Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min store sorg!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 14:54

Ja jeg har bare brug for at få skrevet det her!

Min skønne vallak skal til de evige græsmarker på mandag :'(

Han har kissing spine, og ja, jeg ved jo godt at det er det bedste for ham at få fred! Men jeg vil bare ikke af med ham!! :'(

Hvordan skal jeg komme mig oven på tabet af ham?

Det skal lige siges at han er min første hest, og virkelig min soulmate!

Det er så den smukke dreng <3

Det der også genere mig er at han kun lige er fyldt 7 år! Hvorfor lige ham? :'(

- Stine

0
0
Svar på denne tråd

Min største
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 15:04

medfølelse.. Kan ikke sige noget trøstende, håber bare I får nogle gode sidste dage sammen..

Kæmpe trøste-kram...

Livet er ikke for de svage

-og kan også være hårdt nok for os andre ind imellem

0
0
Svar på denne tråd

Sikken da noget møg
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 15:08

Hej Stine,

ØV hvor trist

Jeg måtte også sige farvel til en hest med KS sidste år, han var også kun 7 år. Men hellere lade dem få fred, end risikere de går og har ondt eller mistrives som foldbumser.

Lige nu gør det usigelig ondt, mandag vil det være rædselsfuldt men med tiden vil din sorg ændre sig til glade minder.

Husk at tage mange billeder, klip et stykke af halen (hvis du har lyst til at få lavet et smykke som minde) og ja måske en sko (hvis den har sko på) som du kan male og pynte og isætte et smukt billede af ham.

Han ser rigtig smuk ud.

Trøstekrammer

;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 15:14

Jamen, det jo den dejlige Pelle.

Jeg har set ham nogle gange inden du købte ham (af Michelle formoder jeg).

Hvor er det dog bare trist at han skal herfra og så i så ung en alder, men flot du har taget valget på hans vegne og jeg er sikker på at han kommer et dejligt sted hen på de grønne græsmarker.

Men jeg var ikke klar over han havde kissing spine, synd blev misforstået som "problemhest" og solgt videre

Godt han fik en god og ansvarsfuld ejer som dig der fik det undersøgt.

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

0
0
Svar på denne tråd

Pelle..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 15:48

Tak for medfølelsen, det varmer!

Uanset hvad, kunne han alligevel nok ikke gå som foldbums, da han har noget med det ene forben (dyrlæger tror det er en knogle der er ved at udskille en knogledel, men synes ikke vi skulle få ham røngten foto... da vi vidste at han nok skulle væk)

Ja michelle solgte ham mig, uden at fortælle noget som helst... næææ nej han var sund og rask, havde kun stået stille i 5 måneder pga. tidsmangel. Og jeg havde ikke haft hest før, så var så dum at stole på hende. (fik dog lavet handelsundersøgelse på ham uden problemer)

Men efter et stykke tid ændrede han adfærd og jeg prøvede alt muligt, tilsidst besluttede jeg mig for at få ham røngten foto... og det viste så at han havde kissing spine!

Vi har været en hel del igennem, da jeg virkelig ønskede at han skulle få det bedre... men hver gang det gik godt, kom hans kissing spine til kende, og han måtte stå stille i længere perioder!

Jeg fortryder self ik mit valg af pelle, for han er en éner! men jeg kan godt ærge mig over jeg blev udsat for en sælger som michelle! Ville aldrig i mit liv anbefale nogle at købe hest igennem hende, for hun tager røven på folk! Har fået flere henvendelser fra folk der har købte heste gennem hende, alle har dårlige erfaringer med hende... hun virker bare som en sød og reel person, men bag det fine ydre, gemmer sig svindler!

Jeg ved han vil få det rigtig fint i hestehimlen, bare svært at indse hvordan mit liv skal fungere uden min bedste ven :'(

- Stine

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 16:05

Jeg ved en pige ved navn Natalie red ham.

Ved ikke hvornår du købte ham og hvornår Natalie stoppede med at ride ham, men der var problemer under rytter alerede dengang, så ingen tvivl om, at han har haft smerter dengang også

Der var en anden pige der skrev under leverandør og produkter vedr. hendes gamle hest og nogle aftaler der ikke var blevet overholdt, så nej, du er ikke den eneste der har været uheldig. Desværre.

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det trist...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 18:48

... at du må sige farvel til din dejlige hest alt for tidligt.

Mengodt han har en ansvarsfuld ejer der vil give ham fred når han nu ikke kan leve et liv uden smerter. Det kunne mange andre lære af.

Det bliver en hård afsked for dig, men jeg er også sikker på at det vil hjælpe dig i din sorg at du ved at det var det rette valg. Med tiden vil de triste af minderne blegne - men de gode hænger heldigvis ved.

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

dlskndflsaknfdl
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 19:11

Hvor er det ærgeligt. Det er jeg ked af at høre :-(

Mistede selv min bedste ven i maj, han blev også kun 7 år.

Jeg har grædt så sent som i dag. Man kommer nok aldrig helt over det, men tænk på hesten. Den vil være dig evigt taknemmelig for dit valg, og hellere leve uden hesten, end at se den lide hver dag.

Det er det rigtige valg du har taget, og selvom man får revet hjertet ud, så klarer man den.

Få taget så mange billeder og videoer som muligt :-)

Mig, min mor og søster har alle fået lavet en armbånd herfra: http://www.faraos-hest.dk/ . Det betyder ubeskrivelig meget for mig, at kunne have min bedste ven med mig hver dag.

Selvom det hele er et stort sort hul, så gør du det rigtige. Aldrig tvivl på det :-) <3

Knus

Zenta & Dino Dynamit

0
0
Svar på denne tråd

Trist......
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 10:18

Trist at Pelle skal herfra allerede nu, men godt at tager hensyn til ham så han ikke skal lide.

Jeg kendte ham mens han var ejet af Galoptræner Tom Pedersen.

Fin lille hest og han er da kommet til at se helt super ud...

Pia

www.dyretaxi.dk

...................

TOYOTA HILUX MED REG.NR. XJ 97386 EFTERLYSES
(den er stjålet natten til den 23/9)
Se mere på min præsentation under billeder

0
0
Svar på denne tråd

Forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 10:30

Det er bestemt ikke nemt at sige farvel til sin bedst ven :( - Jeg gjorde det sidste år, også i en alt for tidlig alder.

Håber i får nogle gode sidste dage.
Hold fast i de gode minder, så skal det nok gå.

Jeg savner stadigvæk min hest uendelig meget, men jeg ved hun har det meget bedre.

Camilla Gravers Johansen ©

Ejer af de smukke ponyer Jasmin og hendes føl Bel Filou e. Saxo Højgård

©

Bel Filou - Vinder af dagens bedste pinto ponyføl 2009 sjælland

Jasmin R.I.P - Jeg savner dig <3

0
0
Svar på denne tråd

Pelle..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2011 11:09

Jeg kender godt Natalie, har haft kontakt med hende siden jeg købte pelle.

dog har hun aldrig nævnt noget med at han var sådan dengang... nej i følge hende var han en super hest der aldrig gjorde noget! :o

Ja jeg har også tænkt mig at få lavet et armbånd hos dem, der er 3 fede jeg har set på!

Helt klart, jeg ved det er den bedste og mest rigtige beslutning for både ham og mig.

Tak for alle jeres søde svar og tanker, det varmer!

- Stine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider