|
|
| Hvilken tandpasta ? x) |
|
|
Mærkeligt spg, i know 
Men hvilken tandpasta bruger i egentlig og ja - hvorfor? (Altså hvilken mærke og der er jo forskellige slags inde for de forskellige mærker os) Så hvad hedder jeres ?
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
| Forfatter:  |
Frk Arthur |
| Dato:  |
11-03-2011 23:08 |
|
Jeg bruger den "klassiske" colgate.. Eller hvad den nu hedder, den der gamle almindelige colgate. Bruger den fordi det er næsten den eneste slags de har fast i "min" Netto... Og så er det jo ganske nemt at vælge! Hvis jeg handler andre steder kan jeg godt finde på at flotte mig og købe Colgate Sensitive.. Fordi at Øhh.. Forandring fryder?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er zendium |
|
|
Jeg tror at det vi har lige nu er zendium - min svigermor er tandlæge, så vi får vores tandpasta gratis, så vi bruger bare det vi nu får af hende, nogle gange er det zendium andre gange er det colgate.
Hvornår bliver et klip i kørekortet forældet? Efter 1 år? Efter 5 år? Efter 3 år? Find svaret her:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i huset |
|
|
det Aquafresh. Den smager bedst.
Nu med hundepension www.123hjemmeside.dk/hundepension Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem... Mor til Frederik født 280908 Dobbelt lykke i maven. Termin 23. august 2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandpasta |
|
|
Når jeg kan få fat i det bruger jeg altid Zendium (læs, jeg køber et lager når jeg er i Danmark, for jeg kan ikke få det i Italien, hvor jeg bor). Jeg foretrækker Zendium fordi det ikke skummer, og jeg har fået af vide af en tandlæge engang, at det er det bedste pga. enzymerne. Tja... i vores familie har vi brugt det siden det kom frem.. og jeg har aldrig haft et hul (er nu 40 år). Så Zendium!  Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| colgate |
|
|
Colgate - helst med noget "fresh stripe"
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
Raum |
12-03-2011 00:26 |
|
brug tandpasta uden flour - da flour påvirker hjernen..... .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zendium |
|
|
kan ik tåle det som eri andre mærker for at få dte til at skumme = blister og blæner til mig. Raum: Påvirker hjernen hvordan? Har jeg da aldrig hørt før.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Raum kan du ikke lige sende et link til videnskabelig dokumentation på den påstand? Der er mange skrækhistorier på nettet om flour, men ingen fra nogen der faktisk kan tages seriøst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
...pt. har jeg colgate i skabet, men syns egentlig colgate generelt smager ad H til og er alt for sødt! Foretrækker Zendium, som før nævnt, tandlægerne også anbefaler pga. det høje indhold af flour.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Flour er ganske rigtigt giftigt, hvilket også er grunden til at man ikke må sluge tandpasta, derfor bruger man heller ikke voksen tandpasta til små børn, da de sluger det  Til Plethest: Colgate er lige så fint som zendium, en ærlig tandlæge vil kunne oplyse dig om, at discount tandpasta er lige så effektivt som de kendte mærker Der er jo en grund til at tandlægerne anbefaler bestemte mærker 
Kørekort i Aalborg Send SMS: ELEV Til: 1272 For flere informationer SMS'en koster kun alm. sms-takst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Colgate |
|
|
fordi den skummer og smager bedst :b Normalt har jeg "klassisk" - den der blå og røde pakning  Lige nu har jeg Maxfresh med mundskyl kapsler :b Den giver god onde, men er meget stærk og flydende 
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
Raum |
12-03-2011 11:53 |
|
Det som er videnskabligt for jer er det sikkert ikke for mig og omvendt. I må selv googgle og lave kildekritik. Flour er en gift med bivirkninger - som dog også har gode egenskaber. Jeg mener så ikke de gode egenskaber opvejer de dårlige..... .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zendium.. |
|
|
Ja jeg bruger zendium. Vist nok bare den normale. Og det gør jeg netop fordi jeg fik den anbefalet til min søn af tandlægen, ved et af hans første tandlægebeøg... Håber da ikke hun er ude på at smadre min søns hjerne.
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hip som hap |
|
|
Jeg bruger hvad jeg har, om det er Colgate, Zendium, Sensodyne osv. Det jeg går efter, er en tandpasta med det maksimale indhold af Flourioner (Max 1500 ppm). Mht. Flour, så er det farligt i store mængder! Men så store mængder vil man aldrig indtage ved en alm. tandbørstning. Jeg vil ALDRIG anbefale, ikke at bruge en Flourtandpasta, da man ser at cariesaktiviteten ofte vil stige!!
Ser livet surt ud, kigger du måske den forkerte vej!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandpasta... |
|
|
Bruger Zensodyne eller Zendium alt efter hvad der lige er på bud når jeg handler ind.. Bruger kun de to mærker, kan ikke tåle skummemiddel og det er de eneste mærker der ikke putter det i ..
MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Bryllup 20.02.10 Termin 07.08.10 2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zendium |
xtiny ♣kat♣ |
12-03-2011 13:41 |
|
Der modsat Coldgate faktisk ER anbefalet af tandlægen.  Jeg kan ikke have nogen, der skummer meget, jeg kommer til at kaste op! Det samme med almindelige tandbørster, så jeg bruger el-tandbørste. Det er guld for folk med aktive bræk-reflekser.
Hilsen xtiny Den sjoveste kattebog ever: "The Unadulterated cat" tekst Terry Pratchet illustrationer Gray Joliffe. Campaign for Real cats.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zendium |
|
|
Og kun det! Får blister i munden af alle andre slags jeg har prøvet, så nu holder jeg mig til det 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zendium |
|
|
Zendium normalt, men kæresten bruger noget skrækkeligt lyserød colgate .. wadder ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.... |
|
|
Jeg bruger Zendium. Først og fremmest fordi at det ikke skummer så meget, som andre mærker gør. Og så har jeg også fået det anbefalet af en tandplejer engang.
Snepony "There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... En tråd hvor jeg vise hvor |
|
|
sær jeg er  jeg er ekstremt sippet med tandpasta, kan simpelthen ikke bruge de billiege mæsker eller zendium eller aquafresh... Det føles som om der er sand og grus inde i min mund, både under og efter tandbærstningen, det kan jeg slet ikke kapere... Uffff!! Så jeg bruger enten den almindelige kedelige Colgate eller Colgate(den med de der mundskyllekapsler). Min mor har dog fået lokket mig til at prøve Colgate sensitive pro-relief, fordi jeg lider af isninger i tænderne... Og sørme om den ikke hjælper, dog giver den ikke mega frisk ånde, og så har den det der grusagtige konsistens... Bvarddd...
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tandpasta |
|
|
Jeg bruger Duraphat, og manden bruger Zendium... Mvh Jeannett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandpasta |
|
|
Hej Min mand bruger colgate - det skal skumme og smage Jeg bruger zendium. Jeg kan godt bruge colgate, men jeg har en enkelt tand med isninger, og det kan zendium holde væk. Jeg har dog stadig tilgode at prøve den nye colgate mod isninger... Man er vel vanemenneske  Det jeg kigger mest efter er inholdet af flour, der ifølge min tandlæge, min. skal være på 1400 for voksne og 1000 for børn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu Skin... |
|
|
Jeg bruger AP24 fra Nu Skin. Den holder tænderne glatte hele dagen, og den er super god til folk, der bøvler med seriøse paradentose issues, da den somehow får stabiliseret "miljøet", og bremser paradentosen. Den er dyr (jeg får dog rabat på deres produkter), og jeg giver ca. 60,- for den. Til gengæld er der meget i, og jeg vil tro, jeg har den i ca. 4 mdr. De varmeste anbefalinger herfra, ihvertfald.
Rollkur/LDR: It's trying to mimic the finished result by adding its appearance, not by developing the prerequisites. - Theresa Sandin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Colgate Herbal |
|
|
jeg er helt vild med Colgate. Og da jeg tror på der er noget godt ved flere slags bruger jeg som standart Colgate Herbal, men veksler så imellem colgate total og Colgate Whitening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandpasta |
|
|
Jeg bruger Duraphat når jeg husker det (efter tandlægens anvisning) ellers ryger der bare det tandpasta på, som der lige er hjemme. Ang. det at sluge tandpasta - så kan man rent faktisk dø af at sluge Duraphat. Tror det er pga det høje indhold af flour. Men som sagt, så spytter jeg altid tandpastaen ud og skyller aldrig efter - for så får tandpastaen lov til at virke længere. (Siger tandlægen ) Harvester
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg kan kun bruge Zendium. Bruger jeg noget som helst andet mærke (har prøve 4-5 andre end Zendium, heribland Colgate, Aquafresh og Sensodyne) har jeg konstant 3-4 blister i min mund. Av av.. 
Mvh. Julie --- Dansk Oldenborg Avl
Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Zendium.. |
|
|
efter jeg er begyndt med det, får jeg ikke blister i munden og mine udbrud af forkølelsessår er blevet meget meget mindre..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
En gang Zendium -> Altid Zendium Kan næsten ikke bruge andet.. Dog skal det være den mørkegrønne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|