Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bidrag til foreninger...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 18:34

Hej HN :)

Jeg ville bare høre om I giver et månedligt bidrag til en forening eller foreninger?

Selv giver jeg 50 kr om måneden til greenpeace, men vil enormt gerne også give lidt til dyrenes beskyttelse eller WSPA..

Jeg skal bare lige finde pengene til det ;)

Såå... Giver I til nogle foreninger ? Og hvilke :)

Du kan gøre hvad du vil. Nogle gange skal man bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg gør...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 20:01

Jeg har et årsabonnement på Red Barnet til 300-400 kr/år (kan ikke lige huske beløbet...

Blev for ca. 2 ugers siden ringet op fra Mødrehjælpen, om jeg ville støtte med et månedligt beløb - og JA det ville jeg rigtig gerne, men ak, har sgu bare ikke råd til at støtte alle de gode foreninger, som hjælper nødstedte på den ene eller anden måde....

Så jeg har valgt Red Barnet, og det er umiddelbart hvad min økonomi kan bære.....

Hilsen Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd

Ja det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 00:03

Jeg støtter udviklingsorganisationen Care Danmarks arbejde med 60 kr. om måneden.

Derudover sidder jeg i "Rådet" hos Mellemfolkeligt Samvirke (MS), og er naturligvis medlem der. Jeg har været frivillig for MS siden 2007 efter jeg var i Mozambique gennem Global Contact.

Jeg støtter som udgangspunkt helst organizationer som arbejder med udvikling og ikke nødhjælp - Nødhjælp er HELT klart nødvendigt, men med den rette udviklingsbistand/hjælp vil mange på sigt kunne undgå at skulle bruge nødhjælp. Jeg støtter dog alligevel også indsamlinger til nødhjælp, da ofrene endnu ikke kan være dem foruden.

Og så kan jeg godt li at støtte organizationer som ikke kun støtter der hvor det rullende kamera kører, men også har fokus på de stille katastrofer.

Mangler du babygrej?

Cybex2GO bæresele, Babasling slynge, manuel brystpumpe fra Philips + mange løsdele til flasker som alt sammen passer sammen, flaskevarmer & desinficator + meget mere

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:33

Jeg har i mange år støttet WSPA med 100,00 kr. om måneden.

Modtager i ny og næ deres medlemsblad, men da jeg er meget "sart" ( ) ang. dyreskæbner, bliver det bare uåbnet smidt ud igen.

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Nej - jeg støtter når der kommer
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 13:47

en sag, jeg vil støtte, gør det ikke konsekvent.

Taz - hvis du bare smider bladet ud - (fuldt forståeligt) hvorfor så ikke bede om IKKE at få det, så kan foreningen spare bladet og portoen og dermed "øge" dit bidrag

.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrenes beskyttelse
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 12:56

Jeg er lidt træt af, at de fleste hjælpeorganisationer - både for dyr og mennesker - har nogle ret "mondæne" adresser... Det må koste en pæn del af de penge de får ind i støttekroner.

Men jeg er dog medlem af dyrenes beskyttelse, men overvejer at melde mig ud, da jeg umiddelbart har et problem med måden pengene forvaltes på.

Bl.a synes jeg, at det er spild af penge, at jeg skal have fat i en såkaldt katteinspektør (han er vist lønnet af D.B) til at komme ud og vurdere og afhente herreløse katte. Hvorfor kan jeg ikke selv blot aflevere disse på D.B internat?

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

støtteforeninger...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 23:48

Efter afsløringer af Amdi Petersen, Master Fatman og lignende foreninger er jeg blevet lidt skeptisk overfor alle de forskellige foreninger der bor på landet dyreste adresser og sender dyre tv-reklamer i den bedste sendetid.

Heldigvis er der andre måder at støtte de områder man gerne vil hjælpe. Jeg gør fx. som nedenstående:

• Jeg køber aldrig det alle billigste kød, da det er rimelig indlysende, at det er de dyr der har haft de ringeste kår og det ønsker jeg ikke at bidrage til. Tilmed vil jeg gerne have råvarer i ordenlig kvalitet.

• Jeg foretrækker, at købe dansk og helst lokalt, da Danmark er ved at blive et "lav-pris-samfund" hvor alt går op i sparede kroner, fremfor kvalitet. Hvis den tendens fortsætter, så mister vi endnu flere arbejdspladser til udlandet, hvor det er billigere at producere varerne og vores udkantsområder dør endnu mere hen.

• Jeg køber ikke ARLA hvis jeg kan blive fri, for jeg vil hellere støtte mindre danskejede virksomheder og ikke store monopol lignende firmaer som udnytter deres positition og bruger uetiske forretningsmetoder.

• Jeg har lige købt 2 misrøgtede ponyer og er igang med at opfede og få dem på højkant med alt hvad det indebærer med smed, dyrlæge osv.

Så alt i alt, så prøver jeg at hjælpe de områder jeg synes har brug for hjælp eller som jeg ønsker at støtte lidt mere direkte, hvad enten det er landbruget, dyrevelfærd eller misrøgtede ponyer.

0
0
Svar på denne tråd

støtte..
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 00:01

Jeg støtter hver måned Anima, Green Peace, Peta og Sea Shepherds :)

-Veo; Veganer og dyreretsaktivist!

Stald Nordlund www.StaldNordlund.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Is'føllet Ljúf fra Nordlund

.

*Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd

Bladet
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 11:42

Stella 2:

Ser du, den mulighed har jeg slet ikke overvejet

Men da det vidst kun er et blad om året, jeg modtager, kan det nok ikke give dem ret mange flere ører i kassen - beklager

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider