Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kjell fra x-factor
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 13:48

Der må være et eller andet fuldstændigt galt med mine ører

Alle siger at Kjell, som sang unchained melody i x-factor i fredags, synger helt vildt fantastisk godt. Folk får både tårer i øjnene og gåsehud over hele kroppen. Min kæreste hører sangen igen og igen og igen på youtube.

Jeg kan simpelthen ikke høre det. Jeg synes ikke det lød helt fantastisk godt. Bedre end mange af de andre, men ikke fantastisk.

Nu må jeg altså lige høre jeres mening. Hvad synes i om Kjell's sang?

Den kan høres her: www.youtube.com/watch?v=CoPARR6DbXQ

0
0
Svar på denne tråd

Ligesom dig..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 13:52

Tja, jeg har det ligesom dig, jeg synes også det var lidt usikkert hist og her. Ingen tvivl om at manden engang har været dygtig, meeennn.

Til gengæld synes jeg, det er en rørende historie, og selvfølgelig skal manden da have en chance. Dem har livet vist ikke givet ham for mange af

Hilsen Maria

Livet er for kort til bekymringer

-Men hvor er det svært at lade være

Atter ponyrytter i en alder af 33 år :-)

0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:06

altså jeg vil sige jeg blev MEGET positivt overrasket! Da de begynder at fortælle om ham, fortælle hvor gammel han er, og så viste et klip med ham, jamen min familie var i chok! At en gammel mand stiller op til x-factor i håb om at komme videre? vi havde nærmest forudset Blakmans kommentar.!

Men så begynder manden at synge, og hold da fast hvor blev vi sat på plads! her må man sige skinnet bedragede!

Nej det var ikke helt overbevisende, og det var ikke verdensklasse, men han synger bedre end mange af de andre der har været med i programmet, så selvfølgelig skal han videre, jeg tvivler stærkt på han når langt, men han skal have chancen.

Jeg blev i hvert fald voldsomt overrasket da han begyndte at synge!

Mvh Kathrine

lykkelig ejer af DV hoppen Vestergårdens Madame,

og

blandings ponyen Dinna!

2'er pony udlejes på ubestemt tid!

0
0
Svar på denne tråd

Han skal have
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:25

Han skal have en chance, jeg blev meget postivt overrasket da han begyndte at synge.

Jeg syntes at han har lige så stor chance for at komme i live programmerne som mange af de andre der er gået vidre (og måske endda større).

Han skal bare have et mokrofonstativ, så man ikke kan høre han ryster.

Venlig Hilsen

Anni og Victoria!!

Belladonna og Figaro er til salg

Belladonna

Figaro

0
0
Svar på denne tråd

Usikker
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 14:35

Man kan sagtens høre forskel på starten, hvor han rammer forbi mange toner, og til slut hvor han virker meget mere sikker.

Jeg synes ikke han er fantastisk. Synes heller ikke han skal have en chance pga at han har haft et hårdt liv. Det skal være fordi han kan synge, og det kan han da. Jeg var bare ikke imponeret.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at høre ham uden at se ham!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 17:33

Ja han ryster lidt i tonerne men synge det kan han sgu :-)

For mig er det han leverere virkelig sang! Ok jeg er også lidt ældre end flere at jer øvrige indlægsskrivere :-)

Men jeg tænkte også mit da hn tonede frem på skærmen og så hans alder, der var ikke meget X-factor over ham, men det er kun det ydre og det kan shines med noget tøj der er mere klædeligt!

Men stemmen har helt klart x-factor efter min mening.

Desværre tror jeg ikke han kommer langt da det fortrinsvis er yngre mennesker som ser X-factor og stemmer.

Men han har helt klart gjort sig fortjent til at deltage.

Alt i dette indlæg er udtryk for min mening :-)

MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER

Mor til Lenette Martinore født 1991 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Kjell fra Brovst
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 17:44

Jeg har lyttet til ham, med lukkede øjne og jeg synes stadig ikke han synger fantastisk.

Jeg forstår simpelthen ikke, at jeg ikke kan høre det.

Det er ikke fordi han har den alder han har, eller han ser ud som han gør osv. Jeg synes bare ikke det er fantastisk, det han kan levere.

Men nu får jeg jo heldigvis chancen for at høre ham igen, når nu han er gået videre Det kan jo være jeg kan høre det, hvis han synger en anden sang.

0
0
Svar på denne tråd

123 x-factor!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 18:48

hans stemme er fin nok. men ja. han er nok en af dem der hurtigt må slukke sin x-factor fakkel, da der som skrevet mest er de yngre der stemmer i x-factor.

men hey ham der Sean Michel fra nørrebro

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 19:01

Taget hans alder i betragtning er det flot og jeg tror hvis han får et mokrofonstativ vil det lyde bedre.

Mine forældre kendte ham for rigtig mange år siden og jeg ved han har lavet en cd engang som hedder Mikkel.

Synes det var flot de lod ham gå videre, men jeg tror heller ikke han når langt.

Hilsen Charlotte - www.ck-foto.dk

NKG Miniatureheste - avl og salg af miniatureheste - Opstaldning tilbydes i

jersie mellem Solrød og Lille Skensved, kontakt nkg.miniature@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd

høhøhøhø
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 22:32

Sean Michel, er der virkelig en der hedder det?

Gad vide om han forældre er fan af Jean Michel (Jarre).

0
0
Svar på denne tråd

Synge det kan han
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 22:37

Hej

Ja vi tænkte også nej nej nej da han gik op på senen

men sikke en dejlig melodi og sikke en stemme

(alt taget i betragtning med ryst og nervøsitet)

Prøv og lyt til ham igen med lukkede øjne ....

ja jeg syntes det var bragende godt klaret.

VH Tine

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 23:32

Nu vil jeg være hud ærlig - blotte mig selv totalt - og sikkert også blive fuldstændig til grin

Jeg spekulerede ikke over hans forhistorie inden han sang - måske kun om han ville få det dårligt midt på scenen... ellers ikke nogen subjektiv indflydelse dér.

MEN MEN MEN - så kom det HELT bag på mig!!! - at han lige akkurat skulle synge DEN sang - og ovenikøbet ramme den (rent type- og stemme mæssigt) som originalen - en sang fra filmen GHOST, som er en ret hjertegribende kærlighedshistorie.

Da må jeg blankt erkende, at da trillede tårerne bare derudaf...

- minderne væltede frem fra en tid hvor man "havde alt", følelsen af den store kærlighed, drømmen der brast og hvor alt er mistet og opgivet. Minder man fortrænger i hverdagen og som alligevel er en del af ens liv, men som aldrig vender tilbage.

Så jo, på den måde blev det hjertegribende for mig - da det var meget overraskende.

Men ellers så er det helt rigtigt, at der er mange steder hvor han ikke lige "rammer" osv osv. - og nu hvor jeg hører ham for anden gang, ja så er jeg ikke rørt, da jeg nu er forberedt. Og jo flere gange jeg hører det (hvis jeg gider det) - des mindre ville det selvfølgelig påvirke mig.

Hilsen èn af de gamle :)

www.wmgalleri.dk

- GALLERI & DESIGN TIL RYTTEREN -

www.wmroset.dk

Se nærmere oplysninger på Profil

0
0
Svar på denne tråd

Nej hvorfor skulle du
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 23:47

dog blive til grin? Det er da ærligt at føle. Du så jo selv at den kvindelige dommer blev berørt og hun er da yngre end os.

Jeg må indrømme at jeg slet ikke havde fået fat i det han havde været igennem så det havde jeg slet ikke med i min betragtning da han gik på scenen og jeg var skeptisk, men det blev heldigvis gjort grundig til skamme i min verden for sangstemme der har manden og den afspejler som helhed ikke hans alder.

Jeg blev dog ikke berørt jeg nød bare sangen, som jeg med skam at melde ikke kendte!!!

MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER

Mor til Lenette Martinore født 1991 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Sangen
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 00:00

Fantastisk vidunderlig. Jeg blev meget rørt over at have ham synge og havde tårer i øjnene.

Smukt.

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Du når ikke dine drømme

hvis du frygter at fejle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 00:02

Filmen GHOST

Han dør og hun kan ikke "se" ham.

Kun Goldie Hawn kan...

Trailer: www.youtube.com/watch?v=4I6udkyn-78

Og så selve sangen m lidt blandede klip: www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU

En rigtig god film!!!

Sjov, spændende og rørende.

Kh

www.wmgalleri.dk

www.wmroset.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ghost..
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 00:06

Hej Winnie,

Nænæ det er Whoopi Goldberg, der som den eneste kan se ham. :-)

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Du når ikke dine drømme

hvis du frygter at fejle

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 00:10

Åh for f......

- hvad tænker jeg på, ja selvfølgelig da!!!! - jeg må hellere gå i seng, tror jeg skal ha lidt søvn! Hahaha............!!!!!

Kh

www.wmgalleri.dk

www.wmroset.dk

0
0
Svar på denne tråd

hehhheee
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 01:03

Noget af det havde han styr på, andet ikke... Men jeg kunne godt li' hans version af Unchained melody. Måske fordi jeg generelt altid falder i svime over den sang ;-D

Rulammet

Gør som du altid har gjort

og du vil få hvad du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider