Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

blæseren på bærbar
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 18:35
Skønt. Idag gik blæseren på min compaq - og hvad gør man så lige? Kan jo ikke leve uden min bærbar, men omvendt brænder den jo sammen hvis jeg bruger den. De to års reklamationsret er vist udløbet. Så er der nogen der har en ide om hvad det koster at få den lavet? Hvis det er duert, vil jeg hellere bare investere i en ny bærbar.
0
0
Svar på denne tråd

Er den død?
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 19:01

Er du sikker på, at den er helt færdig?

Blæseren her i min Compaq begyndte også at brokke sig. Den larmede, computeren blev varm, og den kørte næsten ikke rundt. Vendte dyret her om på ryggen, og gav den en god støvsugning, med hjælp fra en pincet, til at hive de store støvklumper ud mellem gitteret. Siden da har den igen kørt som en drøm.

Har ingen anelse om, hvad det vil koste at skifte blæseren ud. Spørg hos en Compaq-forhandler, de må vide det. :-)

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 19:38

Jeg har det ultimative genoplivnings-112-råd når det kommer til bærbar. Prøv at støvsuge den. I tastaturet, blæseren allesteder, indtil der ikke kommer mere støv. Det har virket på 3 bærbar herhjemme. Som var gået helt sort, og som computer folk ikke kunne lave, og det var virket for flere jeg kender. :)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 21:15

Nu har jeg prøvet at støvsuge den godt og grundigt, men den larmer ikke mere? Synes dog heller ikke at den bliver så hurtigt varm, som den gjorde før..

Hmm.. Typisk. Købte den i oktober 2009, så har vel stadig 2 års reklamtionsret?? Eller??

0
0
Svar på denne tråd

edbpriser
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 21:23

Tja en blæsepistol på en kompressor kan også gøre underværker.

Ellers kan du tjekke edbpriser.dk, der kan du søge efter en blæser til netop din pc. Du skal selvfølgelig kende en, der vil give sig i kast med at skifte den.

Men ja, du har 2 år, hvor de vil reperere den på garantien, så tilbage i butikken, så kan de sende den ind. Det er måske det bedste løsning.

ellers så husk ikke at sidde med pcen i skødet eller i dyneen eller ligende, det er det der ødelægger blæsere.

Mange hilsner Stinne
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 21:28

Har ledt efter bonen på købet, men kan kun finde regnings-et-eller-andet.. da jeg havde den til reparation.

Det hjælper jo ikke meget? Gad vide om man kan finde købet på sin netbank, og bruge det???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider