Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svindel med sadler - retssag d. 22.3.
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 21:53

Ja, så er det ved at være tid for endnu en retssag. Denne omhandler svindel med sadler - noget i stil med samme saddel sogt 15 gange..

Jeg vil lige viderebringe info om at det er nu her sagen kommer for retten, hvis der er nogen interesserede eller involverede :)

Citat:

Det er kl. 9.00 på Tirsdag C******** K****** igen skal for retten. Retssal D. Dommer Susanne Madsen og sagen omhandler Bedrageri v/salg vis internettet. Jeg havde forventet den ville have figureret som værende en fortsat sag, men det er den ikke. Hvad man så skal lægge i det, ved jeg ikke. Dyr må også være en del af denne sag som det også var det sidste år.

Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...

0
0
Svar på denne tråd

Dom....
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 19:50

Er der i øvrigt nogen der ved hvad man ca. kan forvente af sådan en dom? Bøde ja, men er fængselstraf også en mulighed, eller?

Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...

0
0
Svar på denne tråd

Bøde...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2011 10:40

Vil tro en bøde og evt samfundstjeneste..

Kan oplyse at en tidligere kollega svindlede med gavekort, tog varer med hjem og deslige for et beløb af ialt ca 80 000

Hun fik 80 timers samfundstjeneste - og skulle ikke engang betale mere tilbage end hvad firmaet indeholdte i hendes feriepenge..

Men det afhænger jo også lidt af tidligere domme og så meget andet..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider