Hvordan kommer man ud af onfone's mail liste?
Min kæreste ville for noget tid siden gerne skifte til onfone, og er derfor kommet på deres mail liste, men da de ikke kunne finde ud af at modtage fuldmagten til at flytte hans nr. (sendt 5 gange pr. mail og 3 gange med post) opgav han og fik et andet firma... Det var ikke muligt at skifte nr., da han havde eget firma med de dertil hørende visit kort, havde lige fået ny sending hjem...
Nu er det så at han bliver ved med at modtage huske mails for at sende fuldmagten til nr. skift, selvom han har skrevet, mailet og ringet til dem for at sige at det var lige meget... De lover at slette ham, men lige meget hjælper det...
Sidste gang de sendte noget stod der "Kære Kunde", han betaler ikke noget til dem, så han er jo ikke kunde, men det er noget irriterende...
Derfor ville jeg hører om der var nogen her inde der viste hvordan man kunne gribe det an... Det er jo lidt spild af deres tid at de bliver ved med at sende noget ud, selvom det nok foregår automatisk, og spild af hans tid at skulle slette det gang på gang...
Perle
Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt
Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008
Farvel Felix
Hvil i fred
Charmetrold og Hjerteknuser
D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro
Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...