Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

udlandsophold i australien
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 13:59

jeg ville gerne høre om der er nogle her inde der har været afsted på et sådanne udlandsophold i australien? hvem i har rejst igennem? gode/dårlige oplevelser? ting i syndes man skal overveje inden man tager beslutningen om sådan en tur? hvad i har lavet dernede? osv.
drømmer nemlig selv om at komme afsted her næste år, og selvfølgelig gerne arbejde med heste-kvæg eller får.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Igennem Alott
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 14:03

Jeg regner med at gøre præcis det samme når jeg er blevet student og har arbejdet herhjemme et halvt års tid. Jeg vil rejse gennem http://www.alott.dk - jeg har været til et infomøde i Sønderborg og de virker til at have styr på det. Men jeg vil følge med på sidelinjen og høre hvad der er af gode råd.

Mvh. Maja

♥ ♥ Maja
0
0
Svar på denne tråd

Du skal vide
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 18:26

at det bare er SUPER svært at få job i "landbruget" dernede. Kender en som netop er kommet hjem - Efter et stykke tid at have deltaget i træplantning og anden miljøarbejde havde hun bestemt sig til at hun vill arbejde med landbrug (skal til at læse til dyrlæge) men fandt, på trods af rigtig mange gode kontakter, ingen job i det erhverv. Måtte "overleve" på at arbejde med frugtplugning etc. Drønhårdt og megadårligt betalt. Det var lidt nedtur for hun kan jo ikke bruge det "papir" til ret meget

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

Australien
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 10:32

Hej, jeg er lige selv kommet hjem fra Australien for en måned siden. Jeg har også fremtidige planer om at blive dyrlæge, så jeg gik efter landbrugsjob. Jeg har haft meget nemt ved både at få arbejde med kød- og malkekvæg. De er ikke så glade for uerfarne i malkeindustrien, men med kødkvæg er det noget nemmere at få job, trods manglende erfaring.