Tak for medfølelsen, det varmer!
Uanset hvad, kunne han alligevel nok ikke gå som foldbums, da han har noget med det ene forben (dyrlæger tror det er en knogle der er ved at udskille en knogledel, men synes ikke vi skulle få ham røngten foto... da vi vidste at han nok skulle væk)
Ja michelle solgte ham mig, uden at fortælle noget som helst... næææ nej han var sund og rask, havde kun stået stille i 5 måneder pga. tidsmangel. Og jeg havde ikke haft hest før, så var så dum at stole på hende. (fik dog lavet handelsundersøgelse på ham uden problemer)
Men efter et stykke tid ændrede han adfærd og jeg prøvede alt muligt, tilsidst besluttede jeg mig for at få ham røngten foto... og det viste så at han havde kissing spine!
Vi har været en hel del igennem, da jeg virkelig ønskede at han skulle få det bedre... men hver gang det gik godt, kom hans kissing spine til kende, og han måtte stå stille i længere perioder!
Jeg fortryder self ik mit valg af pelle, for han er en éner! men jeg kan godt ærge mig over jeg blev udsat for en sælger som michelle! Ville aldrig i mit liv anbefale nogle at købe hest igennem hende, for hun tager røven på folk! Har fået flere henvendelser fra folk der har købte heste gennem hende, alle har dårlige erfaringer med hende... hun virker bare som en sød og reel person, men bag det fine ydre, gemmer sig svindler!
Jeg ved han vil få det rigtig fint i hestehimlen, bare svært at indse hvordan mit liv skal fungere uden min bedste ven :'(
- Stine