så har man prøvet det med,efter at have brugt både tid og penge på at gøre vejen til rideskolen ,med salt og skaller skulle stien jo prøves af,afsted gik det med prinsessen,hun gled et sted og sprællede rundt,ret farligt når hun kom uden for den sti vi havde lavet. resten af vejen gik fint og tilbageturen gik også fint indtil vi når det sted hvor hun gled tideligere ,lavede hun samme stundt.
da hestene ikke kan komme på fold, grundet at den er helt iset til. ville vi lufte bølle og adonis i ridehallen også. ved samme sted danser de også sprælledans og resten af turen gik fint.
imens at m.... trasker rundt i ridehallen suser jeg tilbage og smider en trillebør hestemøg /træpiller,,nu kan de da ikke glide mere der,, men jo det kunne de ,. den sprællen foregik ud for en elbox
og undrede mig nu.? for der var ikke glat mere. jeg kommer også i tanke om at der tit var halvoptøet der når det ikke frøs så meget.
vi ringede til himmerlands el forsyning,og forklarede dem om vores mistanke til elboxen og vores oplevelse og de kom ret hurtigt. det viste sig at der var brud under vejen fra boxen til huset på den anden side af vejen. hilsen nogle noget opkogte piger sanne