Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Åbne negle butik? hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  06-03-2011 20:07

Nu sidder jeg med drømmen om at åbne sådan en negle butik i ved :) hvor man ordner folks negle.. så mit sprøgsmål er

SKAL man ha sådan en uddannelse for at ha sådan noget?

knus Daniella

______________________...__________

Ejer af Tyroler haflingeren Only :) min smukke pige<3

0
0
Svar på denne tråd

Nok en god ide.
Forfatter: 
Dato:  06-03-2011 20:19
Det er nok fornuftigt, at have en uddannelse i hvordan produkterne bruges korrekt og hvordan en forretning skal drives mht. indkøb, salg prissætning osv. Desuden er en uddannelse nok en meget lille - men også meget givende - investering, hvis du ønsker at blive selvstændig.

Venlig hilsen Camilla

HN miniordbog til fri og gratis afbenyttelse :-)

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

Tildens (n) = tendens (y)

Selvskab (n) = selskab (y)

Generalt (n) = generelt (y)

Invistere (n) = investere (y)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 10:48

jeg har selv lavet negle for noget tid siden, har aldrig taget kursus eller lign. men det kommer jo os an på om du ved hvordan du skal gøre det ..

I forhold til at starte egen butik op, ville jeg nok få noget hjælp til det.

0
0
Svar på denne tråd

Glem det hellere
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 11:40

- ikke for at være pessimist, men man skal da nok være en ualmindeligt dygtig negletekniker for at kunne leve af det "erhverv" alene. Og det tror jeg så alligevel ikke, de bedste i faget kan. Tænk på den konkurrence, du har fra skønhedssaloner, uddannede negleteknikere osv. (ved ikke, om det hedder sådan, når man kan sætte kunstige negle på...).

Tænk på, hvor mange kunstige negle du skal sælge hver dag for at kunne betale husleje, vand/varme til lokalet, materialer, din egen løn osv. Det er vist på forhånd et mislykket projekt.

Beklager min pessimisme, men det er vist en alt for naiv og urealistisk plan.

Er der ikke en uddannelse, du kunne tænke dig at komme i gang med?

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

ygfiuewfw
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:24

hvis jeg var dig ville jeg tilbyde og kunne kører ud til kunder og så evt tage en lidt lavere pris for neglene og så en km pris efter eks de første 20 km. så sparer du huslejen osv. men ja jeg ville nok uddanne mig først heroppe er der MANGE der tilbyder div. negle forskønnelser til ingen penge 150 kr for gele negle eks og det er altså ik noget man tjener på.

0
0
Svar på denne tråd

Skal have kursus
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:39

Hvis du vil starte din egen forretning med påsætning af negle, skal du være uddannet, have moms nummer osv.

Det er super vigtig du finder nogle ordentlige produkter at benytte, der findes så uendeligt meget L... !!! Vil anbafale dig at tage på kursus, og så benytte de produkter du bliver uddannet i - da de ikke er ens:)

Derudover er det meget vigtig at få den bersale viden omkring negle.

- Det at lave dem

- Pleje af neglene

- Hvad tåler de

- neglebidder

- osv.

Det kræver desuden en rolig hånd

Man kan ikke købe et startsæt til 1000,- og så lave negle - kvaliteten er derefter og de vil ikke holde det optimale.

Jeg har lavet negle i snart 4 år, har min egen salon hvor jeg laver negle, extensions + uddannelse samt sun spray :)

Hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider