|
|
| Bruger du chatten??? |
|
|
Bruger du chatten her på HN? Hvorfor? Hvorfor ikke? Jeg bruger ikke chatten, da der stort set aldrig er nogen på. Og første gang jeg prøvede det, var der ikk nogen som svarede mig. Men meget muligt at jeg gjorde det forkert...  Synes tit der kun er fra 1 til 4 personer på chatten, og det synes jeg ikke er mange ud af alle os der kommer på HN.
Vh Pernille Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon* & kattene Dina & Kailey. R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!! Klik: *Stald Royal* = Eller se min Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Har kun brugt den en gang, og der kom jeg til at chatte med en på 14, jeg var selv 25-26 år på det tidspunkt, så der var ikke så meget at snakke om... Skal jeg chatte, vil jeg hellere gå ind på et chat-forum... For det meste af tiden bruger jeg chat som tidsfordriv... På HN er der en masse forskelligt at følge med i, så føler ikke at jeg behøver chat her inde...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Selvfølgelig bruger jeg chatten  Det er hyggeligt!
Rose - og Kongejordens Cardiff Supergod og billig opstaldning tilbydes ved Århus! Boks eller løsdrift, ridebane og gode turmuligheder, selvpas eller fuldpas - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er helt enig... |
|
|
... med Rose 
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chatte |
|
|
Nej, jeg har ikke benyttet den. Tænker at chatten egentlig ville være ganske fin, hvis man f.eks. har en kort konkret debat, skal aftale nærmere vedr. aftaler, hører lidt om en salgsvarer eller lign., men ofte er det nok svært at fange folk samtidig med at man selv er på HN. Egentlig underligt, at den ikke er mere benyttet end den er...
Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Michael: Tænk engang, der er næsten en hel verdensbefolkning, der IKKE bruger chatten 
Rose - og Kongejordens Cardiff Supergod og billig opstaldning tilbydes ved Århus! Boks eller løsdrift, ridebane og gode turmuligheder, selvpas eller fuldpas - Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chatten |
|
|
Aldrig. Ved ikke hvad jeg skulle skrive til en flok fremmede, sådan ud af den blå luft.. 
NUMSEFISKEN Equito's Litote En balanceret diæt = en kage i hver hånd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsfsfsdfsdfsdfdsfdsf |
| Forfatter:  |
Piraten |
| Dato:  |
17-12-2010 22:11 |
|
I en overgang gjorde jeg meget, men nu er det ikke så tit længere, det er ellers super hyggeligt, selvom jeg tit er den yngste Jeg er 16, har også brugt den da jeg var både 14 og 15 
PIRATEN og Montana af Højgaard Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig! Sælges: Kentaur Artemis dressursadel 17,5" - sadel i god kvalitet med dybt sæde og god ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chatten? |
|
|
Det eneste jeg kan sige er, at dem som ikke bruger chatten, snyder sig selv. Det bliver snart ikke hyggeligere! 
Man skal ikke kaste med bowlingkugler hvis man selv er en kegle.. ?? (Kage)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Selvfølgelig bruger jeg chatten  Den har bragt mig meget godt.. og skidt  Syntes der er super hyggeligt og det er fedt at "tale" men total fremmede, som bare snakker løs om alt og intet 
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dumdidejdidej |
|
|
Jeg benytter den af og til - men mest hvis jeg lige ser at der er nogle stykker derinde i forvejen. Men det er vist kun et par gange årligt at jeg bruger den xD
Venlig hilsen Josefine Skov *********************** *Skovsminde* ************* <3 Chili in Action, Glanvyrnwy Squire, Max, The Royal Angel <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Har lige prøvet for første gang, meeen slet ikke sidste 
Hvis man ikke lærer en ny ting hver dag, har man ikke gjort det godt nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog... |
|
|
Ja jeg bruger den også en gang imellem. Jeg syntes det er vældig hyggeligt  Og mange af menneskerne lærer man jo efterhånden at kende til træf osv, så kun positive ting at sige om chatten herfra  Vi ses på chatten...
Mvh. Regina Sørensen Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino. Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro. Sælges: RDH hoppe, drægtig ved Bøgegårdens Laurino. Kieffer Ulla Salzgeber, dressur sadel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chatten |
|
|
Ja, selvfølgelig bruger jeg chatten. Det er rigtig, rigtig hyggeligt at snakke med andre HN'er, og man føler jo ligefrem, at man kommer til at kende hinanden lidt  Men man skal vide hvilket tidspunkt man skal komme på, for ellers vil man opdage, at man er den eneste. Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890+ |
|
|
Der vist flere der bruger chatten end jeg regnede med. Men det er selvfølgelig også forskelligt hva tidspunkter folk bruger den... 
Vh Pernille Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon* & kattene Dina & Kailey. R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!! Klik: *Stald Royal* = Eller se min Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chatten... |
|
|
Det er efterhånden ALT for sjældent jeg er på chatten. Det må jeg have gjort noget ved. Chatten var, trods alt, der jeg trådte mine første spæde skridt på HN. Har endda holdt nytårsaften på chatten engang, sammen med alle de andre der også var hjemme og passe heste kl 12. Super hygsomt! 
Love isn´t allways about holding on. Sometimes, just sometimes, it´s about letting go...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Chatten... |
|
|
Den bruger jeg da med glæde, når jeg lige finder tiden til det - og ser de rette folk er på... Den har endda været skyld i nogle ganske uvurderlige IRL-venskaber - en del af dem faktisk! Så kig endelig ind noget mere folkens - vi hygger altid - stemningen er skøn, og der er basis for at lære nogle helt fantastiske mennesker at kende den vej! Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Advarsel.... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
20-12-2010 22:26 |
|
Jeg kan kun advare mod at bruge chatten - før man ved af det har man nemlig fået en flok nye veninder og skal rende i Jomfru Ane Gade i tide og utide...  Jeg har virkelig mødt nogle af de mest fantastiske mennesker i mit liv gennem HN´s chat - tro det eller ej  Så jeg kan da også klart anbefale man bruger den 
Don´t tell me the sky is the limit, if there are footprints on the moon! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
|
|
Jah, lige her og nu er der ikke det store fremmøde derinde, så kom frit frem, og "chat løs".  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| engang gjorde jeg |
|
|
men tid, tid, tid  Desuden er den sjovest hvis dem der kommer der kender hinanden og er på "tale" på forhånd- ellers kan der være ret kedeligt.
RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det hænder da og det er altid super hyggeligt... 
Søger læreplads som beslagsmed i Jylland helst, kender du en smed der mangler en lærling i 2011? Lykkelig ejet af Bøf, Big og Muf, hundene og kattene  Har mine 3 heste i løsdrift, aldrig boks til dem! ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I perioder |
|
|
Det er meget i perioder at jeg bruger chatten, har lige været væk fra den i mere end 1 år, men er så småt begyndt igen. Men folk er GRÅDIGE!!! Når jeg træder ind i chatten sender jeg som regel lige en æske Anton Berg rundt, de fleste nøjes med at tage 1 stykke chokolade - men andre tager såmænd hele æsken... Jeg nævner ingen navne...  Chatten er nu mest hygsom efter kl. 22.
MVH Pia Fruen på Bøgehøj Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Djurslænding? - køb dyrenes foder hos HG Foder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemt det |
|
|
Jeg brugte chatten for mange år siden, men når der så kom nye hestedebatsider, ja så røg tiden derind. Men jeg vil da se efter det igen, for det var da hyggeligt. Derigennem mødte jeg mrsheaven som i dag har en af mine heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|