Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nytårsfortsæt: Slankekur - Mål: 25 kg.
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 02:08

Jep - Jeg har sagt sååååeh mange gange, at NU skulle jeg tabe mig, men kun én gang har jeg holdt det, og det varede kun en uge (tabte mig så også 7 kg. på den uge).

Nytårsaften sidste år, vejede jeg 63 kg.

I februar mistede jeg min hest og fløj på 3 mdr. op på 87 kg, grundet trøstespisen og mangel på motion.

Jeg kom i sommers ned på 80,8 kg, men faldt i igen, og svingede mellem 82 og 84 kg i lang tid.

Jeg endte så helt oppe på 89 kg, og er nu nede på 86-87 kg igen.

Men men men - For første gang er MIT nytårsfortsæt, at tabe mig.

Jeg har altid tabt mig i julen, og har altid været en slank pige.

Bare se en mave jeg havde på efterskolen i 01'-02':

Billede

Den mave har jeg stadig, jeg har bare på en måde fået den til at se anderledes ud, men er sikker på at jeg kan få den igen.

Jeg døjer dog med arbejdsskade i ryggen og slidgigt i hoften (min hofte låser hvis jeg bevæger mig forkert og for meget), hvilket gør, at det er begrænset hvilken form for motion jeg kan holde til.

Men men, jeg kvitter cola 100% - Er blevet afhængig af cola, i tiden hvor jeg sørgede over tabet af min hest, og drikker idag 1 liter dagligt.

Ligeledes er slik og fed mad bandlyst, for ellers kan jeg ikke holde det.

Jeg tabte mig sidst hvor jeg udelukkende spiste kylling, magert kød, grøntsager samt frugt og grønt - og ja, tabte mig 7 kg. på 7 dage (hvor de første kilo var væske).

Jeg har tænkt mig at prøve samme igen, med et glas juice til morgenmad, og resten vand.

Kæresten er med på den, da jeg har hevet ham med i min trøstespisen, så vi trænger begge to.

Vi har lavet en deal der hedder sig, at den der holder den bedst, skal have en 50'er fra den anden, i sin opsparing (vi har hver en opsparing som vi kan bruge til hvad vi vil).

Det burde kunne motivere begge, plus at vi har regnet ud, at vi sparer 900 kr. om måneden i cola.

Det er jo vanvittigt!

Så ja, d. 1/1 laver jeg en tråd. Jeg tager et billede af mig selv, ligger det ind, og så opdaterer jeg hver måned, med et billede og en vægt :) Mest for min egen motivations skyld.

Hvis andre kan, så kan jeg også!

Godt nytår allesammen!

Mvh. Lykke

"If it's not a walker, it's just a horse"

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

Han killing sælges HER

Skilte til dyr laves HER

Nyt forum for Eksotiske dyr HER

0
0
Svar på denne tråd

Super..
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 03:38

..Idé :D burde jeg selv gøre.. er bare så svært at komme igang :(

Knus Daniella

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 07:02

Jeg er selv igang, har smidt de første 3.. Lang vej endnu, 12 kg endnu. Held og lykke.. Skriv hvis du manglermotivation, så kan vi bakke hinanden op!!

Hilsen Maria

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

09.04.2002-10.11.2010

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

omlægning
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 07:47

Jeg er SÅ meget med!!

Jeg tabte mig 15kg i foråret og det gik fint, især fordi jeg havde et arbejde hvor jeg gik fra kl 8 om morgenen til 19 om aftenen + red et par heste.

Samarbejdet mellem mig og arbejdsgiver gik i vasken og jeg måtte flytte hjem - ja, hjem til mors kødgryder med 0 job på hånden..

Det resulterede hurtigt i at jeg tog de 15kg på igen :(

Mit mål er helt klar at tabe 25kg inden sommeren kommer for alvor. Måske jeg ikke når de 25, men det lykkedes mig at tabe 10kg på 8uger sidst, så hvis jeg bare smider 4kg om måneden + det jeg taber ekstra den første måned, så burde jeg godt kunne tabe 20kg inden sommer.

Jeg opdatere nok ikke med billeder, men må jeg være med i din opdaterings tråd og skrive hvor meget jeg har tabt for hver uge?

Harvester

"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 08:24

Jeg vil gerne være med...

Tabte cirka det samme for to år siden - men har haft lidt for mange ting at slås med i mellemtiden - og har været lidt for gode venner med køleskabet... Så det er hele vejen IGEN for mig (hold op, jeg føler mig dum, når jeg EN gang HAR tabt mig - så kan jeg starte forfra igen-igen)...

