Kære ænder, jeg mangler jeres hjælp.
Jeg fik i oktober 2010 diagnoseret en depression, og fik medicin. Tog medicin hele oktober og november måned, og så gik min elskede farmor hen og døde meget pludseligt, i starten af december. I over en månede, stod det hele stille. Jeg gik så langt ned, at jeg ikke engang kunne overskue at tage min medicin. Ingenting.
I starten af januar begyndte jeg på kontanthjælp, og tog stadig ikke min medicin. Sidst i januar blev jeg sendt i aktivering (selvvalgt) Jeg kom hen på et plejehjem, hvor jeg er glad for at være (søde kollegaer og beboere) dog er det for psykisk hårdt for mig at være der, og ikke noget jeg vil i fremtiden. Min farmor betød alt i verdenen for mig, så at arbejde med ældre mennesker, hvoraf nogle er meget syge, det gør mig ked af det. Jeg lider af søvnbesvær, siden hendes død. Vågner flere gange om natten, og får ikke mange timer på øjet, også selvom jeg går tidligt i seng.
Imorgen skal jeg til læge og snakke med ham, og det glæder jeg mig faktisk til.
Jeg vil gerne have ophævet praktikken - men hvordan gør man det? Jeg er pt. sygemeldt siden onsdags, pga feber, men er det ens jobkonsulent der skal annullere praktikken?? For min plan er at ringe til hende imorgen, forklare min situation, og sige jeg gerne vil i aktivering et andet sted. Men jeg ved ikke hvordan det lige foregår??
Tak for forhånd