Hej.
Jeg rejste også med Alott til Australien for ca 7 måneder siden. Kom hjem for 2 uger sider.
Jeg havde en rigtig god oplevelse med Alott, dog var den første nat i Brisbane på det hostel lidt bob-bob. Jeg syntes ikke så godt om hostel'et, men det er til at overleve den ene nat der.
Jeg havde en fantastisk god uge på træningslejren, og mødte super sjove/søde mennesker der.
Jeg ville også gerne have arbejdet med kødkvæg da jeg kom derned, gerne et sted hvor man red på heste (lidt McLeods døtre agtigt for at indrømme det haha) men det er lidt sværere lige at finde sådan et job som det 
Men det er heller ikke helt umuligt at finde et job på en kvægfarm, det er bare mere med timing og så hvis man nu er heldig at kende nogle arbejdsgivere udenfor Alott, så er chancen større.
Men jeg fik arbejde på et hestevæddeløbsstutteri i NSW. Og det har været helt fantastisk. Det er anderledes end de danske stutterier og væddeløbsverden dernede fylder utrolig meget! Og stutteriet var kæmpe. Vi havde omkring 120 hopper som skulle fole på en sæson (og sæsonen var fra august til december).
Men det var 6 skønne måneder og jeg har lært folk at kende dernede og området at kende. Vi boede i egne lejligheder, jeg havde 2 roommates godt nok, men det var forskelligt hvor mange der delte lejligheder, alt efter hvor store de var. Men der var lejligheder på stedet som man fik at bo i.
Men ellers var det godt og hårdt arbejde, og en professional arbejdsplads og utrolig søde mennesker som har lært mig rigtig meget.
Jeg var lidt skuffet da jeg kom ud på det her arbejde, og de to første uger var forfærdelige. men det var helt klart det hele værd at blive der og det er nok en af de bedste beslutninger jeg har taget.
Selvom man måske ikke lige får 'drømmejobbet' i første omgang, så kan det godt betale sig at gi arbejdet en chance 
Men jeg håber at du får en fantastisk god tur.
Og hvis du rejser til NSW i deres vinter/forårsperiode, så husk lige en TYK/varm trøje, for der kan skisme være koldt