Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dyrepasser uddannelsen-marst
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 09:24

Vidste ikke lige helt hvad jeg skulle skrive som overskrift... men det jeg gerne ville med denne tråd var at høre om der måske var andre her på Hn der skal starte på uddannelsen her den 28 marst?? det kunne jo være hyggeligt hvis det viste sig at der var andre Hnér der også skal starte .

Jeg skal selv starte den 28. marst er glæder mig til at se hvordan det er.....

Men håber da at der er andre der skal starte og at i skriver i denne tråd....

0
0
Svar på denne tråd

dyrepasseruddannelsen
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 09:41

Det skal jeg. Jeg havde egentligt søgt ind med henblik på først at starte i august måned, men jeg fik brev i lørdags om, at jeg skulle starte allerede her d. 28 marts

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 09:54

ej hvor godt at der er andre her inde på Hn der skal starte ... skal du bo på skolehjemmet????(hvis jeg må spørger). jeg skal ikke selv bo der.....

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 10:08

Ja, det skal jeg, hvis der altså er plads. Bor i Gilleleje, så det vil tage mig et par timer hver vej med offentlig tranport.

Ville ikke have noget imod at slippe for at køre i tog og bus omkring 4 timer om dagen

Kommer du til introaftenen på onsdag?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 17:21

okay... det er forståeligt nok nu når du har så langt , så håber jeg at der er plads .

Jeg kommer måske til introaftenen på onsdag..hvad med dig kommer du????

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 20:31

er der slet ikke flere der skal starte på uddannelsen her til marts????

0
0
Svar på denne tråd

hop hop
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 21:01

hvis det er på hansenberg i kolding er jeg der også men ikke som dyrepasser men som veterinærsygeplejerske på 2. hovedeforløb men derfor kan man da stikke hovederne sammen alligevel :)

0
0
Svar på denne tråd

. . . .
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 22:07

Ja, jeg kommer på onsdag :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 10:37

hov undskyld fik jo slet ikke skrevet at det er i roskilde....ellers kunne det da have været rigtig hyggeligt at mødes skygirl.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 10:38

Dreisig : Okay så kan det jo være vi ses der hvis jeg kommer(ved ikke helt endnu om jeg kan)...skal du alene afsted???

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 11:04

Nej, jeg slæber mine forældre med. De vil vidst gerne lige se hvor det er, jeg flygter hen de kommende måneder

Jeg håber du kan komme, for det ville da være hyggeligt lige at ses inden vi starter.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 14:58

forståeligt nok .... men ja det kunne være rigtig hyggeligt lige at se hinanden inden vi starter...ved dog desværre nok først om jeg kommer i morgen engang i aften.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 21:10

er der andee her på hestenettet der skal starte på dyrepasserudannelsen her den 28.marts???

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 11:22

Dreisig: ville have skrevet i går om jeg kom idag til åbenhus...men da jeg stadig ikke vidste det ville jeg ikke skrive. jeg ved stadig ikke helt om jeg når ud til åbenhus. men kan jo skrive hvis det er jeg gør. og ellers må du have rigtig god fornøjelse... og så må vi jo ses den 28 marts hvis vi ikke når det i dag ...Men håber som sagt jeg kan nå det

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 13:45

Det er bare i orden, vi ses jo om ikke andet d. 28., hvis du ikke får tid i dag :)

Ved du egentlig hvor mange der ca. er på et hold? Og kender du andre der skal starte?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:58

Håber du skriver når du er kommet hjem...eller i morgen hvordan det er gået (du er velkommen til at skrive en privat besked hvis det er)

Hmm nej ved faktisk ikke hvor mange der er på hvert hold..men måske du får det af vide her i aften??? Nej kender desværre ikke nogen der skal starte...hvilket da havde været meget rart hehe . Hvad med dig kender du nogen der også skal starte????

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:59

og ja vi ses i hvert fald den 28.marst.... så må vi prøve at finde hinanden der hvis det er

0
0
Svar på denne tråd

. . . .
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 23:09

Så er jeg lige kommet hjem. Det gik udemærket, det var mest bare praktiske oplysninger vedr. SU, transport, skolehjem og deslige, og så var vi lige en hurtig tur nede at se hestestalden og deres gnavere og krybdyr.

Nej, jeg kender heller ikke nogen, der skal starte. Men på en eller anden måde er det måske også meget godt, for så er man jo "tvunget" til at forsøge at opbygge nye bekendtskaber, i stedet for bare at holde sig til dem man kender (og så bare håbe at det går godt :D )

Vi var 24 her til aften, så mon ikke det er 25-30 stykker på holdet i alt?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 10:48

tak fordi du skriver.... rart med den lille rundvisning i fik...så stedet godt ud??

Og du har helt ret i det med at man ikke kender nogen kan bestemt også være en fordel...for så er det jo nemmere at komme i kontakt med nye mennesker så man ikke kun holder sig til dem man kender i forvejen....så må man bare håber man tør tage kontakt til nogen af de andre hehe og at det går godt.

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 17:57

Jeg synes det så udemærket ud, men nu var det jo desværre blevet mørkt da vi var der, så det var lidt svært at se det ordentligt. Men jeg var noget overrasket over at det ligger SÅ tæt på stor vej. Havde forestillet mig at det lå en anelse "længere ud på landet"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 22:05

ja det er rigtig nok...det er jo blevet mørkt på det tidspunkt....ja det er vist egentlig rigtig at det skulle ligge ret tæt på en stor vej...lidt overraskende at tænke på

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2011 17:11

Er der slet ikke flere der skal starte på uddannelsen??? det kunne da være hyggeligt hvis vi var flere herinde fra der skulle starte

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 19:37

ja nu er der jo ikke længe til at vi skal starte på dyrepasseruddannelsen....så ville da lige høre om der er andre der har fundet ud af de skal starte her den 28.marts????

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 19:57

Skal dog ikke starte, går der allerede.

Godt nok som anlægsgarnter nu, gik der osse sidste år i heste plus klassen. Men lige på hjørnet nede ved cyklerne hvor de holder, står vi gerne. Ellers er jeg til og finde over i den ene hal.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 11:31

Pernille ?Rastell?

okay fedt.... det kunne da være hyggeligt at mødes hvis det er...det er altid hyggeligt at møde folk fra HN

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider