Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ang svensk kursus
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 22:46

hej alle HN´er .

Jeg har brug for gode råd og støtte i noget jeg tror jeg er til vej til at kaste mig ud i.

Jeg har boet i sverige fra 1988 til 2003. Er siden flyttet til danmark. Jeg taler og skriver både dansk og svensk flydende.

Idag er jeg blevet ringet op af en dame der spørg mig og jeg har tid og lyst til at undervise i Svensk på aftenskole.

Jeg meget i tvivl om dette er en god ide. Men hun lyder meget optimistisk og før jeg ved af det, siger jeg ja til hendes tilbud.

Jeg er meget i tvivl om jeg nu har sagt ja til noget jeg ikke er klædt på til .

Jeg har undervist børn førhen. Men voksne er noget andet .

Da jeg undeviste børnene var der i forvejen undervisningsmateriale jeg "bare skulle holde mig til".

Men jeg mangler undervisningsmateriale! Jeg har søgt på google her til aften for at finde diverse bøger for danskere der vil lære svensk.

Men jeg synes det er svært at finde noget, finder kun lydbøger og computerspil.

Min plan er: som det første i morgen tidlig, ringe til et universitet i malmø og spørge om jeg må låne en pensumliste da de har kurser i svensk for dansktalende.

tror I at det er realistisk at de vil låne mig sådan en?

Jeg har tænkt tanken at jeg bare kan finde nogle af mine gamle bøger fra skolen men synes slet ikke det er relevant, da sproget skal være for begynder. Mine gamle skolebøger er på et højere niveau .

Er der nogen af jer der har sådanne grundbøger i "svensk for begynder"?.

Jeg har tænkt mig at endevende samtlige boghandlere i byen i morgen samt endevende internettet for undevisningsmateriale. hvis ikke jeg finder noget ringer jeg og siger til damer(min chef) at jeg ikke gør det.

Håber at noget af jer kan hjælpe

Mange hilsner Sanne

1 st "Reinsman" underlag sælges. Købt fra ny af for 800kr, Brunt. 82cm x 83cm og 2,5cm tykt. Brugt i 3 mdr. Føljer ryggen og er "løftet" fra manken. Et super lækkert underlag. Kom med bud :D

0
0
Svar på denne tråd

Har du evt. prøvet.....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 22:51

..... biblioteket???

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

ikke endnu
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 22:52

men det står definitivt også på min liste glemt bare at skrive det på før.. tak

1 st "Reinsman" underlag sælges. Købt fra ny af for 800kr, Brunt. 82cm x 83cm og 2,5cm tykt. Brugt i 3 mdr. Føljer ryggen og er "løftet" fra manken. Et super lækkert underlag. Kom med bud :D

0
0
Svar på denne tråd

hop hop
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 23:16

en hurtig søgning gav mig denne

www.saxo.com/dk/item/johannes- schumann-dansk-svensk-for-begyndere- paperback.aspx?searchkeyword=svensk+ for+begyndere#description

ved egentlig ikke om man må linke på den måde men prøver...

Held og lykke med undervisningen

0
0
Svar på denne tråd

tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 13:00

mange tak for hjælpen

andre der har gode forslag til undervisnings materiale?

hilsen sanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider