Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

spørgstmål omkring hestehandlere
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 13:19

kunne du finde på at sælge til en hestehandler

evt hvilke ville du gå uden om

og hvem kunne anbefales

jeg ved ikke så meget om hestehandlere

men ved at der findes selfølgelig mange gode private men også ikke så gode som lige så vel sælger videre?

team horse tilbyder hestepasning på falster

0
0
Svar på denne tråd

det kunne jeg sagtens
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 14:08

og jeg har også gjort det. Hos langt de fleste hestehandlere står hesten der jo ikke mere end en månedstid førend den er ude igen. de tjener jo ikke penge på at have stalden fyldt med de samme heste men på at få hestene ud igen hurtigt. derfor køber de også sjældent noget de ikke tror de kan slippe af med hurtigt igen.

Folk der køber heste af hestehandlere er jo helt almindelige mennesker der ikke køber en hest for at mishandle den.

Hvis ellers man sælger en sund og rask, forholdsvis ridelig hest til en hestehandler ser jeg det ikke som en større riciko end at sælge den privat.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Wenn Fliegen hinter fliegen Fliegen, Fliegen fliegen Fliegen nach

0
0
Svar på denne tråd

nej det er det jeg mener
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 15:18

syntes bare der har været så mange histoier omkring handlere men snart lige så mange omkring mange private

team horse tilbyder hestepasning på falster

0
0
Svar på denne tråd

hestehandlere
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 15:30

hestehandlere er jo et vidt begreb.

Ja jeg har før solgt og byttet hest hos en hestehandler. Vi har en i området, hans heste er bare 100% i orden. Bliver der noget med en af dem man har købt, ingen vrøvl pengene retur, eller en anden hest, alt efter hvad man bliver enig om. Hestene er fine, ude hver dag, og nogle i løsdrift. Sommergræs hele sommeren, thumbs up. jeg ville aldrig være bange for at købe eller sælge af ham.

Derimod har vi en anden hestehandler i området, hvor mit hjerte nærmest græder for de stakkels heste, han har været meldt et utal af gange, men kan åbenbart klare sig uden om, for de får lov at gå.

Ham ville jeg aldrig sælge en hest til, eller købe en hest af.

Så hestehandlere er jo et vidt begreb

0
0
Svar på denne tråd

hestehandlere
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 07:31

har jeg ingen problemer med.. har både købt og solgt til én i kolding, hvor jeg ved de bliver passet efter foreskrifterne, og hvor der er nogle piger der rider dem for ham.. han gør det mest på hobbyplan, fordi han ikke kan lade være.

mvh. Gitte,

med ponyerne Ýrsa & Bine ..& lånehesten Rachel

fjordhoppeplag sælges, se præs for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 08:49

Jeg har købt min hest Sani hos en hestehandler (Den samme som Gitte nævner ). Det havde jeg ikke noget problem med. Min hest stod i en fin boks, kom ud hver dag og blev redet lidt af nogle piger i stalden.

Om jeg ville sælge til en hestehandler? Det kan jeg ikke svare på. Tror slet ikke jeg egner mig til at sælge overhovedet

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Per Thybo.
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 11:08

Ville ikke have betænkeligheder ved at handle med Per Thybo, hestene har gode forhold, bliver rørt. Der er desuden intet vrøvl hvis man vil have pengene tilbage.

Var meget imponeret over, at han et års tid efter at jeg købte en hest af ham stadig kunne huske mig og hvilken hest det var jeg havde købt. Det vidner for mig om at han ikke er "ligeglad." På trods af at han køber/sælger mange heste.

Kender mange der har handlet med ham, og ingen der har været utilfredse med den handel.

I'm free..

I'm careless..

I believe.

Picasso

0
0
Svar på denne tråd

etablerede handlere
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 11:11

dvs salgsstalde er ok for mig at benytte, men dem der annoncere i landbrugsnyt etc dvs generelt folk med ponyer/heste til 5-10.000 dkk ville jeg gå i en bue uden om både som køber og sælger.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

:O) ............................
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 11:18

Jeg vil da meget gerne vide lidt mere om gode hestehandler?

Jeg står selv med en nyindkøbt pony, desværre et af de køb man ikke skulle have gjort - Jeg var håbløs forelsket i ponyen, men en drøm at vi bare kunne fungere perfekt, det kunne vi ikke..

Og når man er i tvivl så skal man jo ikke gøre det..

Jeg har snakket med Per Thybo, men han kunne ikke give mig en hest eller pony, der var bedre end det jeg havde, det skulle være det samme, lige meget om prisen var det samme.. :/ Desuden vil jeg gerne have hun skal have det godt, for hun er noget ganske særligt og fortjener mere end hvad jeg kan give hende..

Nogle gode heste handler?

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

- Nu som pony rytter!

Je T'aime mon ami :-*

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd

Som en anden skriver
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 12:57

så er hestene sjældent hos hestehandleren i mere end en måneds tid....

Så er det jo et uundgåeligt spørgsmål, hvordan de udmagrede og uplejede heste man ind imellem kan finde hos dem er kommet til at se sådan ud? Ofte tror jeg netop de er indkøbt til meget billige penge af private der ikke har passet dem....

Vi købte i sin tid en misrøgtet hest, af en privat, hvor han stod og erklærede "Jeg er glad for at det er en familie der køber ham... Jeg ville nok ikke have solgt til sådan en som Låsby Svendsen".... Og jeg kunne ærligt talt ikke lade være med at tænkte, at jeg faktisk hellere havde købt den af Låsby Svendsen, for så ville jeg ikke vide hvem der stod bag misrøgten.

Jeg har aldrig handlet med Låsby Svendsen, faktisk er hestehandlere på min liste ikke så nemme at finde.... Jeg solgte i sin tid en pony til en, som jeg ikke engang husker navnet på, men det var da jeg var 16 år. Ellers har jeg erhvervet et par stykker hos Kaj Rasmussen, Rørbæk.

Der står og passes hestene som ganske almindelige privatheste.

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Torben andersen rønnede
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 23:06

Har handlet med Torben flere gange og er tildels tilfreds.Hestene har det godt og pigerne er søde ved dem.

Fordelen ved hestehandler er jo mulighed for byt/retur. Noget jeg har været glad for når man har haft en periode med angst for heste.

Mener jo private er ligeså uærlige/ærlige som hestehandlerne.

mvh merete

En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider