Lene: Rigtig meget held og lykke !!!
Birthe: Åh hvor skønt at høre fra dig !!!
Ja vi var bare så uheldige i maj sidste år.... En sølle hovbyld i venstre forben måtte skæres hele 3 gange over 3 uger, og hesten vedblev at være halt, så igen til dr. dyr. En mønstring og scanning viste desværre at han havde aflastet så meget på diagonalt modsatte bagben, at han havde lavet et flosset gaffelbånd. Jeg var jo vildt bekymret, troede jo nærmest aldrig han ville blive gående mere, og havde de sorteste tanker, imens Cisco stor der på sin sygefold, 10 x 4 meter i 3 måneder....
Øv hvor var jeg langt nede der....
Men til kontrollen hos dyrlæge, viste scanningen at han var helet super fint op igen, og jeg startede jo så genoptræning, men nåede aldrig hele programmet på ca. 3 måneder, da den lede sne, frost og is jo så kom....
Så jeg siger ALDRIG mere "bare en hovbyld", for i Cisco's tilfælde udviklede det sig bare til det værste....
Men i dag, er vi startet op igen, og jeg har altså virkelig bare savnet og tøffe derudaf !!!
De heste du har, måske du skulle sende mig en mail - du har jo adressen på min præsentation - så skal jeg da se hvad jeg kan gøre - ville jo selv elske en 4 års med den størrelse.....
Jeg er jo ikke til kæmperne med mine små ben !!
Cisco ville da også elske hvis du kiggede forbi og klappede lidt på ham !!!
Mange knus fra Tina