Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

veninder og deres kærester
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 08:12

Ja jeg må simpelthen ud med min frustration nu !

Kender I det når I synes jeres veninde bestemmer ALT for meget over hendes kæreste? Hun sørger altid for at tingene kommer til hendes fordel, hun manipulere kæresten rundt i alle hjørner for og få hendes bid af kagen ?

Eksempel: Vi var for få dage på resturant, og min kæreste og min venindes kæreste skulle have en 3 retters menu, jeg havde valgt en enkelt menu og det samme havde min veninde. Hun havde ikke opfattet at de havde bestilt 3 retters menu, og blev muggen oven deres forret blev serveret først, og hun begyndte og tigge og be sin kæreste om og smage hans mad, og hun havde næsten fortæret hans forret inden han selv havde spist!! Det er bare 1 af de ting der er chokerende.. Hvis de skal til fester og der er 2 ting samme dag, med hver deres venner eller familie, er det altid hendes venner eller familie der bliver valgt!!

Det er simpelthen skrækkeligt at man kan være sådan en møgkælling overfor et ganske flinkt menneske som gør alt for og gøre hende tilfreds!!

Det er groft sagt, I know, men nøj hvor er det hårdt og sidde og være tilskuer til, jeg ved godt at manden selv finder sig i det, men ihhh hvor jeg ikke forstår ham!!

Min veninde har i alle år været den som blev muggen hvis ikke tingene blev gjort efter hendes hoved, hun er typen som tog venindernes kærester, og ja jeg kunne blive ved.

Jeg har aldrig været tæt på hende når hun har haft kæreste på, men da vores kærester er kammerater har jeg nu fået syn for sagen, og hold op hvor er hun en hejer. Det er godt nok skræmmende!! og jeg ved os godt at jeg ikke skal sige noget til hende for så snakker hun ikke til mig de næste 1000 år. Kender hende! Ingen skal sige hende imod!! og min kæreste siger os tit, at jeg skal passe på for det er os hans kammerat , selvom han kan se det samme som mig, så siger han også, at det er hans eget valg og være sammen med hende!!

Kender i sådan nogle veninder/bekendte m.m??

Det er simpelthen for ... ja irriterende og se på...

sagde hende der har 2 af slagsen ;)

0
0
Svar på denne tråd

Dont ...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 08:33

Jeg ser sådan på det, at siden manden/konen bliver i det, så må det gode opveje det dårlige og personligt ville jeg ikke blande mig i folks forhold, måske kommentere hvis de spørger, men aldrig prædike for dem. Jeg går ud fra at voksne mennesker selv kan sige fra hvis de er utilfredse med deres forhold.

Nogle kan jo også godt lide at blive bosset rundt, min kæreste kan bliver muggen på mig fordi jeg IKKE gider fortælle ham hvad han skal gøre nogle gange ... han vil gerne jeg gad bestemme lidt. Men sådan er jeg ikke, han må gøre hvad han stort set vil ... det har han det lidt svært ved, Men det gode må jo opveje det dårlige da han bliver hos mig .. :)

Så tror ikke du skal have så ondt af ham, manden kan vel bare gå hvis han er ulykkelig

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

tak for dit svar
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 08:43

Det er rigtigt at han bare kan gå hvis det er han ikke er tilfreds..

Det skal også siges at min veninde og hendes kæreste havde en lille affære inden de fandt sammen, da fyren først skulle ha afsluttet hans forhold med hans eks...

Så er nok os bare et eller andet sted bange for at hvis hun bliver ved med og være så "hård" overfor ham, tager han den nemme løsning og gør det samme mod hende.. Men ja det er selvfølgelig hans valg.. man kan ikke gøre så meget i sådan en situation..

Forstår bare ikke folk ikke sætter mere pris på deres kæreste end det..

Nu har jeg været tilskuer til faktisk samme mønster hos min plejefamilie , og de stadig sammen efter 25 år...

Det er bare utroligt der er mænd som godt kan lide og være i sådan et forhold.. synes jeg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 09:51

Der er vel ikke meget man kan gøre uden at træde en eller anden over tæerne.
Jeg er helt enig med dig, det er slet ikke det, min mosters mand er også den største tøffelhelt (han fik den STØRSTE sviner, fordi hun ikke ville have haft den gave, som han var RIGTIG stolt af at have købt til hende)
-Men hvad kan du gøre? Veninden bliver sur, og fyren... det er din kærestes ven..

Parforhold er svært, folk bliver sure og det er ikke det værd, selvom det gør en trist ved at tænke over at folk behandler deres bedre halvdel på denne måde..

I min familie, så kommer folk med små hentydninger, positive som negative som i "nu kommer du til at sove på sofaen?" etc. Jeg ved ikke om det vil fungere i dit tilfælde, men sådan er min familie, giftpile og kommentarer... suk jeg er glad for ikke at bo hjemme!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 10:12

Jeg synes du skal blande dig uden om...

Kan ikke forstå at man gider blande sig i, hvordan andre mennesker lever deres liv. Du behøver ikke forstå hvorfor han/hun gør som de gør - det må være deres sag.

0
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 11:59

Nett16: Så vidt jeg ved har jeg heller ikke blandet mig i deres forhold? det mener jeg ikke jeg har nævnt noget om?

Det er deres forhold og det er sådan de vil leve, det er fair nok. Jeg måtte bare ud med min frustration om at det er ufatteligt at vi har sådan nogle medmennesker som kan være så egoistiske og kun vil gøre alt til deres forhold

Goldfish: Jeg har ikke skrevet noget om at jeg ville gøre noget ved dette problem, men jeg har skrevet at jeg måtte ud med min frustration. Jeg vil ikke sige noget til hende, MEDMINDRE, hun en dag selv skulle komme og spørge, eller hvis hun gør andre pinlig berørt ligesom den aften på resturanten så får hun afvide at hun altså er i byen og skal lade være med og opføre sig som et 5 årigt barn!! Men nej ellers ikke. Så var min point bare om andre os havde sådan nogle veninder...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 15:29

Hvad med, når du vel i bund og grund ikke kan lide hendes selvsskab, aftaler med kæresten, at i IKKE laver mere par - par ting med dem, og at de to gutter istedet for, kan ses og hygge sig sammen?

Så slipper du for at glo på hende, og på hvordan hun behandler sin kæreste, og drengene vil sikkert hygge sig meget bedre, uden hende den sure, og ja, uden dig som bliver sur over hende ;) (ment venligt)

Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3

0
0
Svar på denne tråd

tak for dit svar
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 19:00

Hun vil meget hurtig finde ud af at der er noget i vejen, der skal meget lidt til så får man en besked: Er alt i orden mellem os? hvis man begynder og opfører sig underligt..

Som sagt.. kan godt forstå det er hans valg.. måtte bare ud med min frustration og hører om andre kendte til samme problem..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider