Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Direkte kurs mod hovedvejen!!
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 18:48

Hej Alle :)

Ville blot lige dele ldit af min dag.

Skulle blot have en enkelt hest ud af folden. da hesten og jeg næsten er i stalden ser jeg at to af vores plage er på vej ud gennem hegnet. årh nej dog . og inden man har set jeg om har jeg 20 heste plus minus direkte kurs mod hovedvejen ( 700 meter op til hovedvejen).. årh ha. men heldigvis fik jeg ringet til vores naboer som boer på den anden side vej hovedevejen. de kom og hjap og fik stoppet hestene!!!

puhha. så er det sørme ikke sjovt længere!

godt med gode naboer og man altid har mobil på sig ude ved hestene. tør slet ikke tænke på hvad der ville være sket ellers

og puha. iførst flyverdragt og gummistøvler gennem sneen er sku hårdt :)

Heldigvis er der helt rå på nu! :)

god dag til jer

Frisk Welsh pony tilsalg: Skal ses! www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/288322/

Smuk Welsh pony tilsalg: Skal ses! www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/288316/

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 18:50

puha godt du fik dem stoppet, dejligt med gode naboer :)

0
0
Svar på denne tråd

puha....
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:03

Jeg hentede engang min hest foran en lastbil. Hun rendte ud af folden, da hun ikke kunne lide at være i stalden. Jeg tog konsekvensen og flyttede hende, og siden var der ikke noget.

Engang smed hun mig af på en stubmark, og gik også mod vejen. Heldigvis kom der nogle græstotter "i vejen", som var mere interessante. Puha, man kan få hjertet helt op i halsen ind imellem.

Brugt cykel købes, Østjylland, skriv PB.

0
0
Svar på denne tråd

Skræmmende
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:24

Jeg har selv flyttet mine heste fordi hegnet ikke kunne holde hestene inde, åbenbart (3 udbrud på 1 mdr).

Det er meget skræmmende.

/Lene

Basse

198? - 15/09/08

Cargo B

10/03/96 - 04/11/10

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:37

man har da lov at være heldig.

Men man kan så sige meget om alle de regler for hegn og des lige.Hvis hesten vil ud er den sku ligeglad med elefantstød eller lægtehegn

Fjordheste er en passion for livet

dorthe@birkealleen.dk
www.birkealleen.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 22:39

Er glad for i fik dem fanget ind igen (forestillingen om hvad der kunne være sket forbliver i det uvisse heldigvis)

Glad for at min hest stopper med det samme jeg falder af, er sket uden sadel hvor jeg gik rundt og ledte efter et sted at stå op på så jeg kunne komme videre op på hende igen :) hun gik bare med og hyggede sig gevaldig :D

Ejer af den sødeste og dejligste hest <3

Super sød hoppe sælges se: www.heste-nettet.dk/lodge/73505/ hest/286378/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider