Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nu med rotter :-)
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 23:19

Ja altså ikke disse løbske rotter der formerer sig i hobetal i ens uskyldige isolering osv, nej søde fine tamrotter. Hurra!

Ja, faktisk er det datteren der har fået rotter, men lad os bare sige det sådan at der ikke kommer dyr her i huset uden mor også synes det er sjovt ;-)

Vi hentede i dag og ihh, hvor er de søde.

Har fundet tamrotter.dk som er en rigtig hyggelig side, men hjælp! jeg kan ikke finde ud af at oprette mig som bruger.

Det er noget med en autoritationskode jeg ikke kan finde.

Nogen rotte entutiaster der kender forummet og kan hjælpe?

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd

koden.
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 23:38

Du afventer nok godkendelse fra admin., der kommer en mail til dig når du er godkendt. :)

0
0
Svar på denne tråd

nu med rotter :-)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 22:10

Hej Louise; altid ved hånden når man lige har brug for dig ;-)

Mht tilmelding så er det når man sidder og udfylder den her liste med mailadresse osv, der henvises man til at finde en autorisations kode på forummets forside under "regler for brug af forum" og det er denne kode jeg ikke kan finde.

Hvis du har brugerkonti hos tamrotter.dk kan du så lokkes til at forhøre dig?

Eller måske være den der hjælper med spørgsmålet om hvordan man lukker sine rotter løs i stuen uden total-kaos?

Jeg har en meget lille og meget overfyldt stue med 1000 hemmelige kroge hvor en rotte kan gemme sig og hyggegnave. Hvordan gør du/andre, for kan se at mange har dem løst på gulve og møbler, men vil jo gerne fange dem igen.

Og lidt om hvordan man lærer dem at bruge bakke i buret og hvad de bedst kan lide som bakke.

Andre må også gerne svare ;-)

Og komme med gode tip til en førstegangs rotteejer...

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd

bumtibum..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 22:18

Mine rotter har aldrig gider bruge toiletbakke ;) Det er meget individuelt om rotter vil det eller ej. Generelt er der vist ikke den største succes, desværre!

Jeg har kun mine løs i seng eller sofa e.lign. da jeg for det første har katte ;) og for det andet som dig har tusind kringelkroge, ledninger osv., som jeg ikke ønsker dem i.

Dem jeg kender der har dem løs har også de ting, minus katte, de er bare ligeglade ;)

Og så skal man nok kun lukke dem ud on the loose når de er ordentligt håndtamme, så de ikke er bange for en, så blir det nok svært at få dem ind igen :D

- Julie med Mimira <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider