Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogle med PAINT(billede) forstand???
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 21:01

Hejsa!

Har siddet og fumlet med mine billeder. Syntes ikke jeg har gjort noget vildt med pogrammet Paint men alligevel er det gået galt.

Jeg har i oversigten billedet - kan se det - men når jeg vil have det frem kommer kun en hvid side. Siger jeg filer kan jeg se billednr stå i åbnede dokumenter (noget af det sidste) åbner jeg det der får jeg også en hvid side frem.

HVAD GØR JEG. er mit billede tabt eller bare forputtet eller eller... HJJJÆÆLLLPPPP

HEidi

DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 21:33

Hmmm... NOGLE gange... Hvis det er gemt i et eller andet mærkeligt format og så fx acrobat prøver at åbne det, så går det galt.

Prøv at højreklikke på billedet og så på "åbn med" og derefter på paint.

Så burde det åbne godt nok. Når du så skal gemme igen skal du ikke bare klikke på gem-ikonet, men gem som og så gemme som en PDF fil.

-OG jeg selb laver ALTID "gem som" første gang jeg redigerer et billede, for hvis det alligvel er gået galt, så har jeg jo altid originalen liggende

Hilsen fra

Strit 77

Elev i gode oste...

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

HHUUULLLKKKK
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 08:53

Så er det prøvet og der kommer stadig hvidt billede frem. Hvad har jeg ´dog fået gjort.

Kan huske jeg fik lavet billdet alt for stort. Hvad der så er sket derfra husker jeg ikke. Men må jo have gemt det et i et mærkelig format eller underligt sted.

Det jeg heller ikke forstår er at jeg kan se billedet i oversigten med motiv. Der er det ikke væk fra. Kan også se at det er 118 kb og de andre er 2,5 mb og at jeg har været inde på det den og den dato.

Kan det hjælpe til en løsning

Håber....

HEidi

DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider