Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Amazon.co.uk
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 19:59

nogen der har handlet der?

Jeg vil gerne give min kæreste et par Merrel sko i fødselsdags gave, men kan ikke finde dem han skal have på en dansk side.

Er det ok og handle der og hvor lang er leveringstiden?

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

amazon
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 20:16

Jeg har købt på amazon.co.uk

Det var så bøger, bestilt hos flere forskellige. leveringstiden blev sat til 3 uger, men jeg fik de fleste bøger inden for en uge(bestilte mandag og fik den første om onsdagen).

Jeg tror ikke på at du kan få det hjem inden jul. hvis den bliver afsendt fra englang, så bliver den højest sansynlig fløjet til dk, men med det flykaos der er i england(og i europa) kan det godt blive et problem.

MVH. Betina

Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/BS-malerier

0
0
Svar på denne tråd

har købt
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 20:18

SAMTLIGE julegaver der. Ingen problemer. Levringstiden varrierer afhæger af hvor varen kommer fra.

Får til Baby Annabell dukke købes!!!

0
0
Svar på denne tråd

Okay....
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 20:19

det er heller ikke til jul, men til fødselsdag ;)

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 20:31

Jeg har tit købt fra Amazone.co.uk, og også på det tyske Amazone.

Alle gange er det gået nemt og smertefrit.

Der er også mange penge at spare på den måde.

kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Team Lodbergs Ønsker Alle rigtig glædelig jul

0
0
Svar på denne tråd

ja flere gange
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 20:44

vi køber ofte på Amazon når det skal til familien i England. Så får vi dem til at sende det direkte og vi får regningen her. Så pakker de selv ind når det kommer derover. Aldrig oplevet problemer.

Hilsen Marianne Frandsen

Welsh ponyer for hele familien

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 21:12

Jeg har særdeles gode erfaringer med Amazon. Én gang var en pakke med to bøger ikke blevet lukket ordentligt, så den ene bog var væk og den anden havde fået skræmmer, så jeg skrev en mail til dem, og jeg fik fluks tilsendt to nye eksemplarer af dem. Der gik maks 1½ uge fra jeg bestilte til jeg havde erstatningen.

I sommers bestilte jeg en ebogslæser fra Amazon.com (samme firma, bare i USA). Jeg bestilte en onsdag efter middag. Fredag kl. 12 holdt UPS uden for døren med min pakke. Det synes jeg nu var ret flot klaret, specielt når leveringstiden var sat til en uge.

Hilsen Rie

0
0
Svar på denne tråd

bedste anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 22:38

fra mig til Amazom.com;) Bestilte mine sorel støvler d. 10. dec om aftenen, de blev leveret d. 15. dec... Så jeg vil gerne handle der igen...

Lene med Shamar...;)

100% ren egyptervallak

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 23:58

... jævnligt købt bøger fra Amazon.co.uk - og det bliver jeg gladeligt ved med, for jeg har fået mine bøger til tiden og til en god pris. Den ene gang en pakke blev væk, skrev jeg til dem, og der blev sendt en erstatningspakke med det samme.

£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd

husk at bruge co.uk
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 00:11

IKKE .com. du risikerer en gevaldig ekstraregning fra skat og told ;)

det gør du ikke fra co.uk idet det er et eu land. :D og udvalget er jo næsten det samme.

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

Dansk webshop
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 20:34

Har du kigget på brandos.dk? De fører også Merrell. Der er gratis fragt, også hvis man vil returnere sit køb.

Jeg har købt et par Sorel-støvler der i år - tror der gik to dage fra køb til levering. Vil helt klart handle der igen en anden gang. De støvler, jeg købte, har jeg iøvrigt ikke kunnet finde billigere andre steder

Men i øvrigt kan jeg kun sige thumbs up til amazon.co.uk, køber alle mine bøger der - ofte til halv pris af, hvad de koster i DK, og leveringen sker altid hurtigere, end der står på ordrebekræftelsen

Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonbergerhvalp, Sully!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider