Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Onfone... Hjælp...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 14:39

Hvordan kommer man ud af onfone's mail liste?

Min kæreste ville for noget tid siden gerne skifte til onfone, og er derfor kommet på deres mail liste, men da de ikke kunne finde ud af at modtage fuldmagten til at flytte hans nr. (sendt 5 gange pr. mail og 3 gange med post) opgav han og fik et andet firma... Det var ikke muligt at skifte nr., da han havde eget firma med de dertil hørende visit kort, havde lige fået ny sending hjem...

Nu er det så at han bliver ved med at modtage huske mails for at sende fuldmagten til nr. skift, selvom han har skrevet, mailet og ringet til dem for at sige at det var lige meget... De lover at slette ham, men lige meget hjælper det...

Sidste gang de sendte noget stod der "Kære Kunde", han betaler ikke noget til dem, så han er jo ikke kunde, men det er noget irriterende...

Derfor ville jeg hører om der var nogen her inde der viste hvordan man kunne gribe det an... Det er jo lidt spild af deres tid at de bliver ved med at sende noget ud, selvom det nok foregår automatisk, og spild af hans tid at skulle slette det gang på gang...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

Uønsket mail.
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 15:08

Er der ikke i selve mailen, sådan et felt "hvis du ikke ønsker flere nyheder (eller lign) fra os, så afmeld her" og så et felt man kan trykke i ?

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 15:24

Ikke lige hvad jeg har kunne se, men når man ringer ind til dem, burde det jo ikke være så svært at slette mailen fra deres liste, så den ikke kom mere...

Kan desværre heller ikke bare blokere den, det kunne ellers osse have været en mulighed...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

Onfone
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 18:28

Jeg har Onfone, og ingen problemer.

Men ring til dem. Det gør jeg hvis jeg har spørgsmål. Lad jer ikke skræmme af at være nr 21 i køen, det går ret hurtigt med at komme igennem.

Hilsen Benedicte

R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen.

Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 19:30

Vi har ringet til dem mange gange, og de er rigtig flinke, men de gør bare ikke hvad de bliver bedt om... For han står tilsyneladende stadig på deres mail liste...

Men vi må jo bare prøve at ringe igen...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 19:37

Er der tale om deres nyhedsbreve? For så skal der i henhold til markedsføringslovgivning være et link i mailen, hvorfra man kan afmelde sig nyhedsbrevet.

Eller, om end ikke andet kan man gøre dette på deres hjemmeside så vidt jeg husker.

Mvh Eva.

Og nej, selskab staves ikke "selvskab"... og generelt staves ikke "generalt" - i hvert fald ikke i følge ordbøgerne. (men stavefejl skal der selvfølgelig være plads til :) )
0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 19:50

Det er en mail der skal huske ham på at sende fuldmagten... Når man ringer til kundeservice siger de at det ikke er noget problem at slette ham, og at nu er han slettet, men så går der typisk nogen dage, og så kommer der en ny: "Husk at sende din fuldmagt" mail...

Har lige snakket med dem igen, men må desværre vente til i morgen da han kun kan se at vi er skrevet op... Han mente ikke at vi havde ringet og afmeldt, så det må vi jo prøve at gøre det i morgen... Forhåbentlig lykkedes det... Men nu ved vi da at de andre i kundeservice ikke har gjort hvad de havde havde lovet at de ville... Men måske er lykken med os i morgen...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider