Ja jeg må simpelthen ud med min frustration nu !
Kender I det når I synes jeres veninde bestemmer ALT for meget over hendes kæreste? Hun sørger altid for at tingene kommer til hendes fordel, hun manipulere kæresten rundt i alle hjørner for og få hendes bid af kagen ?
Eksempel: Vi var for få dage på resturant, og min kæreste og min venindes kæreste skulle have en 3 retters menu, jeg havde valgt en enkelt menu og det samme havde min veninde. Hun havde ikke opfattet at de havde bestilt 3 retters menu, og blev muggen oven deres forret blev serveret først, og hun begyndte og tigge og be sin kæreste om og smage hans mad, og hun havde næsten fortæret hans forret inden han selv havde spist!! Det er bare 1 af de ting der er chokerende.. Hvis de skal til fester og der er 2 ting samme dag, med hver deres venner eller familie, er det altid hendes venner eller familie der bliver valgt!!
Det er simpelthen skrækkeligt at man kan være sådan en møgkælling overfor et ganske flinkt menneske som gør alt for og gøre hende tilfreds!!
Det er groft sagt, I know, men nøj hvor er det hårdt og sidde og være tilskuer til, jeg ved godt at manden selv finder sig i det, men ihhh hvor jeg ikke forstår ham!!
Min veninde har i alle år været den som blev muggen hvis ikke tingene blev gjort efter hendes hoved, hun er typen som tog venindernes kærester, og ja jeg kunne blive ved.
Jeg har aldrig været tæt på hende når hun har haft kæreste på, men da vores kærester er kammerater har jeg nu fået syn for sagen, og hold op hvor er hun en hejer. Det er godt nok skræmmende!! og jeg ved os godt at jeg ikke skal sige noget til hende for så snakker hun ikke til mig de næste 1000 år. Kender hende! Ingen skal sige hende imod!! og min kæreste siger os tit, at jeg skal passe på for det er os hans kammerat , selvom han kan se det samme som mig, så siger han også, at det er hans eget valg og være sammen med hende!!
Kender i sådan nogle veninder/bekendte m.m??
Det er simpelthen for ... ja irriterende og se på...