|
|
| brugt udstyr - byder i ikke? |
|
|
Hej Vil bare gerne lige høre jeres mening. Jeg kigger en gang imellem på brugte sadler og andet udstyr. Ikke fordi jeg lige mangler noget nu, men den bette bliver jo 2 år til sommer, så hvis der lige dukkede et godt tilbud op, sååå . Men der er jo meget til salg, og har nogen gange budt på noget, rimelige bud, ikke useriøse bud, 100 højst 200 under den fastsatte pris. Men synes ikke nogle af sælgerne er til at handle med?? Det er selvfølgelig også ok, men troede bare de gerne ville af med tingene, når de f.eks har haft dem til salg i et par måneder. Hvad er jers mening, og hvis i er sælger, er jeres pris så altid fast? Håber på en god dialog  Heidi
Oliver, dejlige fjordbasse , jeg glemmer dig aldrig. Mirakie, du vil altid have en særlig plads i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salgannoncer |
| Forfatter:  |
Tine85 |
| Dato:  |
09-01-2011 17:47 |
|
Hejsa Hvis jeg har noget til salg - sætter jeg det altid ( indrømmet ) lidt højrer end jeg forventer som mindstepris - så er der lidt at handle med imellem køber og mig - men jeg syns at jeg har været en rimelig sælger / køber...men kan godt følge dig i at der er mange som holder fast i deres pris...hvilket jo i virkeligheden bare trækker salget ud medmindre der er en der bider på og bare MÅ eje varen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******** |
|
|
Jo jeg byder altid. Syntes tit folk vil have for meget for deres ting. Har lige budt på noget duplo lego til min datter, som selvfølgelig er godt brugt af deres børn. Hun skriver ny priserne uden for tingene så man skal byde ud fra de priser. Jeg bød på noget der havde en ny pris på 1400 kr og hun ville ikke under 700 kr for det. Ja så køber jeg hellere nyt...
Mor til den dejlige pige Alice Sofia og en lille blob i maven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg byder aldrig selv på varer medmindre de er på auktion. Har før spurgt folk om hvad deres pris var har og nu. Passer den til hvad jeg vil give slår jeg til og betaler med det samme. Sælger jeg, så er prisen fast. Jeg gider ikke folk leger auktion.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Grunden til at jeg køber brugt (nogen gange), er fordi jeg vil spare nogle penge. Og må ærligt indrømme, at jeg forventer at der er mulighed for at forhandle, når det er brugte ting. Folk som absolut SKAL have den pris, dem springer jeg over. Sælger jeg ting på nettet, sætter jeg en rimelig pris, og så er der mulighed for at forhandle....
Vh Pernille Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon* & kattene Dina & Kailey. R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!! Klik: *Stald Royal* = Eller se min Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nu har jeg handlet med brugt rideudstyr i rigtig mange år efterhånden, og jeg er ihvertfald altid til at handle med ) Når jeg selv lige falder over noget jeg godt kunne tænke mig, byder jeg også - man ved jo aldrig om sælgeren vil gå lidt ned i pris  Og ligesom Tine85 skriver, sætter jeg også for det meste mine priser lidt højere end hvad jeg egentlig vil sælge til, for så er der rum til at prutte lidt 
SigneKryger? Frederik Petersen Gram 26/6 - 2010 Jeg elsker dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er så dårlig til |
|
|
at handle. Jeg er simpelthen en kylling. Jeg har tit lyst til at give et bud, men synes jo ikke jeg vil fornærme nogen så jeg tror aldrig jeg har budt. Når jeg selv skal sælge sætter jeg med vilje prisen højere end jeg vil have for når folk byder kan jeg næsten ikke få mig selv til at sige nej. Generelt er jeg faktisk rigtig dårlig til at sige nej, nok også derfor min mand er ved at gå i selvsving over alle de mærkelige abbonnementer han skal opsige Synes bare det er så synd for de gadesælgere at de kan stå i flere timer og alle afviser dem...
Louise Man lærer mere ved at lytte, end ved at tale selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gør begge dele |
|
|
Jeg både byder og handler til prisen - det afhænger virkelig af hvilken pris man forlanger for sine ting og hvad det er for nogle ting. Halv pris af nypris er generelt en god pris (synes jeg) men nogen gange har sælger jo ikke lyst til at sætte prisen så langt ned, især ikke, hvis produktet faktisk præsenterer en højere værdi. Og er varen attraktiv nok, ja så køber man den vel også. Det er tydeligt at se, at er det et populært produkt, så ryger varen ofte også til en højere pris og så er der mere efterspørgsel = konkurrence - og dermed ikke nogen ekstra rabat at hente  Når jeg selv sætter ting til salg, så gør jeg det ikke af nød og hvis jeg får forespørgsel om jeg er til at handle med, så er jeg altid frisk på en god handel. Men det skal være realistiske bud i forhold til salgsprisen - ellers takker jeg pænt nej og venter til der dukker en seriøs køber op. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brugt.. |
| Forfatter:  |
Katrinen |
| Dato:  |
10-01-2011 08:01 |
|
Jeg syntes generelt folk vi have for meget for deres brugte ting. Fx. er jeg ved at finde en sadel. Den koster knap 3800fra ny og alligevel regner de fleste med at de kan få 2500-3000 for den uden at de har en kvittering på den eller på anden måde kan "bevise" at den "kun er 1½ år gammel"...(Sadler er aldrig ret gamle når de bliver solgt)  Jeg handler ikke om prisen hvis jeg syntes den er ok, kun hvis jeg mener den er for høj. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jeg giver tit flabede lave bud med den besked at de kan kontakte mig hvis de vil sælge til den pris - og nøj hvor har jeg fået mange ting meget billigt! Lækre velholdte Kieffer dressursadler til 2.000 kr.. Ja det betaler sig at være lidt flabet! Mange er jo desperate...
Ejer af; - Narnia fra Lille Nørregård IS
- Harpa fra Ytra-Vallholti IS (ifol)
- Álfur fra Danefeld IS
- Diamant DV866
OS Oslo trense str II sælges! Nypris 5.700,- NU 4.000,- ALDRIG BRUGT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Købe sælge |
|
|
Ja, jeg byder gerne, hvis jeg skal købe. Og tager altid imod bud, når jeg sælger. Prisen er sat efter hvad jeg gerne vil have for tingene, men jeg er altid til at handle med. Hvis jeg finder en ting jeg vil købe, kommer det an på prisen, om jeg byder. Er den i forvejen urimelig lav, ser jeg ingen grund til at presse prisen yderligere...
Mvh Maria
Imellem sort og hvid er der en masse farver
En god hest har aldrig en dårlig farve. Gammelt ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg |
|
|
Synes, at prisen er højere end, hvad jeg selv ville sælge for, så byder jeg ellers ikke. Jeg har lige solgt datterens hvide ridebukser (Tophorse med fuld skind) og hendes stævnejakke (HKM), faktisk kun lidt brugt, men til en sætpris af 150 kr, ja det er billigt, men det skal også kunne betale sig, at handle brugt, ellers kan man lige så ofte få rabat hos butikkerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
Jeg syntes man skal kunne prutte om prisen når man handler. Jeg prutter også om prisen ved nye ting og det kan faktisk give ret gode rabatter.  Når jeg selv sælger ud af mit brugte rideudstyr så er jeg da forberedt på at folk vil have afslag.
Engang Oldenborg, altid Oldenborg og nu også med Pinto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|