Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ondt i musklerne (træning)
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 19:57

Hvad pokker gør man når man træner dagligt og så rejser på ferie og ikke kan træne??

Jeg træner dagligt 3-4 timer + rider 4 g om ugen, problemet er jo nok at kroppen producerer endorfiner og når jeg så tager på ferie så er det jo en kold tyrker.

Det hjælper ikke at løbe hver dag, det er ikke nok, og jeg vil heller ikke ud i at motionere 4 timer ad gangen når jeg holder ferie.

Problemet er at mine muskler gør ONDT så jeg er lige ved at tude, jeg kan holde det nede med Panodil Comp (morfika) men vil lige høre om der er andre fiduser/måder hvor jeg kan "narre" kroppen.

Det hjælper heller ikke med udstrækning :-(

Nu skal jeg "heldigvis" hjem fra ferien i morgen, men det havde været sjovere at kunne nyde den :-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 20:33

Må jeg spørge: hvilken type træning dyrker du 3-4 timer om dagen?

Hvor er du på ferie? Er der ikke mulighed for f.eks. at svømme?

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09

Skal du have lavet dåbs-, fødselsdags- eller bryllupskage?

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd

Hold da ferie!!!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 21:26

Puha hvis jeg var dig, så ville jeg da godt nok lige stoppe med at træne så meget som du gør :O Det er bestemt ikke sundt i længden. Må man spørge hvorfor du træner så meget/længe??

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 23:11

på hendes PRÆ står der at hun underviser i alt muligt kropsligt - nok derfor.....

.

0
0
Svar på denne tråd

bommelom
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 01:03

Som sagt kan jeg ikke nøjes med at svømme eller løbe, medmindre jeg gør det i mange timer og det bliver altså for kedeligt og ikke særlig ferie agtigt.

Jeg agter ikke at holde op med at træne da det er mit job, men spørger bare om hvordan jeg kan slippe af med muskelsmerterne, altså om nogen har erfaring idet.

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Der er egentlig
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 08:28

kun en mulighed for at slippe af med smerterne - at du trapper langsomt ned med dit arbejde op til en ferie og starter langsomt op igen efter

Ellers så fortsætter du med dine 4 - 5 timers daglig træning under din ferie.

Du udsætter din krop for et regulært chok når du stopper træningen på den måde og det er det som den protesterer mod.

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

Skøn palominoplag sælges

Massage (Human) tilbydes på Lolland - kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

der findes
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 09:27

noget naturmedicin der hedder arnica, ved ikke præcis hvordan det virker men det modvirker muskelsmerter/ømhed. Min mor og hendes kæreste tager det ofte til når de f.eks. har været med i en triatlon eller løbet en halvmaraton, eller bare har trænet lidt hårdere. De er efterhånden begge i 50'erne så indimellem kan det godt gøre lidt ekstra ondt på dem, men det undgår de ved at tage lidt arnica efter træningen og ellers tage det et par dage efter.

Det kan iøvrigt også fås i en variant til heste/køer, har bl.a. en pony der er ved at få sat hele sin ryg på plads igen efter en påkørsel der får det pt. for at han kan slappe af i ryggen.

Desværre har ingen af os endnu haft held til at købe det i DK, men det kan købes i håndkøb i langt de fleste tyske apoteker. (hvis du læser lidt om det, finder du så også ud af at det er ret vigtigt at bruge det i de rette mængder, hvis du ønsker at "tage" det. Dvs. ikke kun bruge arnica-salve)

I'm free..

I'm careless..

I believe.

Picasso

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider