Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gallakørsel, student
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 11:31

Hej alle sammen

Det er godt nok længe siden jeg har lavet et indlæg på heste-nettet... but I'm back

Jeg har bare en enkelt ting, som jeg vil diskuterer lidt med jer.

Nu er i jo også heste-interesserede, så jeg vil bare høre jer -

da i blev studenter, blev i så transporteret pr. hest/hestevogn eller lignende?

Jeg skal nemlig selv til galla d. 22 juni, og min partner og jeg er helt på bar bund med, hvordan vi skal ankomme. Vi var begge interesserede i en fed bil, men vi kan simpelthen ikke finde nogen. øv øv....

Men så var det jeg tænkte, det kunne da være fedt at komme ridende på en hvid hest?? - lige indtil det gik op for mig, at jeg ikke kender nogen der ejer en hvid hest..

Hvordan ankom i til galla?

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 13:26

Til mit galla på handelsskolen kom jeg og to veninder fra klassen i en sort Audi A6 cabriolet - rigtig lækker bil :-)

Winners never quit

... And quitters never win!

- Nu med Grevens Rumba

0
0
Svar på denne tråd

Den åbenlyse løsning
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 13:33

- prøv med en cykel eller bus; hvad du nu end bruger til hverdag. Det virkede godt nok i 80'erne.

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

hvad med..
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 16:05

Hvis I er interesseret i en fed bil, kan du f.eks. spørge i forummet på bilgalleri.dk - det kan fint være, at en privatperson ikke har noget imod lige at køre for en skilling

Ellers kan man jo også tage en hestevogn. Det er nærmest kun fantasien der sætter grænser.

~*CDN*~

0
0
Svar på denne tråd

Den gang jeg var barn...
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 16:16

.. og dinosaurerne gungrede rundt i gadebilledet, der brugte vi i klassen en helt anden løsning.

Vi spiste hjemme hos en fra klassen (og hendes forældre og brødre vimsende rundt om os som fine tjenere) og vi havde så ganske simpelt lejet en bus!

Så ankom vi alle samtidigt og vi havde en supersjov køretur :-D

Det kostede næsten ingenting og ingen i klassen gad bruge tusind kroner på at blive fragtet rundt i en "Stretch" i en time alligevel...

Venlig hilsen Camilla

Kursus med Horsebackteam d. 10. april kl. 8-16:30,
(afholdes i 4000 Roskilde).

Lær mere om hestens ryg, træning, genoptræning

samt balance, træning og opstilling hos rytteren.

0
0
Svar på denne tråd

Hestevogn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 16:24

Ja, hestevogn er også en god mulighed, det vil min partner også gerne gå med til

Men hvor på Fyn finder jeg nogle der kører hestevogn? Og hvad mon priserne ligger i?

0
0
Svar på denne tråd

limosine
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 16:50

Da jeg gik i 1 og 2. G var det vist bare cyklen, men i 3g. er der tradition for at man ankommer til den røde løber i limosine. Samtlige klasser deler sig ind i passende grupper, og alle 3g'erne mødes så på langelinie og skåler i champagne. Det var en super oplevelse og glemmer aldrig dagen eller limosineturen - helt klart alle pengene værd!! En af klasserne valgte dog at leje en partybus, hvilket også skulle ha været kanonfedt!

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Gallakørsel
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 19:48

Da jeg blev student, ankom stort set alle i "fine" biler.

Jeg havde ikke råd til at ofre en bil(og det havde min partner heller ikke) - så vi ankom sådan:

Billede

Min mor havde en Christiania cykel - den anden lånte vi af en bekendt. Min partner er ved siden af - men er i dette tilfælde skåret ud af billedet.

Chaufføren er gratis - for det er nemlig min far :D

Harvester

"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider