Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

14,000 kr brugt på hund
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 21:36

Helt sagen startet med at vi fandt en stor knude i maven på min hund, da den efter hånden er ret stor, tager vi til dyrlægen, hunden har fået fjernet 3 små knuder rundt omkring på kroppen før og 1 af dem sad i huden og var en lille kraft kunde.

Dyrlægen mærker lidt på hendes mave og siger ja der er en stor knude og der er nok ikke noget at gøre, men vi kan vælge at få hende undersøgt på karlslunde dyrehospital, men da han jo har sagt der ikke kan gøres noget, vælger vi bare at nyde hunden den tid vi nu har tilbage med hende.

aligevel syntes vi ikke hun opfør sig som en syg hund og da hun jo ikke blev undersøgt, vælger vi i dag at tag til karlslunde med hende, her bliver hun skandet og knuden sider i milten og er så fyldt med blod og væske, at hvis den springer, er hunden død.. hun bliver indlagt til operation, og beskeden der nede fra er at hun er vågen,og har det godt, men skal blive til i morgen, da knuden vejet 2kg og var fyldt med blod og hun derfor nu har en meget lav blodprocent der lige skal lidt op igen. Om det er kraft ved vi først om et par dage.

Men tænk hvis vi ikke var taget der ned, bare fordi den ene dyrlæge efter kun at have mærket uden på maven, gav hende en dødsdom, fordi hun har kræft i fammillen og har haft den ene dårlige knude..

ja undskyle men jeg skulle bare lige af med det..på vejen hjem der nede fra i bilen sage min far af for de penge kunne vi have købe 2-3 hunde, men jeg vil ikke have en ny hund, jeg vil have Nougat

Alice

0
0
Svar på denne tråd

hund...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 21:40

Forstår dig fuldt ud. Har prøvet lidt det samme. Min Pixie blev indlagt med akut livmoderbetændelse en lørdag eftermiddag. 18.000 kr. Puha. Heldigvis er hun forsikret, så skulle "kun" betale de 5.000 selv. Men ja, man kommer til at elske de dyr og vil ikke bytte dem for noget andet.

Held og lykke med din øjesten.

Karina

Søger job som lærer på Fyn - fast stilling på fuld tid.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan sagtens
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 21:43

følge dig, men egentlig også dyrlægen.

Han/hun har nok ment at der ikke kunne gøres mere.

Han/hun ville jo ikke sende jer videre, såfremt det var helt udelukket.

Dertil har de mindre klinikker jo heller ikke samme udstyr som de store hospitaler (som oftest, skal jeg nok indskyde her).

Men godt i tog afsted alligevel!

Jeg har altid med både heste og mine katte taget til de større steder, når jeg har en fornemmelse af der er mere galt, end småting.

De ser flere ting, og har bedre "arbejdsbetingelser" i form af udstyr.

Held og lykke med hunden!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

Springsadel sælges: 17", sort, bred bom: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=332164&t=332164

0
0
Svar på denne tråd

karlslunde dyrehospital
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 23:15

jeg har også haft en hund indlagt på karlslunde for en diskus i nedre del af ryggen. super fedt sted! og meget proffesionelle

da han kom hjem, havde han en skaldet 4-kant på ryggen som de havde baberet (de skulle sprøjte kontrastvæske ind, inden de kunne røngtenfotografere)

og vi sagde, det var det dyreste klip, vi nogensinde havde betalt for

det kostede lige nogle klejner men hva' gør man ikke for sine dejlige wapser?

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

000000
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 23:33

Godt I tog afsted - God bedring til Nougat :)

Hyggetante for den skønne Marina :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 09:16

Vores nu afdøde kat (nåede at blive 15 år), brugte vi ca 15000,- på de sidste år af hans liv, pga han dannede mange tandsten (trods Royal Canin piller), så de skulle renses i fuld narkose + han fik rykket et par tænder ud... Første gang selvfølgelig akut på en pinselørdag.

MEN vi var sq glad for den kat, så skidt pyt

MVH.

Betina

Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + shetlandsvallak på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Karlslunde
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 10:04

er super dygtige jeg bruger dem selv til vores hund. Solvej er den jeg bruger.

Min hun fik af en dyrlæge konstateret gigt for 5 år siden. Dvs den ahvde svært ved at rejse sig. PLudselig kom der blod ud bag fra. Øh gør der det hos en gigtpatient?

Dyrlægens svar var: den har både gigt og livmoderbetændelse.

Det var så sidste gang de så min hund, og Karlslunde grindede højlydt. De fjernede livmoderen og vupti havde jeg en gigtfri hund.

Men desværre er der nu disse år efter kommet knuder, primært i mælkekirtlerne. Vi har fået at vide at så længde vi ikke kan mærke en ændring i hundens adfærd er de ok.Men springer de er der kun 1 vej. Og vi har valgt at en 14år gl hund ikke skal igennem flere operationer.

Karina

Wrap sælges.

Frit valg mellem 1/2 slet.

350 dkk pr minibig afhentet Køge/Ringsted

0
0
Svar på denne tråd

de kære dyr
Forfatter: 
Dato:  24-02-2011 22:44

UHHHHH sikke en omgang, men dejligt at operationen er vel overstået. Held og lykke videre i forløbet!!!

Ja de kære dyrlæger forstår at tjene penge. Vores "rekalmerer" ligefrem på deres hjemmeside: vi ønsker ikke at være billige men bedst.

>15.000 er hældt i den ene kat og hun er foreløbig kun 3. Hun ender sgu i en konkurrence "Danmarks dyreste kat". he he

God bedring

0
0
Svar på denne tråd

Rart at vide
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 11:17

man ikke er den eneste der smider masser af penge efter de små firbenede.

Min kat fik nyt korsbånd, det kostede 10.000.- og alle synes jeg var idiot.

Men jeg er altså meget glad for min Mini Mis, og hun har lovet at holde 9 år mere, hun har aldrig fejlet andet, og dyrlægen synes hun var fin i forhold til sin alder.

Så ja, hun blev repareret, og er fuldstændig fit fot fight igen

Karin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider