på tv...

Mvh Anja

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 16:03

www.youtube.com/watch?v=cPtumf5ua5g

viaplay.dk/Tv/Series/Reality/For- Laekker-Til-Love/Season-1/99822/For- L%C3%A6kker-til-Love- Forpremiere.product?cmpid=tv3_text

Jeg sidder bare og griner får de vildeste Sidney Lee associationer, GODT PÅ MED SELVBRUNEREN FOLKENS, det ser meget naturligt ud! - meget underholdende

MCK

dressage-enthusiast.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil lige
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 16:14

pointere, især overfor Maggiemay, at min kommentar på ingen måde er jantelovs refereret.

Jeg undres bare hvorfor at man er hjernelam, eller hvad folk nu siger, fordi man gerne vil på tv.

Hvorfor der er dette her behov for at alle skal puttes ned i en kasse.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

Springsadel sælges: 17", sort, bred bom: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=332164&t=332164

Canon EOS 400D sælges med udstyr. Kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Når jeg
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 16:26

Når jeg skriver at Jantelovs-kortet kommer frem, så er det fordi at essensen af de første par indlæg i min optik kan opsummeres i "Tror de virkelig at de er pæne, de skal da ikke tro at de er noget bare fordi at de er på TV".

Uanset hvilken type man er til, så kan man ikke komme uden om at ingen af deltagerne er grimme. De kan være en type som man ikke tiltrækkes af, men derfra og til "Ad", "Føj" og lignende, der er altså et stykke vej.

Det får lidt snerten af at pæne mennesker, som er uopnåelige for en selv, automatisk er for dumme, for grimme og for (find selv på flere nedladenheder). There! I said it :-D

Charlotte, hvis din søster ikke er afsat når serien er slut, så giver du hende bare mit nummer ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Spild af tid
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 17:15

Jeg gider ikke spilde min tid på folk der I MINE ØJNE opfører sig pinligt. Jeg undrer mig over at man vil udstille sig for det gør de. Selvom tv3 siger hvad de skal og klipper når det passer dem, så er det jo ikke tv3 der bliver udstillet på skærmen.

Måske kan de blive KOP OG KANDE med Amalie..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 18:02

Jeg har set afsnit 1 og 2 og elsker det!! Syntes det er underholdning af bedste skuffe

Pigerne er rigtig flotte, lidt vel meget makeup måske, men de har naturlige pæne træk, syntes jeg.. Syntes hende fra Kolding er rigtig sjov og har en fed humor... Kan fandme ikke huske navnet

Drengene er for sjove at høre på... Og de skal da nok finde det de søger, en eller anden dag

Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

de.....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 18:07

De er sq da ikke en ski' lækre..! Og desuden har de ikke opdaget, at lækker (tiltræknings-kraft) handler om elsk-værdig-hed!! Eller som en klog kvinde sagde, "for at have et forhold skal man være KLOG!" Det er næsten det mest krævende arbejde, man kan have, jo.

Der er vel en grund til, de er singler.

0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 22:39

Jeg har ikke set programmet, men reklamerne og så lige et galleri på msn.

Jeg har bare så svært ved at tro på, at de mennesker kan "vælge og vrage", som de selv udtrykker det. Nu har personligheden pænt stor effekt på, om man finder en person tiltrækkende eller ej, og derfor kan jeg ikke rigtig forestille mig, at folk ville stå i kø for de mennesker, der optræder i dette program.

Desuden - da jeg hørte, hvad programmet handlede om, havde jeg regnet med, at de ville være vildt flotte. Blev så ret overrasket over at se, hvordan de så ud Altså, grimme er de ikke, men kategorien "uopnåelige" ville jeg godt nok heller ikke placere dem under.

Meeen, okay, måske det bare er mig, der er for lækker til låve, og dermed blevet kræsen

...from Rulammet with love

Omsider med Elmholts Napasha

0
0
Svar på denne tråd

MCK.....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 00:26

Kunne være Gustav og Sidney skulle hookes op!

Mvh. Annette

0
0
Svar på denne tråd

den eneste
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 04:09

af pigerne der ville være pæn hvis hun ikke brugte SÅ meget make-up er hende med det pæne hår som jeg ikke kan huske hvad hed. Synd hun overdænger sig så meget for hun har pæne træk.

Mændene derimod synes jeg er grimme...Jeg kan altså intet pænt se ved nogen af dem...Måske fordi jeg vil have en MAND og ikke en halv mand/ halv bøsse....

Vi sad og så det på arbejdet og min kollega siger til mig, ham leo han kunne godt ligne en der har nogle træk fra en mongol...Og ja hans hoved ser altså voldsomt sjovt ud når man kigger....

Altså havde de puttet en mand ind som Henrik Launbjerg eller bruce willis så kunne man snakke lækre MÆND...altså hvorfor skal mænd være metrosexuelle????

" Alt godt kommer til den der venter "

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 06:33

Anja price:

Det var nu ikke på HN, jeg mente. Her kommer min datter slet ikke...

Jan: Det er en aftale

Jeanette Mufasa:

Det er Camilla

Mvh Charlotte

Velkommen i rodebutikken, -og rigtig god fornøjelse!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 07:17

Jeg har kun set reklamerne for programmet...

Nu har jeg ikke noget imod at folk er glade for sig selv, det kan jo være svært at overbevise andre om at de skal holde af en, eller tro på at de gør det, hvis man ikke holder af sig selv... Men synes de virker meget overfladiske og overdrevet selvglade... Det er ikke noget jeg føler trang til at se mere af...

Om de er lækre eller ikke er handler jo af øjnene der ser dem, og i mine øjne er personligheden den vigtigste, for det er jo den man skal leve sammen med hvis man bliver sammen længe nok... Ud fra det der er vist i reklamerne, har ingen af dem en personlighed jeg kunne leve sammen med...

Det har intet med jante-loven at gøre for mit vedkomne, og jeg er sådan set lige glad med hvad folk vælger at bruge deres tid til, det er bare ikke noget jeg gider bruge tid på at se...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

Jan, det er godt nok
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 08:23

noget af en tolkning.. Det er jo DIG der lægger de ord i deres mund og for nu at blive i dit eget ordvalg så får det snerten af at hvis man ikke anerkender at deltagerne er pæne så er det fordi man selv er grim og de er uopnåelige for en.. Det er jo langt fra sikkert at det er tilfældet.. Men det SKAL være Janteloven der slår igennem, det skal være fordi folk er misundelige - ellers hvad???

Jeg har ikke set programmet men kun enkelte klip på YouTube og jeg synes at deltagerne er frastødende.. Dels i form af den selvglæde og overfladiskhed de giver udtrk for - hvad enten den så er påtaget eller ej - og dels i form af deres overdrevne dyrkelse af udseende - less is more er en god regel når det kommer til make-up (og selvbruner og hårvoks og....)

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Supersnegl
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 09:45

Jeg elsker det og har set det på nettet allerede før det kom på tv :D

Jeg elsker nemlig reality så meget, at jeg har købt adgang til en tv pakke kun med reality, hvor jeg kan se forpremierere :D Oh, i love it.

Og gustav er da simpelthen bare for sjov!

Jeg er fan! Men jeg har også selv et kæmpe ego og ville bestemt også date mig selv, hvis jeg kunne og jeg var homo6uel!

.. Amanda

som har fornøjelsen af at ride Björk

- stor tak til Björks familie, som giver mig

muligheden for at ride jeres hjertebarn.

0
0
Svar på denne tråd

Har kun set
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 10:04

reklamerne, men jeg tænker da ofte tanken "er det mon fordi de er fær lækre til love, eller skyldes det, at der ikke er nogen der vil have dem, at de ikke har en kæreste....."

Og jeg ved godt hvad jeg hælder mest til....

Meeeen.... Nu er de så bestemt heller ikke min type (mændene altså).... Jeg kan nu bedst lide en mand der ligner en mand og som ikke skriger højere end mig, hvis der kommer en mus.

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Jantelov eller ej
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 10:11

så ser jeg ligeså smukke mennesker, når jeg dagligt færdes ude i det pulserende liv, så uopnåelige vil jeg heller ikke kalde dem.

Kønne ja, men uopnåelige nej!

Jeg ville så heller aldrig kalde kvinderne for l-u-dere,

bare fordi de medvirker i et TV program.

Mændene er slet ikke noget for mig, min mand skal ikke bruge mere tid foran spejlet end mig selv.

Jeg gider ikke slås med ham, om pladsen foran spejlet.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 10:43

Charlotte: Ahhh så må du hilse hende og sige fra mig, hun virker til at være en god pige, især når man ser fraklippene :)

Jeg ville aldrig kunne være sammen med en af mændene fra programmet, for jeg vil også have en mand... Og han skal sq være den der fremstår maskulint og er beskytteren i forholdet, det skal ikke være mig

Søger læreplads som beslagsmed i Jylland, kender du en smed der mangler en lærling i 2011??

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

Annette S
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 12:54

A Match made in heaven

Personligt syntes jeg det er SÅ grimt med mænd som bruger for meget selvbruner, faktisk syntes jeg også det er mega kikset på kvinder.

Derudover tror jeg ikke det er jantelovs relateret- der er da masser af mænd som jeg syntes er mega lækre (som også er kendte !), og ingen af dem er altså med i det program. :)

Cillian murphy feks. Så netop 28 days later, han er sku for lækkermås!

MCK

dressage-enthusiast.blogspot.com/

"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 14:47

Det er da hysterisk morsomt :)

Man skal da godt være uintelligent for at falde for sådan nogle typer - magen til selvcentrede, tåbelige mediehungerende unge mennesker skal man lede længe efter.

Nåh nej - de findes jo faktisk snart på hver eneste kanal.

Det er ikke spor svært at komme i fjernsynet nu til dags - man skal bare være komplet tomhjernet og villig til at udstille sig selv på alle tænkelige måder.

Og når man deltager i et realityprogram, så VED man, at man vil blive diskuteret - på godt og ondt.

Og nej janteloven kan rende mig et vist sted - det har noget at gøre med, at der hersker en eller total langt ude sygelighed i forhold til at blive et kendt/halvkendt ansigt - for så er man NOGET.

Jeg synes, det er vanvittigt skræmmende, at unge frivilligt sælger sig selv og dermed sælger ud, fordi "de bare vil være kendte, være på tv, være på den røde løber"

Hvor er de sande værdier henne ? Hvad med at være et godt mennesker ? hvad med det sociale aspekt ?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 17:38

Jeg synes personligt at programmet skulle hedder: For platoinsk, stupid og substansløs til love.... Ja, og kan godt forstå de single... jeg vil holde max et kvarter i selskab med en af dem. Men når det så er sagt, så kan man jo ikke komme uden om at det er knald god underholdning... som at se en der glider i en bananskræl, gentagende gange

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 14:04

Beskedenhed er i hvert fald ikke er ord de unge mennesker kender til.... Men de kender helt bestemt til ord som overfladiske og urealistiske...

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: PC, mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

Lille hus sælges, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Arghhhh!!!
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 14:18

Jeg får kløe bare af at se de reklamer: Jamen, Hvis jeg kunne dele mig og date mig selv så havde jeg gjort det

Begriber det slet slet ikke... Man har da ikke brug for en kæreste hvis man har så meget nok i sig selv, som det virker som om de pågældende personer har...

Synes det er super trist at der er nogle der slet ikke har forstået at pointen med at finde "en bedre halvdel" er at finde en hvis fejl man elsker, en hvor man synes personen er smuk om morgenen(uden makeup osv) en man kan grine og græde med, og en man synes er smuk indei...

Folk kan være nok så smukke udenpå, men hvis de er "sorte" indeni, så rækker det ikke en meter....

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Lalalal
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 14:25

Jeg kan simpelthen ikke forstå at man føler sig berettiget til at SVINE FOLK TIL, og så endda på ET OFFENTLIGT FORUM PÅ INTERNETTET, fordi de deltager i et tvprogram og ikke er ligesom jerselv. Det var da sørgeligt.

De bør få et thumps up for at give jer underholdning, i jeres tydeligt kedelige liv.

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 15:15

well, halvdelen af underholdningsværdien er da at grine af dem Hvis de ikke er ok med det, så skal de da lade være at melde sig til i første omgang..

Fantastisk program

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 15:25

Åh Lauraj hvor er du da komisk

hvis man ikke vil diskuteres, så skal man da lade være med at stille op i et realityshow.

Og det her er da en af de sjoveste tråde længe på HN..

Er du altseende, siden du kan konstatere, at vi andre har et kedeligt liv ?

0
0
Svar på denne tråd

Underholdende
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 18:49

Jeg synes det er underholdende og rigtig sjovt.

Synes også Camilla er SMUK!!

Man skal jo også lige huske, at det er tv. Ting bliver taget ud af sammenhæng og i disse programmer skal det være "dumt" for at være underholdende. Tror i altid Amalie finder på alle hendes morsomme ord selv?

Jeg ville ikke fremstille mig sådan i tv, men jeg har intet problem i at andre gør det. Det er bare sjov underholdning.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider