Helt sagen startet med at vi fandt en stor knude i maven på min hund, da den efter hånden er ret stor, tager vi til dyrlægen, hunden har fået fjernet 3 små knuder rundt omkring på kroppen før og 1 af dem sad i huden og var en lille kraft kunde.
Dyrlægen mærker lidt på hendes mave og siger ja der er en stor knude og der er nok ikke noget at gøre, men vi kan vælge at få hende undersøgt på karlslunde dyrehospital, men da han jo har sagt der ikke kan gøres noget, vælger vi bare at nyde hunden den tid vi nu har tilbage med hende.
aligevel syntes vi ikke hun opfør sig som en syg hund og da hun jo ikke blev undersøgt, vælger vi i dag at tag til karlslunde med hende, her bliver hun skandet og knuden sider i milten og er så fyldt med blod og væske, at hvis den springer, er hunden død.. hun bliver indlagt til operation, og beskeden der nede fra er at hun er vågen,og har det godt, men skal blive til i morgen, da knuden vejet 2kg og var fyldt med blod og hun derfor nu har en meget lav blodprocent der lige skal lidt op igen. Om det er kraft ved vi først om et par dage.
Men tænk hvis vi ikke var taget der ned, bare fordi den ene dyrlæge efter kun at have mærket uden på maven, gav hende en dødsdom, fordi hun har kræft i fammillen og har haft den ene dårlige knude..
ja undskyle men jeg skulle bare lige af med det..på vejen hjem der nede fra i bilen sage min far af for de penge kunne vi have købe 2-3 hunde, men jeg vil ikke have en ny hund, jeg vil have Nougat 
Alice