Jeg er efterhånden ved at være godt træt af det her. Jeg startede med at blive godt sløj i løbet af lørdag nat, hvor jeg fik det fuldstændig overdrevet varmt og endte med at sove i ingenting og nærmest ikke sov hele natten.
I løbet af søndag fik jeg hovedpine og en smule feber, men ikke noget jeg tænkte videre over - jeg var jo nok bare forkølet, men den der hovedpine er ikke rigtigt forsvundet og jeg har ligesom være sengeliggende alle dage undtaget tirsdag i den her uge - og er det stadigvæk.
Jeg ved fra folk omkring mig at mange har været ramt af det samme og konstaterer at jeg nok bare er blevet offer for den der influenzaepedimi der ligesom hærger og fordi jeg har været lidt sårbar den her vinter, så er jeg noget hårdt ramt.
Det er da gud være lovet flere år siden jeg sidst har måtte ligge mig med noget lignende, men hvad er kuren for den slags?
Jeg er under dynen - med pcen for at få tiden til at gå med noget - lektier er helt udelukket lige foreløbig, jeg kan næppe koncentrere mig om noget som helst.
Jeg kan nærmest ikke hverken noget at drikke eller spise ned - så hvad er nemt - og lækkert at få i mig. Jeg prøver med saftevand/noget med sukker i for jeg får nogle kalorier for jeg spiser stort set intet - og jeg har mest lyst til noget lidt sødt. Det er simpelthen det eneste jeg kan klemme ned.
Så har nogen et god råd til hvad jeg kan få ned så modtages det med kys hånd - min appetit eksisterer ikke. At all.