Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

chokolade dessert
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 21:38

Hej ænder.

Skal snart holde min fødselsdag hvor jeg inviterer til aftensmad og i den anledning skal der jo være lidt dessert ! blev enig med mig selv om at jeg vil lave en dessert tallerken med tema over chokolade.

Men så kom problemet hvad findes der af chokolade desserter med chokolade ud over budding, mouse og kage.

Kom frisk med ideer og opskrifter meget gerne også mouse og kage.

På forhånd tak Tina

0
0
Svar på denne tråd

chokolade
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 21:58

God ide.

Måske kunne det være noge som, frugt dyppet i chokolade, som man gør med jordbær, det er dog ikke lige tiden, men kan gøres med frisk annanas, appelsin og andet frugt som ikke bliver brunt som æbler.

Du kunne også springe ud i hjemmelavet mini flødeboller, de er jo overtrukket med chokolade.

Du kan bage nogle helt små vandbakkelses kager, som du åbner og fylder med chokolade crem, evt. både hvid og mørk. De er rigtig fine hvis man laver dem aflange og åbner dem på langs i toppen, så cremen kan sprøjtes i, så ser det pænt ud.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

dessert
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 08:20

Så er der is..

og det kan laves i mange varianter, alt efter hvad man kan li..

Stine nu med Frontiers Chico

ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter,

derfor spørger jeg min hest!

horses4you.skysite.dk

0
0
Svar på denne tråd

smager herligt
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 15:54

en sikker succes:

Chocolate Pot de Crème

200 ml cream( fløde)

325 g 60% cocoa bittersweet chocolatechips
3 tablespoons very strong prepared coffee
2 tablespoons coffee liqueur or brandy

cest of orange ( appelsin skal )
2 eggs
Sweetened whipped cream
Shaving Chocolate
Chopped nuts

In a small, heavy saucepan over medium-low heat, heat light cream just to boiling point; remove from heat.

In a food processor or blender, add chocolate chips; process to make smaller pieces of chocolate. Add coffee, coffee liqueur or brandy, orange cest, eggs, and hot cream; cover and blend at high speed for about 3 minutes until well blended.

Pour into six demitasse cups or small custard cups (I like to use fancy tea cups). Refrigerate at least 4 hours or overnight. NOTE: After pudding has cooled, cover containers with plastic wrap.

To serve, top with whipped cream; garnish with chocolate shavings and nuts.

Makes 6 small servings or 4 tea cup servings.

SALG AF LUSITANO HESTE

http://www.lusitanopassion.dk/

Lusitano fotogalleri, Hestemalerier udføres mm.

Rideferie i Portugal ?? Se hjemmesiden.

Kurser i Working Equitation med Joao Lynce i DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider