|
|
| Galla showet i går... |
| Forfatter:  |
PocaPigen |
| Dato:  |
12-03-2011 09:37 |
|
Var der nogen der så det? Jeg og min datter var til det. Jeg blev desværre lidt skuffet. Måske havde jeg for store forventninger... Det er en del år siden jeg sidst var til det, og der syns jeg det var rigtig godt. Men min datter og jeg havde nu alligevel en rigtig god dag, med masser af flotte heste, MASSER af rideudstyr og så bare det at ha en mor og datter dag, hvor det kun går ud på at se på heste og hygge! 
Med de fem skønneste! Er blevet tosset med de små gule!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg så det |
|
|
sidst i 2007 og var egentlig meget tilfreds med showet. Der var både gode og lidt ligegyldige indslag. Duelspringningen var rimelig kedelig og de klassiske hingstekvadriller er også tamme som sædvanligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla i går |
|
|
Jeg og mine to veninder var MEGET skuffede. Det gik galt allerede fra starten pga. 45 min. forsinkelse, inden vi måtte komme ind, men det gik så over igen, for første halvdel var da så rimelig god og underholdende. Efter pausen synes jeg, det gik HELT dødt, og det blev bestemt ikke bedre af de to, der skulle jappe imellem numrene, SÅ sjove var de nu heller ikke. Vi sad med en fornemmelse af at overvære en dårlig generalprøve. Jeg HÅBER, det bliver bedre i aften, måske laver de nogle omrokeringer i numrene. Sys det var synd med det allersidste nummer, det skulle efter min mening have startet showet igen efter pausen, Andreas ville være perfekt at slutte med. Jeg lagde også mærke til, der var mange, der gik midt under anden del. Forståeligt og synd, for der er ganske sikkert lagt mange tanker og masser af arbejde i projektet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt skuffet |
|
|
Hejsa Jeg og en veninde var inde og se det igår, og jeg har det faktisk en del som platugle, første del af showet var ganske fint, dog med nogle lidt lange hestefrie pauser indimellem, som der i det lange løb var lidt for mange af. Anden del skuffede mig en del mere, der var ikke samme energi som i første del og da slet ikke samme flow, og så synes jeg at Peter Mygind gjorde et meget bedre job sidste år end de 2 fre "team easy on" gjorde i år, nøj hvor de var dårlige de meste af tiden. Hingstekvadrillerne nød jeg nu egentlig, kan altid nyde at se på smukke heste, og duelspringningen synes jeg nu egentlig også var ganske god i forhold til den sædvanlige tidsspringning, de numre Sanne og Copenhagen drummers gav var nu også ganske gode, Edward Gal var en fornøjelse og se, men overordnet set var der for meget ævlen fra de 2 hoveder og for mange hestefrie pauser i showet. Mvh Mie
RIP Smukke Fadligt marts 1990 - februar 2011 nu med ox araberne Miss Jay og Dagirr samt Dagirrs søn Bailey. Bedækning ved Dagirr tilbydes i 2011, se præs for flere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi gik efter duel... |
|
|
Vi gik efter duelspringningen. Primært da vi havde vores lille søn med, og ville afsted inden alle andre, så vi ikke skulle sidde i bilkø - for hans skyld. Vi var nok blevet siddende, hvis showet havde været rigtig godt, men der var ingen grund til det. Synes showet var rodet og manglede en rød tråd. Noget helt andet var folks opførsel frem til showet. Jeg er sikker på at de frivillige hjælpere gør alt, hvad de kunne for at blive klar til showet, og så står folk og skaber sig og råber for at få dørene åbne. Fof helved da - det var pinligt at overvære. Vi havde alle billetter med nummererede pladser, og de ville da ikke starte showet mens folk stadig stod i dørerne. Pinligt pinligt pinligt.
Mvh Alice Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gallashow igår |
Bettina Sørensen 1 |
12-03-2011 14:12 |
|
Det er efterhånden ved at være en del år siden jeg sidst har været deroppe, men jeg blev også lidt skuffet. Der var for meget "almindelig ridning" - altså for meget dressurkvadrilje og springning med DV og team easy on var kedelig, og man kunne bare se det var planlagt at DV skulle vinde - lidt plat! I øvrigt synes jeg at man manglede at se nogle ponyer på banen. Men udover for meget "alm" spring og dressur synes jeg det var godt 
Veninder med interesser for hund/hest søges omkring 6510.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh nå.. jo.. måske |
|
|
Vi var 4 afsted ( imellem 10 - 35 år) og indtryk af gallashowet 2011 var godt. Jeg har oplevet gallashow siden jeg var på min datters alder - mens min datter kun 2 gange. Vi var vilde med TEAM EASY ON - de var for os med til at sætte kulør på hele aften. Jeg kunne godt li at (al den dressur) var tilsat dans, musik mm. så det blev mere levende. Var vildt overrasket over de 4 mænd der kunne springe SÅ højt!! WOW Ikke fordi jeg er specielt fan af Sanne - må jeg dog indrømme at jeg virkelig syntes om hendes brune skønhed. WOW den var smuk <3 De havde åbenbart lidt problemer med lys - detvar lidt øv under delen med cowboyen eller til sidst med den seje afslutning. Vi sad på 1 række og ja alt i alt et flot show. Alt show har selvfølgelig plads til forbedringer og bl.a. 3 ting kunne vi godt have ønsket. 1) mere konkurence fight ånd i spring.. det var lidt tamt. Kun en kvindelig rytter prøvede - godt gået. 2) Duellen mellem dressur og western - her kunne de også havde udfordret hinanden meget mere. Hver deres genre byder på så meget og der var alt for lidt kamp ånd (syntes jeg) 3) Nu ved jeg godt vi sidder i en hal til DV hingste kåring - MEN hestesporten byder på så meget i dag og det kunne de godt have haft mere med. ( bare et forslag - det er vel ikke kun dressur og spring DV heste bruges til... ) Og ja lad os få lidt ponyer med.
Elsker at ride ... især på mine skønne, men forskellige islændere; Baldur, Sif, Fenja, Andy, Freja og Kommi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| galla show |
|
|
jeg blev ærlig talt lidt skuffet. Synes det var en tam start. Det kom først igang med de lækre franske fyre, som var meget underholdende. duel springningen var ikke engang sjov. Og præmieoverrækkelsen var unødvendig lang og kedelig Team easy on var ok, de kæmpede en hård kamp. Copenhagen drummers numre var for lange, men gode. Ok aften men var tlfreds med at det var fribilletter jeg havde. Hvis jeg havde betalt var jeg nok lidt mere ØV Hilsen Lone
Se nye ting jeg har til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gallashow |
|
|
Jeg synes klart, at gallashowet var bedre og mindre langtrukkent end sidste år  Jeg var vild med Team Easy On værterne - jeg synes, at de gjorde showet langt mere sjovt og underholdende. Som nævnt af nogle af jer andre, kunne jeg også sagtens have været foruden den laaange og kedelige "præmieoverrækkelse" ved DV/Team Easy On duellen. Det var tydeligt at publikum mistede lidt af gejsten der. Ligesom at duellen mellem "Bobby" og Tina Lund heller ikke var noget der fik folk op af stolene... Jeg var vild med Copenhagen Drummers - synes virkelig at de fik åbnet showet godt. Som nogle af jer andre også har nævnt, synes jeg også, at der var alt for meget "almindelig" ridning. Personligt kunne jeg bedst lide de anderledes indslag som f.eks. western, klassisk ridning og "Big & Little". Duellen mellem western og dressur kunne de dog godt have fået meget mere ud af. Det var rigtig fedt - så længe det varede  Selvom jeg ikke er fan af Sanne, synes jeg faktisk også at hendes show var super fedt og underholdende! Dog rigtig synd med forsinkelserne. Folk var trætte og fik rimelig hurtigt travlt med at komme hjem. For min skyld kunne de med fordelagtig virkning sagtens have skåret 1 times tid af showet Færre pauser med snak, tak!
Mvh Antonia Tidligere med ponyerne: Bjerregårds Eros & Skippergårdens Delight Aurora Nu med Tysk Varmblods hoppe: Rissa Veil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så ringe så ringe |
|
|
Jeg var også til galla i går - og jeg var SÅÅÅÅ skuffet. Jeg plejer at hygge mig og føle mig godt underholdt. Jeg lægger alle min holdninger uden for inden jeg går ind og plejer at hygge mig. Efterfølgende læser jeg herinde og en masse som var skuffet og plejer at undre mig, fordi jeg har været godt tilfreds. Men showet i går var simpelthen så dårligt, særligt første del var forfærdelig og mange indslag fattede jeg simepelthen ikke. Hvorfor skulle Harry fra DSB stå og hoppe inden midt på banen, mens Sune red rundt? jeg fattede INGENTING. Og det gik igen hele vejen, der var ingen sammenhæng, ingen rød tråd i showet, som en anden også skriver. Team Easy On var forfærdelig, platte og overhovedet ikke sjove og gentog sig selv i en uendelighed, de havde vel 3 pointer, så så blev gentaget hele aftenen igennem. Det var simpel humør på så lavt plan, så jeg sjældent har oplevet noget lignende. Jeg tænker, at de er sådan nogle, hvor man enten synes, de er sjove eller helt og aldeles afskyelige - og det kan aldrig været et hit at bringe sådan nogle ind i et show som skal tale til så mange mennesker. Jeg hader og afskyer også en toastmaster, som tvinger publikum til alt muligt - klappe og rejse sig op. Det er sådan noget som skal ske af sig selv. Toastmaster spg.: føler I jer godt underholdt, og får meget spredte klapsalver, men han bliver ved, indtil han får hvad han gerne vil have. PUHA - sådan noget kan jeg ikke holde ud og jeg går helt i baglås. Springningen plejer at være rigtig underholdende, men var virkelig en tam omgang denne gang. For mig var højdepunktet at se Søren Hedegårds hest stå bomstille ved præmieroverrækkelsen, mens de andre bukkede, sparkede og stejlede. Jeg ELSKER at se dygtige ryttere og hvad det gør ved hestene Så tak til Søren Hedegård for at give mig et lille lyspunkt i en meget lang og kedelig aften.
Mine heste har mulen forrest The value of the art of riding should be measured at the scale of harmony and not at the scale of difficulty of an exercise. Xenophon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
|
|
Jeg synes altså virkelig der manglede nogen indslag med horsemanship, og måske også nogen med akademisk ridekunst og klassisk dressur. Det synes jeg er for dårligt !! 
Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dum dummere |
|
|
Jamen det var vel nok synd for dig, David - men det tror jeg ikke du skal regne med at komme til at se til et DV-arrangement, ligesom vi andre hestehippier heller ikke forventer det. Men du må være helt ny i flokken - dejlig at se at du er kommet ind i folden - du plejer da ellers nok at være mand for idiotiske og uintelligente kommentarer.
Mine heste har mulen forrest The value of the art of riding should be measured at the scale of harmony and not at the scale of difficulty of an exercise. Xenophon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv at vend |
|
|
den om... Hvad skulle der til, for at det bliver et godt gallashow? Det er nemt nok at kritisere, og mange er rigtig utilfredse med showet. Jeg selv er der i blandt... Der køre faktisk en debat på facebook, på ridehestens site, om netop gallashowet. Hvad synes i, skulle laves om?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot show |
|
|
Vi så gallashow lørdag, og jeg synes det var generelt et rigtigt godt show, med mange højdepunkter. Det som trækker ned er langvarige og kedelige præmie og prisoverrækkelser. De kunne godt gøres hurtigere og mere festligt og ikke kun til ære for fotografen. Ligeledes undrer jeg mig hver gang over at springningen skal vare så længe.... 5 ryttere må være nok. Tidsmæssigt kunne showet sagtens være 45 min kortere. Vi var ihvertfald trætte til sidst, og orkede næsten ikke at klappe mere. Men alt i alt et flot gallashow  Louise
Er de fleste de bedste eller bare de fleste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdagens show |
|
|
Jeg så lørdagens gallashow, og jeg var godt underholdt. En god kombination mellem intensitet og elegance. Der var spænding og der var skønhed. Mine forventninger til Dansk Varmblods Gallashow for først og fremmest at se varmblodsheste, pænt fremvist i spring og dressur og det gjorde jeg i år, i næsten alle indslagene. Desuden skal jeg gerne grine lidt, og det gjorde jeg også og så bliver jeg altid positivt overrasket over hvor gode Dansk Varmblod er til at finde indslag rundt om i verden som kan imponere eller inspirere. Det er mit indtryk at folk i dag vil have mere og mere, jeg hvis jeg skal se realistisk på det (og det er vi jo bare gode til i hesteverden) så fik jeg en rigtig god oplevelse og god underholdning for mine 375 kr. Edward Gal og Kim Sjøgren var nok dem der ramte mig mest i hjertet med enormt smuk ridning og musik, sammen med Andreas Helgstrand på Uno Donna Unique og Sanne Salomonsen. S-springningen var et hit, og jeg syntes det er dejligt at man sådan en aften hylde de mennesker der bruger store dele af deres liv på foreningsarbejde. Stort tillykke til Støvring Hingstedepot med Årets Hingst 2011 - MICHELLINO, og hold op hvor jeg grinede da Viasat-havenisserne red rundt. DEJLIGT at se en belgierhest i showet, nu kan jeg gå i gang med at træne vores. Vi kørte hjem med en rigtig god fornemmelse, en fantatisk afslutning ovenpå en dejlig dag i Herning, og med en klar fornemmelse af at det absolut ikke er sidste gang vi har set gallashow. Så godt er DR1 og TV2's program heller ikke eller en tur i teateret, hvis man skal sammenligne med det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min veninde og jeg var igen i år til Gallashowet og vi syntes det var skide sjovt, vi sad på 1 række og fik det hele med, og team easy on var da sjovt.  Det var ihvertifald bedre end sidste år så til dv i år 
Mvh. Kristine  Ejer af den dejlige hingstebasse Søndergårdens Sheik <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gallashowet |
|
|
Jeg var inde og se gallashowet fredag aften og jeg var godt underholdt. Jeg synes der var mange rigtig gode indslag og jeg synes at Team easy on var rigtig morsomme. Der må være svært for DV at sammensætte et program der gør alle tilfredse, men noget af det der slog mig var, at min mand ikke synes det var så underholdende som nogle af de andre gange vi har været inde og se det. Da jeg spurgte ham hvorfor, mente han ikke at der var lige så meget action - altså ikke nogen der stod oven på heste, springer op på heste men de galloperer, laver agilityshows med heste osv. Jeg må nok erkende at jeg kommer for at se de lækre dv heste blive vist i dressur i en anden stemning, se nogle af de svære øvelser m.m. og egentligt ikke har det store behov for at blive underholdt af klassisk dressur, horsemannship, reining m.v. Men sådan er vi jo alle så forskellige...
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften |
|
|
så jeg showet, og det var da SÅ meget bedre end sidste år. Så jeg er 100% enig med de sidste tre skribenter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg så gallashow fredag og synes, det var supergodt! Team Easy On var geniale - Virkelig god underholdning Det var rart med et show, hvor underholningsværdien var i top helt fra starten med trommeindslaget og Chris og Chokoladefarbrikken. Samtidig var jeg glad for tonen i hele showet, som var let og uhøjtidelig. Der var en god balance mellem flotte heste og god underholdning. Igen var der dog (som altid) alt, alt for lange pauser mellem "højdepunkterne". De numre, der gjorde størst indtryk på mig var helt klart følgende: Den hvide lusitano + rytter - Det var jo kunst! Edward Gal og Kim Sjøgren - Superlækkert med dressur til levende musik Uno Donna Uniqe og Andreas Helgstrand - Fantastik smuk hest! Alt i alt var jeg glad og tilfreds og kommer tilbage næste år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dårlig generalprøve.. |
|
|
Jeg har set gallashowet mange gange og for første gang gik jeg rigtig skuffet hjem. Følte jeg havde været til en dårlig general prøve. Der var INGEN rød tråd i showet, speakeren forsøgte kramagtigt at udfylde hullerne i den meget mangelfulde tidsplan, det var så vi sad og krummede tæer. Lampen der skulle lyse trommerstikkerne op for Copenhagen Drummers var for svag så deres show gik også lidt af fløjten, men for hulen de spiller godt! Jeg syntes slet ikke TEAM EASY ON kunne løfte opgaven, Carøe og Mygind fik publikum med, TEAM EASY ON spurgte flere gange: Er i med Herning: hvor til der kom en svag mumlen. Det første indslag med kvadrille med dressur heste gik helt i fisk (har fuld forståelse for at hestene spænder i den hal og det ikke er nogen nem opgave at løfte). Det værste var da Cassøe til slut snakker om at da de mødtes på kontoret og snakkede om planerne var det kaos, og tænk det var den følelse jeg forlod hallen med, sikke et kaos gallashow! Selve indslagene var fine nok, men der manglede styring og noget mere rød tråd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag |
|
|
Jeg ved ikke hvilket et show de folk der var skuffede over stemningen så - men jeg så lørdagens show og HVILKEN stemning.. Masser af klap, grin og stående klapsavler. Team Easy On fik folk til at grine og holdt stemningen helt i top. Jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt, de gange jeg var på vej til det, tænkte jeg at det er jo helt okay at jeg ikke var fanget HELE vejen. Det er en stor hal med RIGTIG mange mennesker - forskellige mennesker og derfor kan de fem mennesker der knokler for at lave et godt show år efter år, ikke ramme alle folk HELE tiden..  Det var dog kun ved de "obligatoriske" præmieoverrækkelser der kedede mig lidt, og dem synes jeg faktisk ikke der skal skrottes. De hører ligesom til alligevel..  Alt andet var helt genialt synes jeg. En blanding af sjov underholdning og helt fantastisk ridning. Havenisserne, Britta og Claus, Harry, Edward Gal, Andreas Helgstrand, Sune Hansen, Tristan Tucker, Sanne Salomonsen, Kim Sjøgren, Copenhagen Drummers, de springende drenge, en S klasse med kendte kårede hingse, osv osv. HVORDAN vil i lave det mere varieret og interessant? Gik ud af hallen med en følelse af at, alle der ikke var tilfredse i år, var alt for forvente og forkælede og så måske bare skulle blive væk. Jeg er lidt træt af, at høre folk klage - folkene bag gør virkelig en stor indsats for at lave fede show og de får ikke meget kredit for det. Og så må man simplthen bære over med at fredagens show rent faktisk er en form for generalprøve - jo bevars de er samlet torsdag for at øve, men der er jo ingen sammenligning mellem en tom hal og en fuld hal. Det er jo trods alt store levende dyr der skal fungere i en delvis mørk hal, fyldt med mennekser, kulørt lys og højt musik. Derfor er fredagens billetter også billigere! Må indrømme at de der forventer det helt store, bør betale de ekstra kroner og tage derind lørdag. Dette års lørdagsshow kunne i hvert tilfald ikke være meget bedre!!! Lige et lidt surt opstød herfra, hvis budskab egentlig bare er at jeg var MEGET tilfreds med årets gallashow. Jeg, min håndboldinteresserede kæreste og min semi-hesteinteresserede forældre var alle underholdt i alle 4 timer..  5 ud af 5 stjerner herfra.. 
...Du Burde Købe Dig En Tyrolerhest... ...Folk Vil Gerne Ha', No'et At Klappe Af... En rigtig hest er en haflinger..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg s¨mkd |
Farinelli |
14-03-2011 16:07 |
|
Jeg var så heldig at være hjælper til gallaen i år. Så jeg så både prøverne torsdag, og gallaen fredag og lørdag. Gallaen fredag var generelt en stille omgang, publikum var ret stille. Selve hestene osv., gik forholdsvis godt, kun enkelte var påvirket af menneskerne. Og spottet virkede ikke i sidste show. Gallen lørdag, var det et helt andet publikum, det var nærmest så taget løftede sig. Det gjorde hestene gav sig ekstra, rytterne var mere på og Esben og Rune havde et lettere job. Alt i alt syntes jeg det var et godt show. - Også havde jeg æren af at se Tristan træne torsdag, hvad den hest ikke kunne uden publikum, så fantastisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla fredag |
|
|
Min mand og jeg var inde og se Gallaforestillingen fredag aften. Vi moredede os rigtig meget over TEAM EASY ON - det var dem der satte kulør på showet - der ellers ville have været ret kedeligt uden, for har man ikke set hvor fint de forsekllige hingste kan gå i deres paradetrav, synes der mangler nogle sjove indslag fra rytternes side - de lavede ikke andet end det de plejer, at ride. Publikum var meget tamme. Det der var mest fasinerende var: Edward Gal / Kim Sjoegren Sanne Salomonsen / lusitano / Andreas Helgstrand Tristan Tucker Er der nogen der ved hvor man kan finde slagsangen for ridning, lavet af Bobby? I det store hele synes jeg det var et fint show.
1 boks og 1 værelse ledigt i Frederikshåb, mellem Billund og Egtved 61 70 97 82/75828473 Mvh karina og Tom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla lørdag |
|
|
HELT enig med KristineSøgaard. Jeg synes også det var et helt fantastisk show i år. Team Easy On er SÅ meget min humor og synes det var genialt at få de rigtige stemmer til "Chris og Chokoladefabrikken" (Genial intro) og til havenisserne, som også bare var for morsomme. Og Edward Gal og Kim Sjøgren gav en æstetisk oplevelse udover det sædvanlige, ligesom det var FEDT med Sanne Salomonsen, lusitanohestene, de der der kunne hoppe osv. Synes også S springklassen var fed at overvære, selvom jeg er udpræget dressurrytter! Kan kun udtrykke STOR begejstring over lørdagens show - og har faktisk lyst til at sende en mail til DV og rose dem for deres gode arbejde! Tænker også hvad dælen der skal til for at tilfredsstille de folk der ikke var tilfredse, men det ER også svært at ramme så stort og bredt et publikum...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lørdag var stemningen fuldstændig i top, og jeg synes det var et godt show. Sidste år, som var første år jeg var til gallashow blev jeg skuffet, men i år synes jeg det var godt. Jeg fatter dog stadig ikke den showspringning midt i det hele, det er jo det man køber dagsbilletter til hallerne for at se. Jeg tabte lidt tråden da Tristan Tucker skulle få en rød dressurhest til at lægge sig ned i en ring af ild. Det ville den meget nødigt, og jeg forstod intet.. De glemte vidst at fortælle at det var noget hesten havde lært under messedagene, det fandt jeg først ud af bagefter, så var det sjove ligesom gået af. Synes generelt deres show var forholdsvis rodet, og man sad lidt med en følelse af at man ikke vidste om det hestene gjorde var med vilje, eller ikke var. Især belgieren havde jeg svært ved at greje.. Men ellers var lørdag galla helt i top stemningsmæssigt!
Mvh Mie -Med supermulen Surprise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slagsangen |
|
|
Jeg har slagsangen - tog billeder af hver gang ny tekst kom på skærmen... Skal se om jeg kan så skrevet den ind i løbet af dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søs Meggi. |
|
|
Det er lidt sjovt du nævner det, for jag sad og tænkte nøjagtig det samme. Det var ret facinerende hvordan hans unge hingst bare stod helt stille med ørene fremme, imens den øvrige flok dansede halvstresset rundt.  -Og det er nu ikke fordi hans hest ellers ser specielt doven ud, for den bukker vældigt rundt af glæde når den springer . Han havde også en lille hoppe med, som han vandt et par springklasser med de øvrige dage, og den stod også helt stille og kiggede rundt, ved begge de præmie-cermonier jeg så... og hun var ellers også en munter lille en under springningen... VILDT sød hest faktisk.  Men lidt bemærkelses værdigt hvordan hans heste kan slappe af, og ikke stresse rundt som de fleste andre.  Ud over det, synes jeg nu det var et ok show fredag, men jeg har godt hørt fra flere, at det var langt bedre lørdag. Anna.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Respekt :-) |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedeligt |
|
|
Jeg har aldrig været til gallashow før, og jeg kommer det heller ikke igen, jeg havde de bedste billetter og sad fint, men jeg forventede da ikke at se springning og prisuddelinger til 350.- Værdien af showet var for ringe, og jeg må tilstå at jeg synes det var ALT for langtrukket. Jeg gik 1 time før det sluttede, men nu er det prøvet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stald olsen |
Bettina Sørensen 1 |
15-03-2011 20:30 |
|
stald olsen : Kunne være vildt fedt hvis du kan lægge sangen op , den var sgu go' 
Veninder med interesser for hund/hest søges omkring 6510.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget positiv |
|
|
Oplevelse... Jeg vil tro det efterhånden er 10år siden jeg var til hingstekåring/gallashow første gang og var godt underholdt. Dog mener jeg der blev gjort et for stort nummer ud af duelspringningen, hvorfor skulle de dog bruge så lang tid på præmieoverrækkelsen? Og så mener jeg det var en gang "sød suppe" fis første gang Sanne var inde - ren reklame for racen. jeg tænker også, at når man har set det mange gange, så bliver det også sværer at blive underholdt hver gang, det er trods alt svært at blive ved med at finde på noget "sjovt" med heste. Synes "cykelholdet" var vildt griner . Er da sikker på at DV gerne modtager forslag til underholdningen næste år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gallashow |
RAA |
18-03-2011 23:02 |
|
Synes faktisk gallashowet var godt i år. Og har efterhånden set det meste rundt omkring til stævner. Det er godt nok et par år siden jeg var inde at se hingstekåringens gallashow. Men var positivt overrasket. Var inde at se det om lørdagen og der var godt gang i publikum og det betyder meget for om et gallashow bliver godt eller ej. Normalt er jeg ved at falde i søvn over alle dressur indslagene, men synes det var rigtig godt med temaet rablende reklamer. Især det med havenisserne det var altså humor. Og synes også Team Easy On gjorde det rigtig godt. Man skal altså tænke på Gallashowet er også til for at vise DV´s avlshingste frem. Så det vil der jo logisk nok være en del med. Dem der brokker sig over der var en springklasse bør måske se lidt ud over sin egen næsetip og ikke være så snæversynet. Det bliver umådeligt kedeligt for os der intresserer os for spring hvis der ikke var spring i. På den måde for man jo også vist vores spring avlshingste i springning frem. At Sén så bliver lavet som en kostume springning giver det da et ekstra pift som netop hører sig til i gallashowet og ikke i løbet af dagen. Højdepunter: Copenhagen Drummers Jumping Horseman fra Canada (4 gang jeg ser dem stadig lige begejstret) Havenisserne Kostumespringningen især Kasper H Hansen med Carmargue (Havde godt nok 4 fejl i omspringning men sprang helt fantastisk) Og Slagsangen. Selvfølgelig var der også noget der ikke lige var mig men sådan er det jo der skal være noget for enhver smag. Det eneste der virkelig irreterede mig var de danse piger fra Ålborg. Ikke da de dansede for det synes jeg passederigtig godt ind. Men de stod lige neden for hvor vi sad og fjantede rundt med Copenhagen Drummers. Ved ikke om de prøvede at scorer eller hvad de havde gang i men snakkede pænt højt og fniste under det meste af showet. Lidt belastende når man gerne vil se et show at der er en flok tøsepigerder gør hvad det er bedst til at være vildt højlydte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|