Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor min far?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 18:18

øv nu blev julen da bare totalt spoleret.

lige fået svar på min fars mr-scanning. han fik jo konstateret kræft i halsen i sommers.

blev egentlig konstateret kræftfri for en måneds tid siden. men nu er lægerne pludselig i tvivl.

og nu skal han så indlægges på søndag. der skal laves en masse undersøgelser. han har skrantet lige siden han fik stråler. endte med at få et rør i halsen. han hævede meget op i halsen. har ikk kunne spise siden.

så han har tabt sig meget. skal nu have en sonde opereret ind i maven. og så alle de undersøgelser.

jeg er så bange for der er kræft igen. og at det måske har spredt sig. tænk hvis jeg også skal miste min far.

sikke en glædelig jul :-(

0
0
Svar på denne tråd

Øv bøv..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 18:22

Det er jeg ked af at hører. Håber ikke der er noget.

Min mormor er selv kommet på hospitalet i dag, og skal højst sandsynligt dø - Bare sådan lige pludselig fra den ene dag til den anden... Uden nogen tegn.

Jeg tilslutter mig: Sikke en glædelig jul :(

Vrinsk fra Isabelle

Ridning er hyggeligt og sundt, derfor dyrker vi det året rundt!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 18:26

Hvor er det trist at høre, Charlotte. Det er ikke en rar besked at få så tæt på jul, jeg kan godt forstå du føler julen er ødelagt :( Det er svært at hygge sig og være glad, når man bekymrer sig. Det bedste du kan gøre for dig selv, din far og resten af familien, er at prøve at nyde julen alligevel og gøre alt du kan for at det bliver nogle dejlige minderige dage. Jeg tror du vil være glad for det, når du husker tilbage, hvis det nu er den sidste jul du har sammen med din far.

Jeg håber på det bedste for ham og Jer, og håber I trods alt får nogle gode juledage sammen. De bedste tanker og ønsker herfra...

0
0
Svar på denne tråd

Kære Charlotte!
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 19:00

Det gør mig ondt at høre at din far skal indlægges igen. I må se at få det bedste ud af juledagene så der er nogle gode minder hvis det værste skulle ske.

Prøv at se det positive at han kommer igang med undersøgelser så I forhåbentlig kan få vished. Jeg er godt klar over at det ikke er nemt for dig, men prøv at bevare optimismen også for din fars skyld. Han kan jo ikke rigtigt bruge det til noget hvis du sidder og græder. Det må du gøre hos veninder eller skriv til nogen for at komme af med dine tanker, for selvfølgelig er du bekymret og bange. Det er heller ikke fair hvis kræften er vendt tilbage.

Pas på dig selv min ven.

Kærlig hilsen

Helle

MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER

Mor til Lenette Martinore født 1991 :-)

0
0
Svar på denne tråd

lidt nyt
Forfatter: 
Dato:  26-01-2011 23:05

hejsa allesammen

der er godt nok sket meget siden jeg sidst skrev om min far herinde. han fik jo en besked om at hans kræft var tilbage og de kunne ikke strålebehandle mere. derfor blev han opereret for en uge siden. han er nu strubeløs :-)

men han har dte godt, og de fik fjernet al kræften. men kors hvor var jeg bange for at miste ham også.

men nu håber jeg at det hele alligevel ender godt

0
0
Svar på denne tråd

Hej Charlotte.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 19:28

Det er jeg godt nok glad for at høre. Har haft sendt dig og din far tanker mange gange.

Håber at du også selv har det nogenlunde. Så må man se fremad mod forår og sommer og tage en dag ad gangen mod lysere tider.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider