Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Snyd og bedrag
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 22:35

Øv altså. Sidder bare her og føler mig taget ved næsen :(

Jeg købte (betalte) for 14 dage siden en martingal og krydset til en krydstrense på HG. Jeg havde i forvejen sikret mig at tingene var ok.

Pengene var gået ind forrige torsdag og jeg fik at vide at sælger ville sende tingene om mandagen. Jeg fik så en besked tirsdag at det ikke var sendt, da hun var blevet indlagt. Det havde jeg selvfølgelig fuld forståelse for. Hun skrev også at hun ville komme hjem onsdag og ville sende det.

Lørdag var det ikke kommet og jeg skrev og forhørte mig om om det var på vej, da jeg stod og skulle bruge det. Det var det så ikke, men hun ville sende det søndag eller mandag. Tirsdag skrev jeg igen og fik at vide at det var sendt mandag. Senere på dagen fik jeg så en ny besked om, at pakken var kommet tilbage til hende, da adressen var forkert!

Det undrede mig lidt og jeg gennemgik alt vores korrespondance for at se hvilken adresse jeg havde skrevet. Det gik så op for mig at jeg aldrig havde fået sendt hende min adresse!

Nå, men jeg sendte den og skrev at jeg gerne så det var her senest torsdag (idag)

Idag kom pakken endelig. Min datter som skulle have tingene var glad, men glæden var kort. Det viste sig at krydset til trensen var ubrugeligt, da der manglede 2 dele. Den del der skulle gå over nakken og den del der skulle sidde under kæben!

Jeg skrev til hende at det manglede og at hun gerne måtte sende delene så hurtigt som muligt. Fik så svaret "at det var noget hun havde taget fra en glemme-kasse på hendes gamle rideskole for længe siden og hun havde ikke de manglende dele"

Jeg er simpelthen drønærgelig over at være blevet snydt på denne måde - især fordi det var min datter der skulle have det og selv har betalt det.

Nå, bare lige et surt og skuffet opstød herfra :(

0
0
Svar på denne tråd

drøn ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 11:19

hvor er det bare drøn ærgeligt at folk ikke er til at stole på.

Jeg sælger selv en del på HG og sørger altid for at folk får alle mine oplysninger , hvis de er interesseret, da jeg ikke vil opleve at folk føler sig taget ved næsen.

Udover det er det altid vigtigt at spørge ind til om der er fejl eller mangler ved de ting folk sælger, for så har du det på skrift og kan få vedkommende frosset og du kan gå til politiet med det.

Ikke altid det hjælper, men det er et forsøg værd.

Men det er så ærgeligt man ikke kan stole på folk .

Hilsen Mig

Libra-Design.Dk

Hvis du selv vil udsmykke dine Trenser.

HiPro.Dk

Kvalitets Hestefoder.

A1link.DK

Overvågning.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 14:00

Jeg tror ikke jeg nogensinde vil sælge ting over HN, for det åbenbart farligt!?

Det er bemærkelsesværdigt så tit sælgere på HN ryger ind i en indlæggelse, så tingene ikke kan sendes.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

1223456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 14:18

Ja det er drønærgeligt, når man nu selv er et ærligt menneske. Jeg har købt og solgt rigtig meget gennem DBA og HN i årevis helt uden problemer, så det er rigtig øv at få sådan en dårlig oplevelse på HG. Faktisk havde jeg samme dag købt 2 ting, det af hende fra HG og et minidækken herinde. Dækkenet kom om tirsdagen, da hun havde set pengene på kontoen fredag og var nærmest endnu pænere i virkeligheden.

Men det lyder da godt nok til at det er et farligt sted det der HG - tror heller ikke jeg tør sælge noget der inde, hvis det er med livet som indsats! ;)

Jeg havde skrevt og spurgt om tingene var helt iorden og som de skulle være og det sagde hun ja til. Så øv - penge ud af vinduet. Godt der snart er Herning ;)

0
0
Svar på denne tråd

erfaring
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 14:43

Jeg og flere andre blev for over et år siden snydt af den samme person på HG. Vi overførte alle penge til vedkommende men modtog aldrig noget som helst.

Vi rottede os så sammen og meldte hende til politiet. Hun røg i retten og tabte. Hun blev dømt til at betale os alle pengene tilbage. (jeg har 1130 kr tilgode hos hende)

Men men men. Fik selvfølgelig aldrig nogen penge, så nu har jeg slæbt hende i fogedretten (koster ikke noget), hvor hun skulle have mødt her den 22. feb 2011. Det gjorde hun så ikke (hun blev sikkert "syg", så nu er det udskudt til engang i april.

Det er en rigtigt lang proces, men jeg giver ikke op. Hun skal sku ikke have lov at beholde mine penge! (nu går der heldigvis også renter på). Håber virkelig at hun har det rigtigt dårligt med det, men er bange for at personer som gør sådan noget, ikke har nogen skam i livet.

Ditte Katrine Oksen

med

Santino Row

Uddannet jordbrugsteknolog med speciale i heste

Foderrådgivning

Ormestrategi

Avlsrådgivning

Stalddesign

40459671 / dkoksen@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Ditte katrine
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 16:11

synes det er vild fedt du ikke giver op...ville ønske jeg have den stædighed

mvh. sulle

Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider