Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At føle livet leves - hvornår!?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 00:40

Jeg vil leve mit liv! - Hvornår føler DU at du virkelig lever dit liv??!

Som overskriften siger - så vil jeg leve mit liv! - Elske, blive elsket, opleve, mærke, føle, lære, nyde, smage... ALT!

Jeg mangler inspiration - er desværre "fattig" studerende, og derfor føler jeg nok på en måde, at jeg pt. ikke helt lever "helt så meget" som jeg ville ønske jeg kunne! (inspiration ville være dejligt!)
Elsker f.eks vandski - og det har jeg ikke råd til.. det er ellers et godt adrenalinkick!
- ville også gerne rejse, opleve andre kulturer osv.. det kommer alt sammen, og jeg glæder mig til det bliver muligt

Men hvornår føler DU at du virkelig lever og får det bedste ud af dit liv??

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 07:33

Jeg er også studerende - og jeg føler helt klart jeg lever når jeg er sammen med mine venner :) - det hele handler om hvad man får ud af det og hvad man gør det til.

Jeg elsker også at rejse, men ja pengene er der bare ikke, når der er så mange andre ting at skulle bruge dem til.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

HJKSHADJKSAH
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 09:38

Når jeg er i nuet lever jeg.

Jeg er også studerende - så det er heller ikke de vilde summer jeg har i overskud om måneden.

Men gå en tur i skoven, tag en mountainbike med i skoven, lig dig på ryggen og se op i himlen på en græsmark, rid en tur i rask gallop, løb en tur, snak med nogle dyr, forkæl dig selv.

Det er lidt af de ganske gratis ting der gør jeg føler jeg lever. Foruden at være sammen med mine venner og familie - og mine dyr (hest og kat).