Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆLP - hund slikker på ALT
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 15:07

jeg har et problem, et irriterende problem....

vores dejlige franske bulldog/mops, 11mdr gamle tæve Aya slikker på alt... heeele tiden..

læder, stole, stof, vægge, gulve, sofa, bord, blomster, akvarie playstation, vinduer, sig selv, victor (mops 5 år) mig, min kæreste, hende selv,puder, tæpper, sne, græs, fliser you name it!!!

hun får mad 2 gange om dagen og har gnaveben, vand, kærlighed, opmærksomhed og kæl ad libitum hele dagen...

har i prøvet det med jeres hunde? jeg bliver snart helt sindsyg, der er våde savlpletter på alt og man kan høre hendes slupren over alt...

Laden - du er lige til at spise :)

0
0
Svar på denne tråd

dadadada..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 15:09

jeg har engang hørt at unødvendigt slikkerri,kan være tegn på stress eller kedsomhed for hunden, om dette er rigtig ved jeg ikke!

Men måske din lille hund på 11 mdr har brug for endnu mere motion end hun får nu?? Det var da i hvert fald en billig og nem løsning ;-)

Du er den du er, er det dig?

0
0
Svar på denne tråd

kedsomhed /stress
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 15:30

altså. jeg håber ikke det er stress da hun altid har gjort det , også ved tidligere ejere, og ellers er meget velfungerende, glad og kan, når hun ikke leger´, være meget rolig.

hende og min anden vuf bliver gået ture med flere gange om ´dagen, leger ´meget sammen og er tit i haven og lege, de har stor glæde af hinanden... de er i hundeskoven mindst 1 gang om ugen, er med ude ved hesten ind imellem, har forskelligt at lege med i løbet af dagen.... hun gør det specielt meget når vi ligger i sofaen og hygger med hende... som hun er helt tosset med og er den første til at indbyde til....

Laden - du er lige til at spise :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider