Øv altså. Sidder bare her og føler mig taget ved næsen 
Jeg købte (betalte) for 14 dage siden en martingal og krydset til en krydstrense på HG. Jeg havde i forvejen sikret mig at tingene var ok.
Pengene var gået ind forrige torsdag og jeg fik at vide at sælger ville sende tingene om mandagen. Jeg fik så en besked tirsdag at det ikke var sendt, da hun var blevet indlagt. Det havde jeg selvfølgelig fuld forståelse for. Hun skrev også at hun ville komme hjem onsdag og ville sende det.
Lørdag var det ikke kommet og jeg skrev og forhørte mig om om det var på vej, da jeg stod og skulle bruge det. Det var det så ikke, men hun ville sende det søndag eller mandag. Tirsdag skrev jeg igen og fik at vide at det var sendt mandag. Senere på dagen fik jeg så en ny besked om, at pakken var kommet tilbage til hende, da adressen var forkert!
Det undrede mig lidt og jeg gennemgik alt vores korrespondance for at se hvilken adresse jeg havde skrevet. Det gik så op for mig at jeg aldrig havde fået sendt hende min adresse!
Nå, men jeg sendte den og skrev at jeg gerne så det var her senest torsdag (idag)
Idag kom pakken endelig. Min datter som skulle have tingene var glad, men glæden var kort. Det viste sig at krydset til trensen var ubrugeligt, da der manglede 2 dele. Den del der skulle gå over nakken og den del der skulle sidde under kæben!
Jeg skrev til hende at det manglede og at hun gerne måtte sende delene så hurtigt som muligt. Fik så svaret "at det var noget hun havde taget fra en glemme-kasse på hendes gamle rideskole for længe siden og hun havde ikke de manglende dele"
Jeg er simpelthen drønærgelig over at være blevet snydt på denne måde - især fordi det var min datter der skulle have det og selv har betalt det.
Nå, bare lige et surt og skuffet opstød herfra