Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til livstils ændring
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 11:19

Ja, jeg må bare ud med det. Jeg er på vej til at blive smidt ud af HF. Sidste år gik jeg ned med en dep, og er nu blevet rask igen. Jeg begyndt på 1. hf her til sommer for at ha' et eller andet jeg kunne komme videre på.

Men jeg kan ikke komme afsted om morgen, jeg står op, går i bad, spiser morgenmad og gør mig klar. Jeg forbereder mig endda til timerne, men jeg kommer bare ikke afsted.

Jeg har virkelig brug for hjælp, for hvis jeg ikke får su, kan jeg ikke bo i min lejlighed også skal jeg flytte hjem til mine forældre igen, og det vil jeg helst ikke.

Hjælp kloge mennesker, hvad skal jeg gøre for at få det sidste til at komme ud af døren om morgen.!!

Helst ingen kritik af mig som person, jeg har det svært nok i forvejen.

Mai Breinholt

Corrado (Co drengen)

0
0
Svar på denne tråd

motivationen
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 11:24

Du bliver nød til at finde noget motivation frem. Hvorfor går du på HF? Hvad er det du gerne vil bruge din uddannelse til? Hvad for nogen fag/ emner kan du godt lide?

Find alt det du godt kan lide ved uddannelsen, og sørg for at deltage i det.

Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack.

- Jeg tror altid det bedste om folk-

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 11:47

ved du hvorfor du har svært ved at komme ud af døren?

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

en at følges med
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 12:01

Kender du en at betro dig til, som måske går samme sted. Måske kunne vedkommende lige komme forbi og tage dig med, til du kommer over denne svære periode.

Det er som regel lidt lettere, hvis man er to til at bakke hinanden op.

Mange hilsener

Vibeke Neergaard Rasmussen

Uddannet hestemassør

Hestemassage tilbydes i Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Supersneglen Sneggla
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 12:08

Har du stadig kontakt til læge/psykolog efter din dep? ellers vil jeg foreslå, at du får det igen.

På min HF har vi også en tutor, hvis i også har det, ville jeg klart have en samtale med vedkomne omkring dit problem. Skolerne har ofte oplevet det hos andre elever og har muligvis nogle ideer, som du kan bruge.

Jeg har selv oplevet det samme gennem både 9 og 10. klasse i sin tid og har til dels også haft det i perioder her på HF, hver gang, har det været mærker efter min depression, som har gjort, at jeg simpelthen følte mig presset, så snart jeg skulle ud af døren og så er jeg i stedet blevet hjemme. Jeg plejer at lave "aftaler" med mig selv omkring hvilke dage jeg SKAL i skole, men hvor god en idé det er, ved jeg egentlig ikke, for jeg bliver selv endnu mere skuffet over mig selv, når jeg ikke overholder dem.

.. Amanda

som har fornøjelsen af at ride Björk

- stor tak til Björks familie, som giver mig

muligheden for at ride jeres hjertebarn.

0
0
Svar på denne tråd

234567
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 12:18

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg går på hf, jeg ved bare ikke hvad jeg vil med mit liv.

Jeg er blevet tilbudt at arbejde i en dyrehandel, hvor jeg kan arbejde med rideudstyr. Men jeg ved ikke om det er det jeg vil..

Jeg er en meget samvittig pige. Jeg får det så dårlig når jeg bliver hjemme.

Mai Breinholt

Corrado (Co drengen)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider