|
|
| er man for meget på HN når: |
|
|
man - helt i stil med at slette mails fra inboxen - ta'r sig selv i at prøve at slette tråde fra debatten  KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder sådan... |
|
|
... godt jeg ikke er kommet til det, det ville være slemt  Er man for meget på, når man drømmer et eller andet underligt og så I DRØMMEN tænker, at det må jeg spørge om på Heste-Nettet? På den anden side kan man jo spørge om næsten alt herinde - jeg har alt for ofte googlet på et eller andet - og så endt her på HN (sjovt nok MEGET ofte med opskrifter)
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehheheh |
|
|
Haha Jeg kender godt til det med, at man googler noget, og der næsten altid står en tråd fra heste-nettet på den første side...
...from Rulammet with love Omsider med Elmholts Napasha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Min kæreste kalder det konsekvent for "altmulignettet" 
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste nettet |
|
|
Synes det er ved at være slemt når man bruger argumentet " På heste-nettet siger de ......." Eller konstant .. "jeg har lige læst på heste-nettet----"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for meget på |
| Forfatter:  |
juliesarrau |
| Dato:  |
08-03-2011 16:50 |
|
Man er for meget på HN når man diskutere emner fra hygge med veninder i stalden:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi.... |
PocaPigen |
08-03-2011 17:18 |
|
Jeg har godt nok også tit taget mig selv i at sige... Jeg har lige læst på HN. Men for meget på Hestenettet?? Nej da.... Ka man være det?  Må hellere se til maden! Pia
Med de fem skønneste! Er blevet tosset med de små gule!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja...... |
|
|
Man er her for meget, når man ofte siger til kæresten, "jeg spurgte lige på heste-nettet, om... (træpillefyr, maling, biler etc.)" Og han, straks man siger "heste-nettet", himler med øjnene. Jeg prøver også at forklare ham, det er den 10. mest brugte side i Danmark - hvor var det, jeg læste det? Facebook var vist nr. 1? Så mange fluer kan ikke tage fejl - nej jeg mener: Med så mange mennesker på den her side, må der jo altid være EN eller anden, der ved noget, om det specifikke spørgsmål, man har. Ellers skal man ind på mange fag-nørd-sider, og så kan man hurtigt bruge sin tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fnissss..... |
|
|
haha <<Er man for meget på, når man drømmer et eller andet underligt og så I DRØMMEN tænker, at det må jeg spørge om på Heste-Nettet?>> Nøj der har jeg også været i drømmen mange gange  Min mand har faktisk flere gange sagt, kan du ikke lige prøve at spørge på hn efter...... haha orakel nettet er et godt ord for hn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, hjemme hos |
|
|
os spørger kæresten gerne, hvis jeg har siddet ved computeren lidt for længe: So, what are the horse people saying today?  Han synes, at det er vildt mærkeligt, at vi deler så meget herinde, og jeg prøver gentagne gange at forklare ham, at det er lidt som at have en hel komite af mennesker, der bare venter på at give gode råd om alt mellem himmel og jord, og desuden faktisk godt gider at høre på en, når man piver over ikke længere at have hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
Anne Sofie ♥Horsegirl♥ |
08-03-2011 18:15 |
|
For meget på HN ? - Neej da..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bliver... |
|
|
Jeg tager nogle gange mig selv i at skulle argumentere for alting, når jegviser folk noget - af frygt for at blive haglet ned, på alle de fejler og mangler der evt kunne være, selv om det ikke er det det handler om  Men bortset fra det, så himler min kæreste ofte, han er selv proff. hestemenneske, og syntes at HN er det værste pjat, fordi han somregel kun kigger over skulderen en sjældent gang hvis jeg læser en lang tråd hvor der opstår intriger, eller billdtråde hvor folk kommer med alle mulige kommentare om ridningen osv Så når jeg lige skal forklare noget jeg ved, så siger jeg somregel, jaja, jeg ved godt det er fra hestenettet, men mange ved altså mange ting derinde  Og jeg tror faktisk en enkelt gang han har sagt, kan du ikke prøve at spørge på det der hestenettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Orakel nettet |
|
|
Hvis man googler orakel nettet er de første to hits HN  Jeg tager mig tit i at sige: Jeg har læst på heste-nettet... eller Der var en på heste-nettet der... Og jeg tænker også tit på mulige tråde man kunne oprette når jeg oplever noget bestemt eller går og spekulerer over noget. Men er vist ikke kommet til punktet hvor jeg drømmer om HN. Endnu... I øvrigt har jeg allerede en tråd i tankerne der skal oprettes om et halvt års tid. Men ikke før... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man er for meget |
JLH ♥Wannamus♥ |
08-03-2011 20:44 |
|
på HN når man drømmer om personer herinde fra, man aldrig har mødt 
Mvh Janni Nu med sportsvogn :-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste-Nettet |
|
|
Hehe.. Jeg siger os tit "Jeg har læst inde på HN at.." og "En fra HN har oplevet.." Har sågar lokket min mor til at få profil herinde engang, trods hun er bange for heste, bare fordi der jo også er meget andet end hestesnak herinde.. Men man er også for meget på Facebook når man febrilsk leder efter "synes godt om" knappen herinde på HN.. 
Mvh. Anne Kathrine Jensen Lidt af en bonderøv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Man er for meget på HN når man rider sin hest og tænker "hvad ville hun, en specifik person fra HN, mene om min måde at ride på ligenu" 
*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***** R.I.P Dear Tana C ***An Angel In Heaven*** Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask! !!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriften |
|
|
Man ved man er for meget på HN, når man ser sig om til hestearrangementer og tænker på hvor mange HN sammensvorne der mon er omkring en, eller ligefrem spotter en HN hest på området. Jeg har vist også engang i mellem slynget bemærkningen ud, at det har jeg læst på HN, eller det spørger jeg da lige om på HN 
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111 |
|
|
Jeg er nok blevet lidt HN afhængi  Det 1. jeg gør hver morgen når jeg kommer på arbejde ( jeg er min egen chef ) så er det HN jeg lige skimmer igennem. Skal lige se om der er nogle heste i mit postnr der er til salg. og så tager jeg lige overskrifterne på hyggesnak, læser hvad jeg lige falder over, og først derefter begynder arbejdsdagen. Men jeg skal lige have mit HN indsprøjtning først  Dejligt med nogle laster ! for jeg hverken ryger, drikker kaffe eller vin. så HN er MIN last 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Du ved du er for meget på HN, når du første skoledag - blandt alle dine nye klassekammerater - hører sætningen: "Jo, jeg tror jeg har skrevet lidt med Natascha på heste-nettet!"...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste - nettet |
|
|
Jeg går i skole pt, med ca 20 hankøns væsner. da det er en meget hankønspræget uddannelse jeg er på. Og så snakker jeg med en af de andre og hans kone har hest, og så fortæller han om en episode som er sket fornylig der hjemme, og så siger jeg bare .. jamen det har jeg da læst om , det var ikke hende der skete det med og det var også forfærdelig og bla bla ... han mente også både jeg og konen sad her for meget  Men synes da det var sjovt i og med jeg er et totalt anti heste sted lige nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøj... |
|
|
Jeg har en mere. Man ved, man er for meget på HN, når man ser sine egne svar i næsten alle debatter, eller skal til at svare i en, man har skrevet i, men har glemt alt om det*S*. Det er dog heldigvis ikke så tit, at alle trådene dén dag interesserer mig, men når det sker, er det sq lidt pinligt. Luk, trunte, luk. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|