Synes du er sej - og tak for lidt motivation også!

Mvh Krissie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er igang
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 10:37

men det går lidt sløvt her i julen. -Hvilket jo nok er meget naturligt.

Men såfremt jeg ikke får den fuldtidsstilling jeg har søgt i det nye år, så ved jeg hvad tiden skal gå med, frem til jeg får et fuldtidsjob: Ridning og træning, så jeg kan tabe de pokkers sidste 12-14 kg.

De skal væk nu!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 10:49

Sejt... Vægttab er også et af mine fortsætter.

Jeg toppede på 130kg for 3 år siden.. Fik en fedmeop. og kom ned på 75kg. Sidste 1½år er der sneget sig 10kg på igen så nu ligger jeg på 85kg.

Jeg vil rigtig gerne gi den en skalle de første 6mdr i det nye år og tabe 25-30kg. Jeg har heldigvis 2 supergode veninder som er med på ideen.

Glæder mig til at se dine opdateringer...

Og så er det sagt!

(Med forbehold for ændringer)

0
0
Svar på denne tråd

Når jeg har født
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 19:11

så skal jeg også tabe mig. Vejede 15 kg for meget da jeg blev gravid og de skal altså af igen. Plus det der evt skulle komme på ekstra undervejs. Så ikke et nytårsfortsæt, men bare et ønske fra maj måned og fremad :) Held og lykke med dit projekt :) Jeg vil følge din tråd.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 19:24

Jeg er med ...

Minimuns mål: 5 kg

Jeg vil glæde mig til at følge din tråd :-)

Hilsen Krumm

- Med Ghadir Ibn Jayyid

& Waheed Ibn Ghalahad

0
0
Svar på denne tråd

Nytårsfortsæt
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 21:04

Jeps, sådan et fortsæt har jeg også. Må hellere snart begynde at tro på, at det kan lade sig gøre, ellers kan det jo nok ikke

Jeg skal have lavet madplan og motionsplan. Jeg går nemlig ledig, så meget af min tid bliver brugt... lige her... ved computeren. Og det går jo slet ikke.

Men... lige et spørgsmål. For jeg drikker nemlig også cola hver dag, og kan slet ikke undvære det. Mest fordi jeg synes vand er for kedeligt til maden. Men eftersom at juice og saftevand er lige så usundt som cola (siges det jo) hvad kan man så erstatte cola med, hvis man gerne vil have lidt smag i sin væske??

Faktisk drikker jeg pepsi max, som indeholder 0,3 kalorie og 0 gram fedt. Det kan da ikke være helt galt så???? Ice tea indeholder flere kalorier end det...

Hjææææææææælp med mit cola problem...

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 22:03

Godt med sådan en tråd, jeg har nemlig præcis samme nytårsfortsæt og så kan vi jo motivere hinanden herinde.

Jeg er også colajunkie. Jeg har tidligere drukket Max, men fik en enorm sukkertrang ved siden af og tænkte for 2 måneder siden, at det så nok var bedre at drikke alm. cola. Jo tak, har så lige taget 4 kilo på.

Mit vigtigste fortsæt er HELT at stoppe med cola. Og nej det bliver ikke nemt, men det SKAL være. Noget der er godt at erstatte med, hvis man stadig vil have noget sødt, er danskvand blandet med hyldeblomstsaft, det smager dælme godt.

Jeg kickstarter min kur med 3 dage på NUPO. Det fjerner simpelthen min sukkertrang og giver mig lyst til ALT andet end pulvermad ;) Ellers er mine faste holdepunkter: 2 liter vand dagligt, 600 gr. grøntsager, lidt frugt og at spise hver 3. time. Dertil min. 1 times motion dagligt. ALT jeg spiser noteres.

NU skal det være, kom så piger :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Også mig...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 10:31

Jeg skal også igang med at motionere igen og spise ordentligt.

Trådstarter, det er vigtigt at du har en ordentlig madplan til dit projekt, ellers er jeg bange for at din plan smuldrer.

PrinsesseGuldHår

Lykkelig ejer af 3 tinkerbasser

Lehmanns-rideudstyr.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mit mål
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 10:54

Jeg vil vildt gerne tabe 3-5 kg. Så det vil jeg gøre en indsats for i januar måned. Og så skal jeg selvfølgelig holde vægten

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Cola no go
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 10:55

hvis man er cola junkie, så skal man tage en kold tyrker, fordi hvis man drikker cola dagligt vil det give lyst til mere cola, man skal simpelhen ud af det misbrug.

Jeg drak sindsyg meget sodavand for 3 år siden, men tog en kold tyrker på 14 dage - 3 uger og lysten forsvandt og i dag kan jeg drikke cola med måde, men drikker mest vand, drikker ikke cola dagligt mere drikker nok ikke engang 1½ l pr uge mere... før drak jeg nok 1½-2 l pr dag ... og man får det bare bedre

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

juiced.................
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 11:08

juice indeholder store mængder sukker.... press appelsinerne selv så slipper du...

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Tumle bum bimse
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 11:33

Og er da også med på at smide 20 kilo i det nye år ...

så har jeg nået mit mål med mit vægttab ... :)

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 13:49

Jeg ville gerne tabe 30 kg. har taget voldsomt på af anti depressiv medicin

I de sidste 2 år har jeg tabt mig 20 kg og er rigtig glad. Håber også at der er røget lidt i julen, plejer at tabe lidt i denne tid

Fantastisk og brokker mig ikke over julen og vægt i denne tid

Så jeg har tabt ca 20 kg på 2 år og vil tabe yderligere 30 så jeg kommer ned på 70 kg, så kan i selv lave regnestykket, bryder mig stadig ikke om det store tal

Godt initiativ og håber at vi alle kan holde det, da nytårsfortsætter ikke plejer at blive holdt længere end januar måned

Belinda

" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama

0
0
Svar på denne tråd

skal osse tabe mig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 19:19

da jeg blev gravid med min første søn toppede jeg 121kg da han skulle ud.. fik så en gastrisk bypass samme år han blev født, fandt ud af jeg var gravid under operationen, tabte mig 50kg i alt under/efter graviditet, blev gravid igen og har taget 10kg på igen.. jeg er sååååå træt af de 15kg jeg mangler at tabe.. så 2011 er det år jeg får tabt de sidste kg og forhåbentlig det år jeg får strammet mave og hvis jeg er mega heldig også ordnet mine teposer ;) så jeg er med i kampen.. ;)

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

me to...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 19:52

Jeg vil os være med... Jeg mødte for snart 4 år siden min kæreste og på en periode på 2 år tog jeg 20-22 kg på.. jeg har holdt min vægt... jeg har flere gange sagt nu skal de være, og nu skal det være.... men denne gang der vil jeg smide de 20 kg... i dag sagde vægten 76,0.

Jeg starter den 1/1 2011 og jeg er medlem af fitnes dk så det er bare at komme afsted selvom det er svært når man skal køre 20 min før man er der... men når man er kommet afsted så er det jo dejligt...

så i'm in...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er det...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 20:15

Jeg har virkelig brug for at vide, hvad det er i colaen, som sætter sig, hvis der hverken er kalorier eller fedt i...

HVAD SÆTTER SIG????

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

lykke ...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 20:31

Til TS. Jeg har svært ved at forestille mig dig med 25 kg for meget, men jeg husker dig jo også kun med den viste mave.

Jeg er med på kur, omend jeg ikke helt har haft tid til at lægge planene.

En del af min plan bliver at få noget ordentligt nattesøvn uden at have vågne børn flere gange/timer hver nat. Når jeg er i så stort underskud søvnmæssigt er det sværere at spise ordentligt selv, og min sukkertrang er helt ekstrem =overlevelses taktik.

hvor mange kg der skal af, må jeg lige afveje, men det er mere et ønske om mere energi, bedre kondi og trivsel end egentlige kg. Jeg forventer sidstnævnte kommer med i kølevandet på det andet.

Kilden

Ejer af fjordhoppen Sussi og mini hesten Tarzan

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Det er også
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 20:37

mit nytårsfortsæt !

Eller jeg starter med:

LEV SUNDT HELE JANUAR !

Dvs. ingen slik, ingen kage, ingen sodavand, ingen hvidt brød osv osv..

Dette er et kæmpe skridt for mig, da jeg lever meget usundt .. Jeg træner 3 gange om ugen, men nu skal der noget mere til !

0
0
Svar på denne tråd

Mere velvære
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 23:39

Jeg satser på det ryger et par kg af som følge af det jeg vil gøre for at give mig selv en bedre tilværelse.

Jeg har tidligere drukket 1½ L cola hver dag - og synes mit forbrug er steget igen den seneste tid - så jeg vil lave en cola-kold-tyrker igen.

Jeg ved af erfaring at jeg sender mit blodsukker på en ordentlig rutchebanetur med al den cola - så et vigtigt skridt er at spise nogle mellemmåltider der er med til at stabilisere det.

Piratos det er sukkeret der sætter sig fra colaen - hvis man da drikker den rigtige slags =)

Jeg har for nogle år siden været i kanon form og kunne klare hvad som helst syntes jeg. Er træt at af min fysik nu ind imellem svigter mig og ved hvor hårdt det er når jeg skal til at arbejde igen (er anlægsgartner) når vejret igen er til det forhåbentlig.

Desuden har jeg lidt tendens til at surmule hvis ikke jeg kommer lidt ud og får brugt kroppen - studier viser også at motion er fantastisk for folk med lette depressioner - så det skulle være en humørpille at motionere!

Motionen bliver en blanding af gode gåture med veninderne - vi kan jo lige så godt få lidt frisk luft mens vi snakker frem for at sidde i sofaen...

Seriøs ridning 3x i ugen - starter på dressurundervisning igen og føler selv jeg er blevet mere ambitiøs med hvad jeg vil have ud af det - så er indstillet på at der skal trænes seriøst...

Træning i fitnesscenter - en god blanding af konditionstræning og træning med vægte. Og så vil jeg på nogle hold - har længe gerne villet prøve Zumba...

Og så skal jeg sidst men ikke mindst udfordre mig selv i køkkenet - jeg plejer at holde mig til få gode retter der er nemme og hurtige. Vil gøre mere ud af at prøve noget nyt og anrette det - spise langsomt og nyde det (og så stoppe istedet for lige at tage en portion mere!)

Som sagt håber jeg resten vil give en ekstra bonus iform af et lille vægttab også - men jeg kan ikke finde ud af at gå på en decideret slankekur - for falder jeg lidt i tænker jeg at det hele bare kan være ligegyldigt og så falder jeg helt i med et brag. Jeg har brug for at jeg godt må snacke lidt ind imellem uden at jeg skal gå og give mig selv dårlig samvittighed over det i flere dage. Jeg tænker bare over at jeg hellere vil spise 2 stykker super lækker chokolade istedet for at grovæde en hel rittersport. Skal man på Jensen's kan man lade være med at tage den store bøf osv osv - men derfor vil jeg ikke helt undlade at gå på Jensen's hvis I kan følge min tankegang...

Det blev lidt langt - sorry - men held og lykke til alle mand med at opnå jeres mål hvad end det så måtte være!! =)

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 14:59

Jeg vil af med 5kg, men har rygrad som en regnorm.

Så vil jeg følge denne tråd og håbe at det kan motivere:)

Mvh Tea

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også med..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 19:53

Vil og skal tabe 17kg, med diagnosen sukkersyge og pcos, ja så er der ingen vej tilbage, udover det har vi været igennem fertalitetsbehandlinger uden resultat, så nu skal der ske noget..

Ønsker alle held og lykke med deres projekt

Mvh. Janne

0
0
Svar på denne tråd

vil gerne
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 20:07

Følge med her.

Har planlagt at tabe 20 kg og har sat hele året af til det. Samtidigt vil jeg gerne få trænet.

Men da jeg lider af fibromyalgi, kan jeg ikke lægge hård ud.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2011 20:45

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste - Og 1000 tak for jeres opbakning!

Til jer der gerne ville følge den nye tråd:

Den nye tråd er nu oprettet, og I kan følge den her:

www.heste-nettet.dk/forum/14/987467/ 987467/

Mvh. Lykke

"If it's not a walker, it's just a horse"

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

Han killing sælges HER

Skilte til dyr laves HER

Nyt forum for Eksotiske dyr HER

0
0
Svar på denne tråd

KiK her
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 18:36

Jeg har oprettet en Facebook gruppe slank 2011

håber jeg som gerne vil slanker jer i 2011 vil melde jer ind i gruppen, så vi nemmere kan støtte hinanden, dele opltsninger og chatte

www.facebook.com/ home.php?sk=group_177541892276289

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også!!
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 21:16

Jeg har også et mål om at tebe 30 kg. Ja det er desværre blevet til 25 kilo på 2½ år, med ny kæreste, ingen ridning, for meget sidden ned i skolen og genrelt dovenskab.

Men nu skal det være og da jeg højest sansynligt skal gå ledig, så er der ingen undskyldninger.

Jeg er også en af dem som er fuldstændig afhængig af cola, dog kun light cola, men det er jo stadig ikke sundt og da jeg kender mig selv godt, stater jeg med "afvæningen!" stille og roligt. Må fra idag kun drikke cola 3 gange om ugen og kun 2 glas/1 dåse. og så trapper jeg ned derfra, så jeg helt kommer til at kunne undvære cola og dermed kun drikke det ved særlige lejligheder.

Og så skal der gang i motionen, ville ønske det blev ridning, men pengepungen er nok ikke til det lige med det første, så det må blive cykelture, gåture og løbeture, svømning og ture på stepperen hjemme. Målet er at få en ½ times motion hver dag. Også her sættes der realistike mål og der startes langsomt op.

Hver gang der er røget 5 kilo vil jeg give mig selv en belønning! Det er også med til at holde motivationen.

Glæder mig rigtig meget til at følge med i din tråd og helt og lykke med vægttabet.

MVH Christina

0
0
Svar på denne tråd

vægttab
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 21:35

Vægttab. ja jeg er i fuld gang. Har jeg været 1½ år nu. Jeg er gået fra 92 kg og har tabt 19 kg. Mangler nu de sidste. Vil ned på de 68 hvor jeg selv var tilfreds. Dog vil jeg være glad hvis jeg når 70.

Sund kost og motion. Men de sidste er godt nok de sværreste.

og ja! Gu mener jeg det!

0
0
Svar på denne tråd

Vægttab 2011
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 21:46

Ja mit vægttab er godt i gang...

De sidste 6 uger er der røget ca 1 kg/ugen og synes egentlig ikke rigtig jeg gør så meget for det. Har mæsket mig i julemad (dog egentlig kun selve juleaften for alt det andet stads har ikke sagt mig noget i år..).

Det er rart at de ryger rimelig støt og har en lille forventning om at jeg kan være nede på min ønskevægt om et par måneder, medmindre det går i stilstand (man har vel lov at drømme *gg*) og særligt når ridningen igen kan komme i gang når sneen bestemmer sig for at forsvinde!

furius: har anmodet om medlemsskab på fb :0)

www.stald-soemosegaard.dk

Lykkelig ejer af de skønneste hypdyr i verden :0)

Søger Belgiske Kæmper (ikke bla.!)

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  02-01-2011 22:11

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

0
0
Svar på denne tråd

slanke 2011
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 07:37

Jeg skal også tabe mig i 2011.

Da jeg er indehaver at et lækkert work in closet, med masser at lækkert klassisk tøj ! men knapperne på skjortenerne, skriger på hianden. og mine lækkre bukser kan hverken rumme mine lår eller mave. og kjolerne bliver total deforme hvis det lykkes mig at krænge en på, øv øv aldt det dejlige tøj hænger ubrugt hen.

Her til morgen vejede jeg 88,8 ! så jeg har egentlig ikke taget noget på her i julen !! dette undere mig meget ??

nå men min idialvægt er vel på ca 63 kg. men mit mål er på 68kg. dvs 20,8 kg skal forlade min krop.

Jeg er med på at tage et billede af min deforme/overvægtige krop.

og gøre det til en vane at tage et billede en gang om måneden.

Bare startbilledet ville måske få mine øjne op for elendigheden

Jeg vil gerne nå mit mål til 1. juni ( en tilfældig dato )

så jeg skal af med 4,16 kg pr månede.

Mit "problem" er at jeg elsker at putte noget i munden ! slik, kager, og mad i store mængder. samt jeg ejer ikke mæthedsfornemmelse, så jeg propper bare indt til der ikke kan være mere. jeg motionere ikke meget, har ikke så meget fritid til mig selv ( dette må jeg lave om på ) men jeg har lige købt en "brugt" hund, så der skal gå`s nogle ture hver dag. ( måske er det derfor jeg ikke har taget betydeligt på her i julen ) så lidt motion får jeg da.

Jeg er med på at offenliggøre vægt enten hver uge/14 dag/ månede ? og slutte af med billeder.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Stor succes
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 10:07

Vi er nu oppe på 35 medlemmer på Facebook slank 2011

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

0
0
Svar på denne tråd

111111111
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 11:20

jeg vil gerne med på et "slanke hold" for at holde modet oppe, ved at vide at jeg skal bekende mine valg.

men jeg håber på at sådan et "hold" kan foregå her på HN, for jeg er ikke på Facebook, og har egentlig heller ingen intresser i at deltage på dette forum.

Jeg vil slutte mig til Dixi`s tråd under billeder, i morgen.

NU skal det være.....

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider