Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Katte, der keder sig?
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 13:27

Mine katte gider ikke ud i sneen, det kan jeg egentlig godt forstå. Men de keder sig helt vildt, og bliver ekstra opmærksomheds-krævende. Det var ellers slemt nok i forvejen.

Jeg render op og ned ad kælderen, for at ordne vasketøj, og putte træ i fyret, og de render BEGGE to efter mig begge veje, selvom jeg render i rutefart.

kender I det med, at man er ved at falde over sin kat? :)

Jeg har ellers givet dem nye snore etc. at lege med, som de er glade for, men det er bare ikke nok.

Er der andre ting at gøre, end at fylde tun på dem? *S* Så plejer den ene at skulle slå mave bagefter, og vi ser hende ikke i noget tid.

Min tid går da i al fald med at være katte-pædagog pt. Hvad med jer, tør jeres katte gå ud i sneen, eller keder de sig også?

Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre

Gratis shetter-hingste plag, til godt hjem! Djursland. Skriv pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

katte...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 13:34

Får de tørkost? Så tag eksempelvis et paprør fra en køkkenrulle og put maden deri, fold eventuelt enderne lidt, så maden ikke triller så nemt ud...

Tomorrow is always fresh with no mistakes in it.

Anne of Green Gabels

0
0
Svar på denne tråd

juletræ
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 23:49

det stopper når du får pyntet juletræet, arggg, min river pynten ned, forsøger at komme op i det osv.

ja de keder sig da ikke mere, det gørjeg jo heller ikke, jeg pynter juletræ hele dagen

Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn

0
0
Svar på denne tråd

Nem løsning...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 09:06

Her på matriklen løses den slags ganske nemt: jeg åbner døren og giver katte-kællingen 5 kolde tæer i måsen ud ad døren. Og så vender jeg ryggen til, når hun 3 sekunder senere sidder på sålbænken og ser ynkelig ud

Hun giver op igen, og så lusker hun ud og finder en mus. Når hun har været ude et par timer, er hun dejlig mild igen - og hunden tør igen komme i nærheden af hende

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Vores vintersky
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 09:19

katte går da ud selv - sådan indimellem - de kommer også hurtigt ind igen

De bruger så en vældig tid på at tæve hinanden Og ellers holder hunden dem vældigt beskæftiget - i hvert fald de unge katte. Damehunden er nemlig i løbetid så hun "hvalper" dem - og er stik imod sædvane ikke så bange for dem når de gir igen

Desværre så småpiver hun hele tiden - det er så pænt irriterende!

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

Skøn palominoplag sælges på grund af sygdom- se ham på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

aldrig.
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 09:27

Jeg kunne aldrig finde på at tvinge mine katte ud. Men sådan er vi jo forskellige.

Jeg ville også sætte dem til at arbejde for føden.

Eller har min den gamle meget glæde af bolde lavet af sin egen underuld. Der er kommet af ved nusning, og så filtet sammen ved at rulle det mellem hænderne.

Og jo vores juletræ er blevet omdekoreret et par gange.

En dag havde de fået skupppet kressetræet hen, så de kunne hoppe op på det og så vidre op i træet. Der var ingen pynt tilbage på den side.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

Odder barnevogn sælges

Gamle uldtrøjer søges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

katte der keder sig.....
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 10:00

Margrethe har aldrig hørt om katte der keder sig... det kan hun ihvertfald ikke selv nå!!

Margrethes døgn:

sove i sofaen 8timer

sove i kurven under radiatoren ca.10timer

sove i stolen 2 timer

sove under bordet 1 time

toiletbesøg 1 time

spise 1 time

kradse kradsetræ 15min

kæles med 1time

kigge på fugle ude på altanen 1 time

hun er enormt travl!

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 10:02

Klikkertræning er vejen frem! vi hygger ihvertfald med det!

og ja! Gu mener jeg det!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 10:41

Wow, jeg kan godt forstå Margrethe har travlt, når hun sådan er beskæftiget 25 timer og 15 min i døgnet!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 11:51

Jeg er også en af dem som har en kat der synes det er lidt koldt udenfor.. :) Han vil gerne være inde det meste af dagen, men ind i mellem smider jeg ham godt nok ud så han lige kan komme på toilet. 7-9-13 har han ikke skidt eller tisset inde endnu, men man ved aldrig hvis man skulle ske at glemme ham...:)

en rigtig god ting til legetøj, er en papirspose fra Ikea, den kan en kat få utrolig meget glæde af.. Jeg var i ikea igår og havde stillet posen på gulvet, den blev hurtigt inddraget til angrebspost og sniger angreb.. Han hyggede sig rigtig meget med at ligge i den og tage sine legetøjsmus med derind.. :D Rigtig god og billig beskæftigelse.. :D

Glædelig jul til alle.. :D

-Isabella

0
0
Svar på denne tråd

MamadahieMarie...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 12:10

MamadahieMarie: lige præcis :)

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

Kattekoldt
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 20:46

Vores ene kat har det ligesom Margrethe. Hun går i det hele taget sjældent ud med mindre det er 20C+, vindstille og solskin, så vejrforholdene for tiden gør ikke meget forskel.

Vores anden er lettere depri og tilbringer en rum tid med at sidde under skrivebordet med et underligt udtryk; en blanding mellem skuffelse, forventning og surmulen. Et par gange om dagen går vi tur med den, og så bliver der løbet is-ræs til den helt store guldmedalje i de gode, faste hjulspor op og ned ad markvejen

Ellers kommer den med ud i stalden ved fodringstid og stirrer med olm frygtsom jalousi på hestene, som får AL opmærksomheden!!

Til indendørs adspredelse er min dressurpisk med en kraftig fjer bundet i enden det helt store hit.

Nu med tre små heste

0
0
Svar på denne tråd

katte...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 21:04

jeg fik leget med dem tidl. i dag, bagefter sov de en time. :) Men der er godt nok gang i dem. Håber snart sneen smelter, så de kan få noget adspredelse. :)

Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre

Gratis shetter-hingste plag, til godt hjem! Djursland. Skriv pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 21:07

Tomme papkasser plejer at være et sikkert kattehit.

Gitte

Systematik giver sikkerhed

Boer/nubiske geder sælges

både til levebrug og grydeklare (se præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Selv "polarkatten"
Forfatter: 
Dato:  24-12-2010 05:49

Lille Sorte, synes, der er for meget sne- da det knagfrøs, var han først ude og sidst inde, har fået nok sne, selvom jeg har ryddet om huset.

Pt er Blå meget irriterende og jagter Pølse og Michel- eller går og siger MIIIAVV? MIIIAVV?

Så han og Klæbe, der også piver- ryger sommetider ud med hård hånd!

Ellers har de mus og bordtennisbolde, papirskugler, papkasser mv.

Men selv den gamle kastrat var i legehumør, da jeg pakkede gaver ind.

De gider ikke fygevejret, sne er ok og frost- men vind og sne- nej.

Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider