Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad synes du om Blachman??
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:43

Jeg synes, at Blachman fra X-Factor er for sej.

Han tør sige tingene råt for usødet - at han har hjertet med og også rummer megen følsomhed, det kan jeg godt lide.

Jeg husker tydeligt, at han sagde sin ærlige mening til en af forældrene. Han ville have, at moderen skulle passe bedre på sin datter, så hun ikke skulle stå og ydmyge sig med sin absolut elendige sangstemme. Han talte til moderens ansvarlighed. At hun ikke havde realitetssans ift. datterens manglende talent.

Nogle vil sige, at de unge skal prøve deres kunnen af ved at stå frem i X-Factor. Det er jeg ikke enig i. Hvis de ikke har en tone i livet, så nej glem det. Og jeg forstår at Blachman og co. bliver irriterede over, at de spiller deres tid.

Jeg har også lagt mærke til, at mange af de unge gerne vil høre Blachmans mening, da de ved, at de får et ærligt og direkte svar.

Jeg har respekt for Blachman.

Hvad synes du om ham?

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Du når ikke dine drømme

hvis du frygter at fejle

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:47

...jeg er af akkurat samme mening som dig ;o)

Har det på samme måde med Simon Cowell i det engelske

Mvh Nina Nielsen & Plethesten

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

http://rasmine.skysite.dk/

0
0
Svar på denne tråd

fantastisk
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:48

Han er helt fantastisk !!

Bedækning sælges: Fuldblodaraber MB Karatt

Normalpris: 7500 kr.

Din pris: 5000 kr.

Skriv mail: ann_sophia@live.dk

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:57

Jeg er helt enig!!

0
0
Svar på denne tråd

mht. Blachmann,
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:59

X Factor og DR, så prøver jeg tit at se det fra tv-produktionens side, i og med at jeg er kommet lidt ind i det.

Allerførst skal man have i mente at pigen jo i første omgang har været til pre-casting og der har hun højest sandsynligt blevet valgt som én af dem som vi skal grine af og så har hun gladeligt troet at nu var chancen der.

Det er rigtigt nok at forældrene burde sige noget, men de tror sikkert at dem der sidder derinde er "eksperter" - det er 3 DR medarbejdere hehe...

Derudover er det jo også klippet og redigeret, så vi indimellem ser situationer der egentlig aldrig har fundet sted..

I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:59

Énig med jer andre...

*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!

!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd

genial
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 20:16

han er intet mindre end genial !!!!!

Syntes det virker som en god dommertrio i år - bedre sammensat end de forrige år.

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

forventer ruh. gravhundehvalpe til marts - se

www.gravsnuderne.dk

0
0
Svar på denne tråd

Heidi Sørensen
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 20:23

Jeg ville gerne have haft Carsten Soulchok med i år.

Han var rigtig god som dommer - og lidt lækker.

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Du når ikke dine drømme

hvis du frygter at fejle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 22:23

Elsker ham som person. Genial, klog, ærlig og følsom. X factor var ikke det samme uden ham.

Men jeg savner nu Remee´s lækre og nuttede smil uuuhmmm

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 22:24

til Blachmann herfra :D

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 22:54

Kan nu rigtig godt lide Blachman, men at han kalder en lille dreng for en fisk og sender ham hjem... (ældre udsendelse)

(Blachman sagde, at den lille dreng lignede en fisk...???)

Ikke iorden for mig....konstruktiv kritik, ja...men ikke at genere børn....og ligefrem sige at de er grimme, nej tak...

Børnene er jo ikke i X-faktor pga. deres udseende, men deres talent eller mangel på samme...

Så Blachman, hold dig til emnet...

(synes ellers, at han er suveræn og ekstrem underholdende)

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 23:06

Er helt enig med dig Esma!

Jeg synes ganske enkelt at han er fantastisk

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

www.odenserideudstyr.dk

' '

0
0
Svar på denne tråd

den mand er
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 07:49

simpelthen fantastisk, jeg klappede i mine små hænder da han i et af de første afsnit i år sagde til en mor at det var hendes ansvar at datteren ikke kom til at lide et sådan nederlag, som at blive afvist... whhheeee sådan endelig.. godt gået tænkte jeg, vi elsker alle vores børn og synes de er fantasktiske, men man skal ikke lade dem leve på en løgn..

Tina

På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.

0
0
Svar på denne tråd

elsker
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 10:03

den mand :D .. han er intet mindre end genial :D

"du er så knap så røvsyg som jeg regnede med" se det er da et kompliment ;)

ville gerne ha en samtale med ham om universet og litteratur :D .. dejlige mand, og lidt lækker når han sider der med et af sine skæve smil :D

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

x-factor
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 12:09

Jeg kan også godt lide den type person som blachman er , altså en der siger hvad han føler og tænker.. Hvor man ved det er ægte ros de giver når de roser....

Jeg var også helt enig med ham, da han skældte en forældre ud, for det er da ikke at beskytte sit barn, når man sender den på tv for at blive grint af, fordi de ingen tone har i livet...

Han er ligesom Simon Cowell fra Idols og x-factor, deltagerne bliver lykkelige når han roser, for han er kritisk..

Synes dog Blachman til tider kommer med måske sårende og sære kommentar, men det er jo så bare den han er..

Men at han siger hans mening, det er er noget der er brug for i især et program som x-factor især i auditon runderne..

Mvh. Trine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg hader ham for netop det du elsker...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 14:05

Efter min mening er der ingen grund til at udtale sig som han gør. Han siger tingene mere usødet end der er grund til.

Der er mange måder at sige sin mening på og hans er for ligefrem og nogle gange tror jeg han sætter en ære i at være grov, hvilket jeg mener er helt forkert.

Hvis man stiller spørgsmål og siger sin mening på en pæn blød måde, så tænker folk sig tit frem til hvad den dybere mening er og så tænker de reelt over det.

Siger man det ligeud, som Blachman gør, så går folk i forsvar og tit går de så i modsatte grøft bare for at bevise noget.

Så jeg synes ikke på nogen måde at han egner sig til TV. Ud med ham. Tre røde krydser herfra.

Men jeg går også ind for folk der taler pænt og respektfuldt til hinanden, for det kan klar tale sagtens være!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Pæn eller grov
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 14:14

PrettyFancy,

For et par år siden syntes jeg, at Blachman var for meget. Jeg var irriteret over hans grovheder, det var ikke nødvendigt tænkte jeg.

NU oplever jeg ham på en anden måde. Det handler om hvor tydeligt, jeg kan mærke, at han har hjertet med i det han siger.

Det er det, der gør forskellen.

Hvis en anden havde sagt de samme ting med et andet toneleje/vrede i stemmen, ild i øjnene, så ville det være noget andet.

Iøvrigt er det for mig forfriskende dejligt at han er lidt "bitchet" da jeg kommer fra en verden, hvor man siger alt på en respektfuld, pæn og ordentlig måde...

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Du når ikke dine drømme

hvis du frygter at fejle

0
0
Svar på denne tråd

blackmann
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 15:49

Elsker ham

Han siger bare de ting som ingen andre tør!

De kan bare lade være med at stille op til et tv show, når de ved risikoen for at få en offentlig sviner er der...

0
0
Svar på denne tråd

Blachmann fuld af kærlighed
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 19:01

Jeg synes det er forfriskende med en der tør være sig selv og ikke (som det sig hør og bør i DK) er falsk høflig!

Hvis alle var bare halvt så ærlige som Blachmann ville verden være et helt andet sted at være.

Jeg elsker når han kommer med de lange filosofiske taler - jeg kan nemlig godt følge med, i modsætning til så mange andre der synes han snakker sort!

Han indeholder SÅ meget kærlighed og livslys og DET er dejligt.

Jeg synes at han i år formår at sprede kærligheden, fremfor tidligere år hvor han godt kunne blive for grov. Han bliver ikke så ofte revet med i kritiske taler som han gjorde førhen. Det har nok været meget godt for ham, at få en pause.

Og hvor er det rart at Soulshock ikke blev inviteret med i år, han var da ikke for heldig og virkede, på mig, direkte slesk og en smule vammel..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 20:22

Stor respekt for manden som gider at sige sandheden i steder for at folk står og er til grin.

Og så ryger ham fedt!

Mvh Viben.

Hold op med at slå.

www.voldsramtekvinder.dk/

Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008-2009.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd

han er...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 20:38

top underholdning

Vicky Mathiesen
& dejlige Dejó

Welsh bedækninger 2011:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd

Tja...........
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 20:44

Har egentligt aldrig kunnet snuppe ham - men efter hans kærlige reprimande til den mor, der omsorgssvigtede sit barn ved at lade det totalt talentløse yngel ydmyge sig for hele DK - så er han røget direkte ind på yndlingslisten.

Fatter intet af alle de fuldstændigt tonedøve talentløse idioter, der spilder folks tid - det er fuldstændigt respektforladt. Men det er ren omsorgssvigt når forældre bakker deres sagesløse unger op i at udstille sig til total grin for hele DK.

Bacardi, hvid flueskimmelvallak, ca.155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 trods klausul og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.

0
0
Svar på denne tråd

enig med
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 02:12

jeg er enig med pretty fancy....

dog har han forandret sig en smule mod det bedre..........

Josefine Celina den dejligste pige på jorden ..

Bass og Dusi - de dejligste heste på jorden

0
0
Svar på denne tråd

nænæ....
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 21:02

Remee, næ han har for travlt med at hygge sig rundt med en af vores venners veninde, i starten af 20'erne ....

DU ER FOR MEGET REMEE!!

Men blackmaan er genial! Han skal bare ikke blive personlig omkring udseeende. har intet med det at gore!

Hvil i fred elskede Nobi. 1999-2008

MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

Nu med den skøre shetlænder Vito, ved min side

.. som nu også er kørepony !

0
0
Svar på denne tråd

zkælzkæzdkfæzd
Forfatter: 
Dato:  30-01-2011 21:38

Jeg kan også skide godt lide Blachmann, på grund af hans ærlighed. Jeg mistede så dog lidt for ham en dag i x-factor en pige sagde noget til ham, hvor han så kommer med "Ved du hvem du snakker til?"

Jeg tror da ikke tøsen er/var i tvivl om hvem dommerne er til x-factor, han burde squ også kunne tåle at få lidt igen.

Louise <3

Veneration (;

0
0
Svar på denne tråd

Kong B
Forfatter: 
Dato:  31-01-2011 18:47

Den meget forkortede udgave:

Jeg synes han er en person med storhedsvanvid, og intelligent eller heldig nok til at få penge og berømmelse ud af det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider