Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Køb af hest i england
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:22

Hej.

Jeg har stort set fået tilbudt en hest, som står i england. Men det er en privat ejet. Og han skal bare af med den. Pt. har jeg ikke fået så mange oplysninger endnu om den.

Men jeg ville egentlig hører om det var noget nogle har styr på mht til transport og i det hele taget køb af heste som man kun har set på billeder.

Mvh Jeanne

VH Jeanne
0
0
Svar på denne tråd

lidt mere
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:35

Altså om nogle har erfaring med handel fra andre lande og/eller heste man kun har set på billedet.

Nogle ting man skal være opmærksomme på evt. oplysninger der vil være gode/praktiske og få.

VH Jeanne
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:52

har købt min militaryhest i England.

Der var ingen problemer :-) Hvad er det præcis du vil vide?

Han blev kørt til DK af et transportfirma (kan ikke lige huske hvad de hedder men har deres visitkort et sted). Dem kan jeg kun anbefale

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det har jeg
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:56

Hej

Jeg fandt drømmehesten på en engelsk hjemmeside, kontaktede ejer, og vi skrev/ringede sammen nogle gang.

Sælger sørgede for at køre den til dyrlæge, hvor den blev handelsundersøgt, for min regning - det skete ved at jeg ringede til dyrlægen, og betalte via visa over telefonen - supernemt.

Da hun var gået igennem undersøgelsen, kontaktede jeg OIH, som gav en fast pris og ca. tidspunkt, sørgede for alt vedrørende transporten, så det var faktisk ret nemt.

Held og lykke med hesten

Trine

DKK-registreret Cavalier King Charles Spaniels hvalpe sælges

0
0
Svar på denne tråd

jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:59

Jeg ville egentlig bare vide om nogle kunne anbefale dette.

Mere fordi jeg ikke selv har prøvet det før. Og så hvad folk har af erfaring med det.

Eller anbefale og anbefale har gennemgået en lignen situation.

VH Jeanne
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 11:42

Min mor købte i tidernes morgen en shirehoppe i england - det var en mand ved navn John Ryan som stod for transport, samt finde den rigtige shire...

Det var dengang hvor man ikke lige kunne se billeder over nettet mv - men han kom med en skøn, smuk og fejlfri hoppe :-)

Det var sgu vildt, at gøre det på den måde - men det var den mulighed der var for, at få en Shire dengang.

Vores Charmetrolde

Bastian - Tali

Emily - Clyed - Chili

&

Junker

Hesten er vores partner

Opdræt af marsvin mm - tjek hjemmesiden:

www.bordeauxgaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

John Parker
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 17:18

Jeg har også fået hest hjem fra England og var meget glad for den transport-service, som 'John Parker International' gav. De var hurtige, præcise og kompetente.

Du kan google navnet, så dukker de op.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad koster det?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 11:58

Er der nogen der kan fortælle mig, sådan cirka, hvad det koster at få fragtet en hest fra Danmark til England - eller fra England til Danmark, det må vel koste det samme?

...sagde Ditte, nu med Lenny - det langbenede lyn!

Lenzicco - westfaler e. Riccio mf. Laurentianer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider