Hej derude jeg har brug for at vide lidt ting 
Jeg har haft min bil oppe ved en jeg kendte som ville se om han kunne finde problemet på min bil, den døde når man kørte i den, og den døde også selvom man holdte i tomgang, men hvorom alting er så var det planen at han bare skulle lave den udstødning var var udtæt, da det kunne have noget at gøre med falsk luft.
Jeg henter bilen ved ham tirsdag men inden jeg er kommet 200 meter væk begynder den at lave nummere, jeg køre så hjem og tager den på arbejde onsdag morgen, der dør den så bare 4 gange inden jeg når ind
jeg ringer til min bekendt og han siger at jeg lige kan komme forbi, når jeg har fri.
Det gøre jeg så, da jeg kommer derop dør den så igen, og han siger til mig at jeg skal køre den ned til Auto G, da de har så de kan måle den og evt finde fejlen, det skal siges at det er en meget gammel bil uden ret meget elektronik i, da den er fra '88.
Han ringer så derned og aftale med værkstedet at jeg bare skal komme.
Jeg køre derned finder manden jeg skal snakke med og fortæller ham problemet, samtidig siger jeg at de KUN skal finde fejlen og inden de laver noget på den SKAL de ringe, da jeg ikke vil ofre mere end 2000 kr på den.
Se det brude enhver vil kunne forstå, jeg køre så omkring torsdag da jeg har fri grundet de endnu ikke har haft ringet og der står så 3 mekaniker og kikker på min bil, se så kan jeg jo godt regne at nu begynder det at blive dyrt, jeg minder dem så på at jeg IKKE har bedt dem lave noget før de har snakket med mig.
Ringer så derned i dag fredag, da jeg intet har høre, og får at vide at de stadig ikke kan finde fejlen, fint siger jeg så, så henter jeg bilen, for så skal i ikke gøre mere.
Da jeg så kommer derned står min bil ude, og jeg går ind og finder en jeg kan snakke, da ham jeg afleverede bilen til har fri om fredagen.
Jeg spørger dem pænt om de fandt fejlen, og får følgende svar: ja og det er næsten lavet.
Jeg behøver ikke siger at jeg var noget gal
jeg havde bedt dem kigge på bilen og ringe inden de gjorde noget, nu får jeg så at vide at der er reservedele for 1300 + moms + arbejdsløn 
Så jeg kan godt regne ud at det er langt over det som jeg satte mig, men må de gerne bare lave det, når aftalen var at de bare skulle finde fejlen
jeg har allermest lyst til at de bare tager deres ting af igen, da tingene er efter havd jeg fik at vide, er noget min kæreste og jeg selv vil kunne skifte, og vi ville også kunne findes reservedellene noget billiger end deres pris på Auto G.
Jeg har ikke fået min regning endnu, da ham som tog imod bilen ville ringe til mig, dette gør han nok først på mandag, men jeg er noget gal, er der andre som har prøvet det samme, hvor deres bil var blevet lavet uden de havde aftalt det.
Råd modtages gerne