Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Underholdning til konfirmation
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 11:49

Min datter skal konfirmeres i foråret og jeg sidder og overvejer hvad der skal ske til festen. Der er jo de obligatoriske sange og taler, men nu er jeg sådan indrettet, at jeg godt kunne tænke mig, at der skete lidt mere. Og meget gerne et sjovt indslag af en art.

Det ville jo være top klasse, hvis Niels Hausgaard lige driblede forbi og underholdt en halv times tid - meeeen budgettet er ikke lige til den slags udskejelser

Så er der nogen derude der har gode ideer og forslag ?? ... meget gerne nogen/noget de selv har erfaringer med enten som vært eller som gæst

Vi bor i øvrigt i Nordjylland.

Jeg kiggede lidt på dem der hedder noget med undercover-et-eller-andet, hvor det er en undercover gæst/fotograf/tjener der laver en masse fis ... og det har jeg hørt skulle være sjovt ... men de holder til i Kbh, hvilket jo ligger lidt langt væk fra Nordjylland Men er der mon noget i samme stil heroppe ?

0
0
Svar på denne tråd

Niels Hausgaard...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 11:55

... optræder kun, når der er offentligt billetsalg - og det ønsker du nok trods alt ikke ;)

Mht. tjenere, så har jeg flere gange oplevet Cafe Kølbert. De er hylende sjove - men jeg har nu altså mine tvivl om, hvorvidt det er passende underholdning til en konfirmation. Det skal i hvert fald ikke være en genert og tilbageholdende konfirmand.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

jada.....
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 17:53

Nu ved jeg ikke hvor i nordjylland du bor, men kender du røverstuen i Rebild? fantastisk spisested, med fantastisk levende underholdning, for ikke at nævne røveroverfaldende i Rold skov osv. Axel har mange jern i ilden, og en fantastisk dygtig mand.

Axel Meilholm fra røverstuen er helt fantastisk underholdning. Han arbejder som "røver" på røverstuen og laver overfald og andre muntre indslag. Han kan stå og opdigte en sang på stedet om personerne der er tilstede, om konfirmanden, pinligt og sjovt, han fanger hver en detalje og hvis i giver ham tips til ting han kan fyre af om konfirmanden, så gør han det gladeligt.

Han er en fantastisk mand. Troubadur, "røver" underholder en mand med mange talenter der vamt kan anbefales uanset hvad man næsten holder.

Jeg sender dig lige en pb med hans mailadr.

0
0
Svar på denne tråd

lalalal
Forfatter: 
Dato:  18-01-2011 18:57

Du kan da godt få en til at komme og optræde...

Til både min søsters og min egen konfirmation for snart 11 og 5 år siden, havde mine forældre valgt at der skulle komme en dame og lave et sjovt indslag med nogle af de ting man havde dummet sig med, og så var der ellers bare en masse sjove indslag hvor hun henvendte sig til gæsterne både store og små, og som konfirmant, synes jeg også det var super godt, da man ligesom fik lidt luft da der skete noget lidt uventet (mine forældre lavede så ikke en sang) :)

Til min søsters konfi. kom hun ind som rytter der var faldet af sin hest, og jokede lidt med nogle historier der omkring.. (det lige hvad jeg kan huske)

til min, kom hun ind som vagabond (hun var faktisk gået ind til en forkert fest først, tihi)

Her blev jeg spurgt lidt ind til nogle dumme ting, og gjort til grin på en super fin og sjov måde.. Og så når det var allerbeds og alle de andre gæster sad og grinte af mig, henvendte hun sig til andre, og så sang hun en sang for mig ! skal vi sige meget falsk (det var meningen). Ihh, ja gid man skulle konfirmeres igen :)

De betlate omkring 1000 kr, for at få hende til at komme, hvor lang tid ved jeg ikke, men jeg skyder på 15-20 min og det var meget passende længde (det var den samme begge gange)

Så hvis du har sådan noget i tankerne synes jeg bare du skal gøre det :)

Det har også været brugt til fødseldage i min familie, og det har ihvertfald også været underholdende !

www.Aastrupgaard.dk
Kvalitets ponyhingste tilbydes til bedækning.

Knabstrupper, Welsh, Palomino og Shetlandsponyer.

Samt salg af ungheste.

Aastrupgaards Golden Flying
Kåret i både Welsh og PSA

Tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

tra la laej
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 07:46

Tusind tak for de svar der er kommet ... kom endelig gerne med flere forslag, hvis der er nogen!

Sif: Nej, den med Niels Hausgaard var nu også for sjov. Selvom han kunne hyres til en konfirmation, så ligger det laaaaangt udenfor mine økonomiske muligheder Cafe Kølbert har jeg også hørt om - at de er super sjove. Men måske også lige en tand for meget til en konfirmation ... måske også for dyre, men jeg kan da prøve at kontakte dem.

tije *Fylkir*: Røverstuen tænkte jeg på, dengang vi bookede festen, men konfirmanden ville gerne noget mere .. hmm.. prinsesseagtigt , så festen er booket andetsteds. Ellers en super ide!

Ida og Cocio ?Aastrupgaard?: Det lyder faktisk præcis som sådan noget jeg kunne tænke mig skulle ske! Men jeg kender ikke til nogen der gør i sådan noget. Og jeg vil jo også gerne have nogle "anbefalinger" fra nogen, der har prøvet vedkommende. Det skulle jo gerne være sjovt .. ikke bare plat og pinligt Kan du evt. skaffe et navn/nr på hende du nævner ?

0
0
Svar på denne tråd

underholdning
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 09:58

Du kan prøve at gå ind på: etbilligtgrin.dk

Trine Lind Jensen

Nu med Kvolbæks New Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider