Det kan du kun selv svare på.
Men kan da fortælle lidt om min bror.
Jeg havde en halv-storebror som var 5-7 år ældre end mig, vi mistede kontakten til ham omkring min konfirmation.
Der kom noget familiefnidder her som jeg endnu ikke helt har opklaret.
(Han var min fars søn)
Jeg kan ikke huske det i helt konkrete detaljer men, han og jeg fik kontakt til hinanden ved at jeg fandt hans adresse og skrev til ham.
Vi skrev en smule frem og tilbage og en dag ringede han så og det endte med han kom og besøgte os alle igen.
Min far var nu blevet farfar - ret surrealistisk for ham/os.
Men mødet gik fint og troede det var det; at min bror var tilbage i mit liv igen.
Vi skrev stadig lidt sammen + ved han også mailede med hans/vores far.
Det ebbede ud i sandet igen pludselig.
Jeg valgte efter 1 års tid at prøve at kontakte ham igen - det gav endnu et møde, dog kun mellem ham, mig og min søster.
Endnu engang ebbede det ud.
Efter 1års tid overvejede jeg igen om jeg skulle prøve, men blev enig med mig selv at han nok ikke gad, eftersom det altid døde ud.
Det var i 2004 jeg blev enig med mig selv om at stoppe.
Et års tid efter begik han så selvmord - hang sig selv 
Min far fik det først at vide ca. 1 måned efter at det var sket og det betød jo at vi ikke kunne deltage i begravelse eller andre ting. 
Det var og er stadig væk utroligt trist og en meget underlig fornemmelse.
Jeg mangler virkelig en form for afslutning, et farvel, en begravelse, en grav, et punktum.
Også selvom vi ikke havde det tætteste forhold til sidst, men jeg savner ham og bebrejder mig selv for ikke at have prøvet at skabe kontakt igen dengang jeg endnu engang overvejede det 
Han havde det svært, havde svært ved at finde ro og havde 2 forliste forhold med en søn i hvert bag sig.
Trist..
Men altså; jeg vil anbefale at tage med, vise respekt og: få sat et punktum.