Ja jeg vil lige ud med lidt glæde over min 4års hoppe som jeg har haft siden hun var 9 mdr.
Hun har altid været en cool bette dame, men altid superfrisk og nysgerrig! Men vi har aldrig rigtig klikket.. Alligevel var hun så unik at jeg stadig har hende!
Og i år er jo vores store år! Hun blev mor til en fantastisk lille hingst der klarede sig godt til show og fik 3. plads ud af 40. Med de absolut bedste gangarter, han fik fem 5-taller for bevægelser!
En mdr efter kom hun i ridning og berideren var meget imponeret over en så cool hest var så lærenem og arbejdsglad!
Og hun er sgu skøn! En bette pjatrøv under rytter - på den gode måde! Hun synes det er rigtig sjovt og vil gerne arbejde! Desværre er det pga vejret ikke blevet til så meget!
Men hvor er jeg glad for jeg beholdt hende for hun er en fantastisk hest at ride! Gangarterne er så bløde som at sidde i en badering ude på bølgerne! Det er den eneste måde jeg kan beskrive dem på!
Og trailer går hun selv ind i.. Hun er aldrig nervøs for nye steder!
Hun tog sig endda også kærligt af den anden hoppes føl da hun ikke selv var en god mor!

Knæløft er ingen problem for hendes lille dreng;

Hun har bare været en sød og overbærende mor!

Jaaa jeg er lidt glad for min søde hoppe!
Hun er guld værd! Hun kommer nok i fol igen næste år så fint et føl som hun har givet os!