Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Odense
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 14:23

Jeg er så heldig at jeg har et skønt arbejde som har givet mig lov til at komme på diplomuddannelse fra sidst i feb. mdr. i Odense. Vi er to som skal afsted nede fra mit arbejde.

1. Vi skal bor i Odense et par dage om ugen. Hvor bor man biligt og godt? Vi vil ha hver vores værelse, der skal være internet, så vi har mulighed for at lave lektier om aftenen, hvis det er bed & breakfast må der meget gerne være et lille køkken eller bare et thekøkken så vi kan lave lidt morgenmad.
  2. Hvor spiser man godt (og billigt) i Odense?
  3. Vi vil gerne gå lidt i fitness mens vi der i Odense. Hvor kan man gå i fitness og købe "klippekort" så vi ikke behøver at betale for flere mdr. og kun har mulighed for at træne 2 gange om ugen.

Og så skal vi i Ikea...;o)

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 16:35

Nu har jeg boet i Odense de sidste tre år, så jeg vil da prøve at besvare dine spørgsmål:

* Bolig. Hvis i skal gå på en diplomuddannelse, er i mon så berettiget til at bo på kollegie? Så vil jeg nemlig anbefale HC Ørstedskollegiet. Småt, men godt - 12 kvm værelse, 4 kvm gang + badeværelse, nyt, stort fællleskøkken, el+vand+varme+internet = 1700 mener jeg det er pr mdr. Det er lige før jeg tror det er billigere end at skulle booke sig ind et par aftner om ugen.

Ellers er der vandrehjemmet ved Banegårdscenteret. En tidligere studiekammerat boede i Århus og overnattede til tider der. Det var hun fint tilfreds med. Pris må du google dig til :)

* Der er masser af steder at spise godt og billigt i Odense, det er bare om at gå ned i byen og ned ad de små gader. Der er bla.a Mama's (italiensk) Mona Rosa (mexikansk) Mongolian baerbeque, Bar'sushi, Marco Polo, Da Isabella og MANGE mange flere :)

* Vi har også en hel del fitness centre. Selv har jeg månedkort til OBBC, hvor jeg ved der er klippekort ordning. Det er et HELT igennem skønt sted. Er man mere til de landsomspændende, så er der også Fitness DK, Fitness World - og så har vi også Squash og Fitness. Så det er bare om at finde ud af hvor i helst vil træne :)

Håber det hjalp - du må endelig skrive hvis du/i har flere spørgsmål!

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

PGO G-Max scooter sælges!! www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?annonceid=63158754

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2011 22:59

Nej vi kan så vidt jeg ved ikke bo på kollegie. Vi skal som sagt starte sidst i feb. og til og med uge 14, hvor vi regner med at skulle være i Odense man, tirs og ons til undervisning og en studiedag hjemme.

Vi skal gå i skole på Blangstedsgårdvej, hvis det hjælper nogen...;o)

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider