Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gammelt legetøj?!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 09:48

Hej Hn´er

Nu har man jo så lige holdt jul og der er kommet nyt legetøj til børnene, hvorfor det "gamle" så småt er ved at blive skiftet ud da det ikke længere er interessant eller er "umoderne" - sådan er det jo desværre , selvom jeg selvfølgelig gemmer noget væk og trækker frem i ny og næ så det bliver interessant igen, men noget legetøj vokser de jo aldersmæssigt også fra, og det er så HER jeg kommer til mit spørgsmål, for hvad gør i andre med sådan noget? Jeg gider ikke bakse med at skulle sælge det via nettet for meget ofte oplever jeg folk der vil se billedere af tingene, og jeg gider ikke skulle stå at tage billeder af hvert lille dims, så er der ikke noget lettere alternertiv?!

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

GL. legetøj....
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 09:54

Hejsa.

Jeg prøver venner og bekendte med mindre børn end vores. De ønsker gerne gl. legetøj til meget gode priser... Ellerst kunne man give det til børnehaver m.m. i ens by eller til trængte familier....

MVH. Jeanett

Livet er hvad du gør det til....

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke børn...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 09:56

... men hvis jeg havde, ville brugt (men brugbart og pænt) tøj og legetøj blive doneret til Mødrehjælpen, så mødre med stram økonomi kunne købe det til en overkommelig pris.(og de penge der kommer ind ved det, går til rådgivning)

www.moedrehjaelpen.dk/ default.aspx?func=arti...iew&id=422

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 10:11

Jeg aflever også gerne i mødrehjælpen. :)
Det går til et godt formål og til mødre der ikke har så mange penge + det giver os andre et sted at pusle og amme når vi hygger i byen... Virkelig et sted man skal støtte til mange formål :D

Mor til den dejlige pige

Alice Sofia

og en lille blob i maven :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 10:19

I min familie bliver der givet legetøj til den yngste når de andre er trætte af det, og derefter bliver det givet til genbrug, til fordel for Indiske børn og kvinder :)

0
0
Svar på denne tråd

Gammelt legetøj
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 10:32

Jeg har doneret en masse til en indsamling for litauske børnehjem/fattige familier, en indsamling Ude & Hjemme startede i novenmer, den er dog slut da det var et "juleprojekt", men jeg vil fremover støtte denne gruppe som samler ind hele året til Litauske børnehjem/fattige familier:

www.facebook.com/home.php?#!/ group.php?gid=97206855314

De har opsamlingsted i odense og køge, og jeg ved de arbejder på at få nogle flere steder i landet.

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  26-12-2010 14:55

lego, barbie brio o.l af god kvalitet bliver gemt i ordenlige kasser og sat på lofte, for jeg har selv hygget mig med og mit gamle legetøj til mine egne børn, og nogen ting går bare ikke af mode eller ændre stil.

Der ud over byggede min far i sin tid en bondegård med hestestald og stor springbane til mig, den levet også endnu, selv om en del af springene er gået i stykker.

Det samme med mit dukkehus som også lever og blev sat i stand til min den yngste.

Vi har ligeledes min fars gamle mekano fra før krigen, og et eller andet sted, så er det bare hyggeligt og finde frem og lege med i ny og næ.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 08:54

er jeg virkelig den eneste med børn hvis legetøj sjældent overlever så længe at det kan vidregives til næste generation?

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum bumb
Forfatter: 
Dato:  27-12-2010 09:04

vi giver til genbrug, ungerne elsker at fylde en kasse til, jeg plejer at fortælle dem at det er for at man kan sælge det så dem der har det svært får nogle penge. Og de kan godt lide at hjælpe andre.

Og nu er min bror også begyndt at arve lidt da han er begyndt at avle

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

Det går til genbrug
Forfatter: 
Dato:  29-12-2010 16:42

Gider ikke bøvlet med nettet/post/porto.

Det eneste, jeg har gemt, er lego..... Men selv Duploklodserne røg (efter en vask i rodalon), og ALLE de dyre bogklubsbøger.

Det går til et godt formål! ;-D

Man kan ikke gemme alt for evigt, så vil man drukne i skidtet.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider