Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

råd ang kat
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 17:54

hey

Jeg har brug for lidt hjælp vi har i dag på arbejdet fået indleveret en fin lille kat som desværre hverken er chippet eller øremærket dog har den halsbånd så er ikke i tvivl om at den tilhører nogle...

katte er desværre kommet lidt tilskade med den ene bagben og er nu i behandlig her hjemme hos mig ind til en ejer træder frem... problemet er bare at vi ikke kan finde en sådan vi har ringet til kattensværn, dyrenesbeskyttelse og alle andre tænkligesteder men ingen har meldt den savnet....

Hvordan kommer jeg lige vider her fra... jeg er ikke det stor katte menneske men har indvildet i at havde den weekenden over da jeg ikke syntes at den skulle sidde i et bur på klinikken helt alene...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 17:56

Tag et billede af katten og hæng det op i lokale supermarkeder m.m. - med overskriften "Er jeg din?" eller lign.

Det kan være, det giver pote. (Haha).

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09

Skal du have lavet dåbs-, fødselsdags- eller bryllupskage?

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 18:29

Har du checket om den er efterlyst ved politiet ?

Gitte

Systematik giver sikkerhed

Boer/nubiske geder sælges

0
0
Svar på denne tråd

Du kan
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 19:20

også fremlyse på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside og tjekke om nogen skulle have efterlyst den.

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til Frederik født 280908

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 19:40

Du kunne også fremlyse den i de lokale aviser - og tjekke, om der er en efterlysning af den der.

Held og lykke ...

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

Hittekat
Forfatter: 
Dato:  08-01-2011 17:46

Jeg har også stået med en hittekat engang.

Jeg valgte så, for ikke at risikere at udlevere katten til de forkerte, at skrive så lidt som muligt om den på sedler og hængte op i kvateret hvor den blev fundet. Så ku ejer ringe og beskrive den og jeg vidste at den kom til dens eget hjem.

Nåede kun at have den nogle timer, før ejer ringede.

Det var en kat uden aftegn, men den skilte sig alligevel lidt ud, så jeg skrev bare noget med "Lille sort kat fundet - kontakt XXXXXXXX)

Nogle timer efte ringede en kvinde og kunne fortælle alder, køn og kendetegn ved katten og han kom godt hjem igen :) Han havde været væk i nogle dage, men blev faktisk fundet meget tæt på sit hjem. Det var dog en ung killing, så han var nok ikke helt sikker på sine omgivelser endnu :)

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider