Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hestene fik stød fra jorden
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 17:52

så har man prøvet det med,efter at have brugt både tid og penge på at gøre vejen til rideskolen ,med salt og skaller skulle stien jo prøves af,afsted gik det med prinsessen,hun gled et sted og sprællede rundt,ret farligt når hun kom uden for den sti vi havde lavet. resten af vejen gik fint og tilbageturen gik også fint indtil vi når det sted hvor hun gled tideligere ,lavede hun samme stundt.

da hestene ikke kan komme på fold, grundet at den er helt iset til. ville vi lufte bølle og adonis i ridehallen også. ved samme sted danser de også sprælledans og resten af turen gik fint.

imens at m.... trasker rundt i ridehallen suser jeg tilbage og smider en trillebør hestemøg /træpiller,,nu kan de da ikke glide mere der,, men jo det kunne de ,. den sprællen foregik ud for en elbox

og undrede mig nu.? for der var ikke glat mere. jeg kommer også i tanke om at der tit var halvoptøet der når det ikke frøs så meget.

vi ringede til himmerlands el forsyning,og forklarede dem om vores mistanke til elboxen og vores oplevelse og de kom ret hurtigt. det viste sig at der var brud under vejen fra boxen til huset på den anden side af vejen. hilsen nogle noget opkogte piger sanne

bokse udlejes i stor restrup v.nibe

bokse ink.strøelse + hø +ridehal(20-40)

ialt =1200 mdr <3 lille hyggelig stald med plads til 22 heste <3 der er underviser på stedet (ANDREA)

kontakt lene tlf 29780058

0
0
Svar på denne tråd

det kunne være gået ret galt....
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 18:23

... heste er før døde af at gå over den slags.

0
0
Svar på denne tråd

ja uha da
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 18:34

ja det har jeg hørt, og i går aftes reagerede adonis ikke på noget ,da vi gik forbi men det må være taget til p.g.a frosten er kommet længere ned i jorden.

bokse udlejes i stor restrup v.nibe

bokse ink.strøelse + hø +ridehal(20-40)

ialt =1200 mdr <3 lille hyggelig stald med plads til 22 heste <3 der er underviser på stedet (ANDREA)

kontakt lene tlf 29780058

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider