Omkring Honneth, kan jeg anbefale:
Nørgaard, Britta. Axel Honneth og en teori om anerkendelse. Tidsskrift for Socialpædagogik 16. 2005.
Tror måske tidsskriftet kan findes på nettet, ellers så spørg evt. en af dine undervisere om de kan skaffe den.
Hvis du er super dygtig fagligt, og har mod på at læse originallitteratur af Honneth, kan jeg anbefale bogen "Behovet for anerkendelse", men forbered dig på at sku slå mange ord op i en ordbog 
Omkring Stern:
Kragh-Müller, Claus (2005) Daniel N. Sterns begreb om selvet og de mellemmenneskelige relationer. Ritche, Tom. "Relationer i psykologien." Billesøe og Baltzer. 2005. Primært kapitel 1.
Det der står med kursiv er titlen på det kapitel i den pågældende bog. Det der står med fed OG kursiv er titlen på bogen.
Omkring Habermas:
Krejsler, John (2001); At konstruere professionel individualitet - Om lærerens brug af talen om selvbestemmelse; Det er en ph.d.-afhandling fra Danmarks Pædagogiske Universitet; 2001; Kbh (En analyse af det strategiske spillerum, som opstår, når lærere iscenesætter samværet med eleven gennem selvbestemmelsesterminologi (Analysestrategi: modstilling af Habermas og Foucault)).
Eller måske dette: (den er rimeligt letlæselig)
Nørgaard, Britta (2001) Habermas i praksis : en indføring i dele af teorierne; 2. udgave; Skipper Clement Seminariet, Aalborg (En meget let tilgængelig introduktion til Habermas og hans mulige anvendelse i relation til praktisk pædagogik).
Og så tror jeg generelt du kunne have stor gavn af at læse følgende:
"Vilde læreprocesser marginaliserede unge og socialpædagogiske projekter"
Det er en bog skrevet bl.a. omkring det at gå fra interaktion til relation, specifikt møntet på marginaliserede unge (unge udsat for vold, omsrogssvigt, andet). Der er brugt teoretikere som Bowlby og Winnicot, begge rimeligt meget til at forstå.. Og mener faktisk at bogen kan hentes som lydfil på nettet (netlydbog.dk hvis jeg husker rigtigt)..
Men tag et kig på det hele, og du er velkommen til at vende tilbage 
God fornøjelse med det og god weekend!!