Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At føle livet leves - hvornår!?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 00:40

Jeg vil leve mit liv! - Hvornår føler DU at du virkelig lever dit liv??!

Som overskriften siger - så vil jeg leve mit liv! - Elske, blive elsket, opleve, mærke, føle, lære, nyde, smage... ALT!

Jeg mangler inspiration - er desværre "fattig" studerende, og derfor føler jeg nok på en måde, at jeg pt. ikke helt lever "helt så meget" som jeg ville ønske jeg kunne! (inspiration ville være dejligt!)
Elsker f.eks vandski - og det har jeg ikke råd til.. det er ellers et godt adrenalinkick!
- ville også gerne rejse, opleve andre kulturer osv.. det kommer alt sammen, og jeg glæder mig til det bliver muligt

Men hvornår føler DU at du virkelig lever og får det bedste ud af dit liv??

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 07:33

Jeg er også studerende - og jeg føler helt klart jeg lever når jeg er sammen med mine venner :) - det hele handler om hvad man får ud af det og hvad man gør det til.

Jeg elsker også at rejse, men ja pengene er der bare ikke, når der er så mange andre ting at skulle bruge dem til.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

HJKSHADJKSAH
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 09:38

Når jeg er i nuet lever jeg.

Jeg er også studerende - så det er heller ikke de vilde summer jeg har i overskud om måneden.

Men gå en tur i skoven, tag en mountainbike med i skoven, lig dig på ryggen og se op i himlen på en græsmark, rid en tur i rask gallop, løb en tur, snak med nogle dyr, forkæl dig selv.

Det er lidt af de ganske gratis ting der gør jeg føler jeg lever. Foruden at være sammen med mine venner og familie - og mine dyr (hest og kat).

Eller ganske enkelt sæt dig på en bænk i parken og se livet omkring dig. Luk af for alle tanker om hvad du skal nå og hvad du burde osv. Bare se den lille gren, se græsset der er fladt efter sneens vægt, regnormen der kigger op, fuglen der skælder ud, mågen der svæver på himlen, mærk solen der varmer dit ansigt - eller støvregnen der prikker til dig og minder dig om det er lige der, lige i det sekund og lige nu du er i live.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm......
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 09:38

I live my life a quater mile at a time, and for those ten seconds or les I'm alive..

Jeg føler livet når jeg kører 402 meter i biler og ser hvem der er hurtigst.. :)

Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!

It took a hole lot to get where I'm at,

but still ain't got sh*t but tats on my back!!

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 10:04

Det er jo nu nok forskelligt afhængig af behov....

Jeg glædes ved de "små" ting i hverdagen og de ting naturen byder mig.... Jeg ser på himlen, skoven, marken, familien, dyrerne og føler at jeg er har alt hvad jeg kan ønske mig.

Jeg behøver ikke noget adrenalin-kick for at føle at jeg lever....

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Det at føle livet....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 11:27

... er nok noget, du skal lære dig :)

De fleste af os går bare rundt og "er", og det er kun i ganske særlige tilfælde, at tanken "NU lever jeg" løber gennem hovedet på os - men vi lever jo hele tiden.

Jeg tror at du, hvis du vænner dig til at "mærke efter", vil opleve at du bliver gladere og bedre tilpas.

Man behøver jo ikke nødvendigvis at kaste penge efter livet - det kan være noget så enkelt som en solstråle i ansigtet, eller en fugl der kvidrer, eller et godt stykke brød med yndlingspålægget, eller dagens første kop kaffe, eller ..., eller... - find selv på mere.

Den følelse, du skriver om, kommer helt af sig selv til mig, når jeg suser afsted på hestevognen, eller galopperer afsted i terrænet - men den findes også i de små ting, såsom hestene der gumler strå, eller den førnævnte kop kaffe etc. Her skal jeg bare selv mærke efter, fordi følelsen ikke er så "stor" og påtrængende, men bare en lille boble indeni.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

men...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 16:08

Du taler om sanser. Nyde, smage.

Mit farverige liv har jeg, fordi jeg har udviklet mit indre. Kan anbefale meditation, og har du evner for healing etc., så udvikl dem. :) Mit liv er i al fald meget farverigt, og jeg er ikke just rig. :)

Opstaldning boks/løsdrift ledig i stald ved Århus (8471), med ridebane, 1000 kr incl. hø/halm. :) www.hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=467233

Gratis shetter-hingsteplag til godt hjem! Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

at leve
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 16:17

Uha, jeg føler mig allermest i live når jeg er "hjemme" i Ghana.

Et land der tog mig med storm for snart 7 år siden og som jeg har besøgt nogle gange de forgangne år og hvor jeg ejer noget land/jord.

Det er der mit hjerte er og der jeg virkelig føler at jeg lever.

Men....!!! Jeg føler i den grad også jeg lever når jeg hver dag går i stalden og siger Godmorgen/Godnat til hestedyrene, når jeg bruger tid med dem i løbet af dagen, når jeg sidder her ved pc'en i stuen og kan se dyrene rende rundt på folden udenfor.

Jeg føler jeg lever når jeg går en tur i skoven og kan have en umiddelbar glæde over småting eller når jeg står under den smukkeste klareste stjernehimmel kl. 4 om morgenen.

Så jeg lever på mange måder, men mest når jeg er i Ghana. :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider