Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre der har problemer med youtube???
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 19:53

De sidste 3 dage har jeg slet ikke kunnet få youtube til at makke ret - hverken på min computer eller på telefonen (Desire HD). Problemet er det samme - intet billede. Lyden er der, kommentarerne er der, forslag til andre videoer er der - men lige der hvor det klip jeg vil se burde være, er der bare hvidt
Øv, et cirkus...... prøvede at logge af og kunne så på ingen måder logge på igen. Endte med at jeg måtte oprette en helt ny konto for overhovedet at komme ind. Det hjalp desværre bare ikke på mit problem med billedet
Er kommet i tanke om at vi også længe ikke har kunnet se filmene i fuld skærm, og ja så i går kunne vi intet se overhovedet...

Nogen vise ord???

Nu mor til de 2 skønne drenge Sebastian og Jonathan

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Det her hjalp mig...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 11:07

Du åbner en video - højreklikker på player vælger settings og vælger så disable. Reloader og så virker det forhåbenlig. Det gjorde det for mig. Ellers kan man få mere hjælp ved youtube.

Håber det lykkes for dig - det er klart en overtrædelse af menneskerettighederne ikke at kunne se youtube :-D

...home is where the heart is...

DC, you're always on my mind

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 11:12

ikke haft problemer med youtube.

Har du evt. prøvet af afinstallere og installere flash player igen? Det kan jo være den er gået i udu:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider