Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Oplevelses gave til farmand
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 20:54

Har lige brug for nogle super gode forslag.

Til min fars fødselsdag har jeg planer om at invitere ham ind til en god frokost i kbh og evt. aftensmad ude sammen med min bror og kæresten om aftenen..

men i mellemtiden havde jeg overvejet lidt far datter kvalitetstid.. men hvad kan vi lave???

Har selv overvejet arbejdermuseet... og ville allerhelst gerne finde et veteranbils museum eller lign.. det han rigtig godt kan li' det. Kan dog ikke finde noget i nærheden af midtbyen :(

men men men.. er der ikke nogen som har nogle fantastiske ideer???

Det skal foregå i februar

¤Sara¤.

Opstaldning tilbydes ved Karlslunde

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=14749&t=14749

behandlende og velværende massage tilbydes 160 kr/30 min - Fysioterapeut.

Søger distancemakker ved Karlslunde. ...

0
0
Svar på denne tråd

Teknisk Museum
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 21:42

Ligger et eller andet fjollet sted i dag (før var det Helsingør nogenlunde centralt) http://www.tekniskmuseum.dk/

Eksperimentarium er godt, maden er dyr (men meget god!), det ligger i Hellerup- og der skiltes fint fra stationen. (Tager et kvarter- 20 minutter på gåben). Ellers kan man køre i bil.

Der er gode små foredrag med praktisk visning- og masser af ting, man kan prøve.

Geologisk Museum i Sølvgade, jeg ved ikke lige, hvad de har som udstilling- udover man kan se sten og Jordens geologiske aldre. Man kan selv medbringe fossiler/sten og få dem bestemt.

Københavns Bymuseum- i forbindelse med Metrocityringen er en del af Københavns Middelalderhistorie udgravet.

Nationalmuseet- ikke så kedeligt som, det var.

Hvis din far kan lide fisk- kan I jo starte i Helsingør, nappe Danmarks Akrvarium (Charlottenlund- Strandvejen) i forbifarten- og Eksperimentarium- så er det en fin lille tur.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

DieselHouse
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 21:51

Veteranbilsmuseer finder man ikke i København.

Passer åbningstiderne med den dag du har planlagt det skal være, er det tætteste man finder på et rigtigt mande-museum i Kbh. dette: http://www.dieselhouse.dk/

Kan din far lide øl, kan I besøge Carlsberg? Eller et af de mange mikrobryggerier, der ligger i Kbh.

På aok.dk kan du se, hvad der sker i byen den dag. Måske er der noget der lokker?

Museer i København har en hel sektion om Museer for mænd. Måske er der noget interessant imellem? www.mik.dk/Din_guide/Tur/ Mandetur.aspx

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider